AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 hjemme på påskeferie, det har blitt kjøpt inn spesielt mat til kjæreste til søster, og alle har hver sitt påske-egg med goderi, det er ingenting som blir satt på bordet er til alle, er det bare jeg som synes det er spesielt at det ikke har blitt kjøpt inn påske- egg? Verken til min samboer eller til meg selv? Hadde ikke reagert om det hadde vært goderi på deling på bordet. Anonymkode: b6022...42f 5
Clefable Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Det er rart dersom det har blitt kjøpt inn noe kun til søsters kjæreste, og ikke til alle. Hvem er det som har handlet inn til den kjæresten? Ellers hadde jeg ikke reagert på å ikke få påskeegg eller godteri som voksen hjemme, dersom ingen andre fikk det heller. 18
GinandTonic Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hjemme på påskeferie, det har blitt kjøpt inn spesielt mat til kjæreste til søster, og alle har hver sitt påske-egg med goderi, det er ingenting som blir satt på bordet er til alle, er det bare jeg som synes det er spesielt at det ikke har blitt kjøpt inn påske- egg? Verken til min samboer eller til meg selv? Hadde ikke reagert om det hadde vært goderi på deling på bordet. Anonymkode: b6022...42f ja, jeg synes det er litt sært. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, Clefable skrev: Det er rart dersom det har blitt kjøpt inn noe kun til søsters kjæreste, og ikke til alle. Hvem er det som har handlet inn til den kjæresten? Ellers hadde jeg ikke reagert på å ikke få påskeegg eller godteri som voksen hjemme, dersom ingen andre fikk det heller. Det er kjøpt inn til kjæreste til søster, søster, bror og mor, helt greit at de har vært her noen dager lengre enn oss, men likevel.. Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, GinandTonic skrev: ja, jeg synes det er litt sært. Takk Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, Clefable skrev: Ellers hadde jeg ikke reagert på å ikke få påskeegg eller godteri som voksen hjemme, dersom ingen andre fikk det heller. Selfølgelig, det sier seg selv, og det skriver jeg i hi Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, Rucula skrev: Jævelig spesielt Okay, så det er ikke meg alså, greit nok det at sønnen ikke spiser godt, men dama over flere år ikke få? Ble også kjøpt spesial mat til den nye kjæresten til søsken. Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 4 minutter siden, Clefable skrev: Det er rart dersom det har blitt kjøpt inn noe kun til søsters kjæreste, og ikke til alle. Hvem er det som har handlet inn til den kjæresten? misforstå Det er foreldrene som har handlet inn. Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 Og alle de andre årene har det vært delingen på bordet, dette er første året jeg har opplever at det har blitt kjøpt inn induvielt av foreldrene. Anonymkode: b6022...42f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 Goderi is da shit. Mye bedre en godteri. Eller snopegodt. Anonymkode: 50920...d76 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Goderi is da shit. Mye bedre en godteri. Eller snopegodt. Anonymkode: 50920...d76 Det er prinsippet Før var goderiet på bordet til alle, nå er det kun enkelte familiemedlemmer som får goderi,mens andre ikke får, jeg synes egentlig ikke det er okay, selvom jeg ikke er et goderi menneske. Anonymkode: b6022...42f 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #13 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er prinsippet Før var goderiet på bordet til alle, nå er det kun enkelte familiemedlemmer som får goderi,mens andre ikke får, jeg synes egentlig ikke det er okay, selvom jeg ikke er et goderi menneske. Anonymkode: b6022...42f Ja det er jo det jeg sier: Goderi is da shit:-) Anonymkode: 50920...d76 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #14 Skrevet 19. april 2019 Vi snakker om godteri, ikke sant? Som i godis? Siden du konsekvent skriver goderi så ble jeg litt i tvil. Men ja, det er spesielt å gi noen godteri og ikke alle. Da burde man heller sette en skål på bordet. Anonymkode: d8da2...74c 9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #15 Skrevet 19. april 2019 Kanskje det kommer på bordet i morgen, på påskeaften. Anonymkode: 3549f...3bd 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi snakker om godteri, ikke sant? Som i godis? Siden du konsekvent skriver goderi så ble jeg litt i tvil. Men ja, det er spesielt å gi noen godteri og ikke alle. Da burde man heller sette en skål på bordet. Anonymkode: d8da2...74c Ja, alle har fått et påske egg hver med godteri uten om meg og kjæresten. Jeg synes det heller som du at det burde å stå en skål som alle kan forsyne seg av. Anonymkode: b6022...42f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 Er du gjest hos noen som ikke tilbyr deg godteri? Eller er du hjemme hos deg selv og har besøk av svigerfamilien? Uansett er du vel voksen og kan kjøpe godteri til deg selv? Dersom du er gjest hos noen, hva hadde du med i gave til vertskapet? Jeg tenker at i forbindelse med påske ville det være naturlig å gi vertskapet noe godteri sammen med påskeliljer og vin. Anonymkode: bbc85...994 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det kommer på bordet i morgen, på påskeaften. Anonymkode: 3549f...3bd Kanskje det,men synes likevel det er sært og spesielt måten det blir gjort nå. Anonymkode: b6022...42f
Liven_ Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 Det er rart at mennesker over 6 bryr seg om sånt er min mening. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du gjest hos noen som ikke tilbyr deg godteri? Eller er du hjemme hos deg selv og har besøk av svigerfamilien? Uansett er du vel voksen og kan kjøpe godteri til deg selv? Dersom du er gjest hos noen, hva hadde du med i gave til vertskapet? Jeg tenker at i forbindelse med påske ville det være naturlig å gi vertskapet noe godteri sammen med påskeliljer og vin. Anonymkode: bbc85...994 Jeg som vert hadde passet på å tilby til alle, ikke bare enkelte og jeg hadde ikke drevet med slik forskjell behandling, for det er akkurat det er. Anonymkode: b6022...42f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå