Gå til innhold

Krise! Venter jeg barn nummer 5?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Her er saken. 
Jeg har slitt veldig med kobberspiral en og var hos gyn for å ta den ut. Pga av en del smerter tok han en innvendig ul først. Han kunne se noe væske/vann, sa han. Men han sa ikke noe mer om det. 
Så skulle jeg begynne på p-piller når mensen startet som skulle være 2 dager etter uttak av spiralen.. 
Problemet er at mensen ikke har startet, og det er nå 5 dager siden forventet mens(den pleier alltid å komme på tiden..) 

Nå er jeg på påsketur langt utenfor sivilisasjon, og jeg er superstressa. Jeg har 4 barn fra før, og hadde ikke tenkt flere

Anonymkode: 0aa76...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du absolutt ikke vil ha flere er det vel bedre med sterilisering.

Anonymkode: ac310...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kvinne ha full rett til å velge når, hvor mange og hvem du vil ha barn med.

Anonymkode: 8b479...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som ikke ønsker fler barn som ikke sterilisere seg.. Normalt sett så fungerer jo spiral eller piller. 

Det jeg egentlig lurer på er om noen kan tenke seg hva den væsken gyn snakket om er? Eller om det går å bli gravid på spiral, uten å miste når man fjerner den. 

Jadada, kvinner har full rett til å bestemme over egen kropp, men jeg ønsker ikke en abort på samvittigheten. 

-Hi

Anonymkode: 0aa76...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...