Gå til innhold

Eksen lar meg ikke være i fred


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kommenterer alle bildene jeg legger ut, liker alle bildene mine osv.

Har skrevet meldinger til meg lenge og idag svarte jeg såvidt. Spurte bare om jeg kunne få tilbake tingene mine.

Da nærmest drukner han meg i elskovstaler om hvor mye han savner meg og alt han hadde gjort for meg og at han ikke satte mer pris på meg og beklager for at jeg ikke likte at han var sånn og sånn og alt han ville gjort for meg osv. Det er ikke måte på.

Jeg svarer kort og kaldt tilbake og nå ser jeg at flere meldinger tikker inn. Jeg orker ikke åpne dem.

For å være ærlig så gjorde det meg i skikkelig dårlig humør. Aner ikke hvorfor?

Må dessverre også omgås han på ukentlig basis så tips til hvordan jeg kan holde han på armlengdes avstand og uten at han skal gå amok hvis han finner ut at jeg dater noen andre?

Anonymkode: d27ab...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo begynne å med fjerne (slette og blokkere) ham fra alle sosiale medier..

Anonymkode: c2347...30a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo begynne å med fjerne (slette og blokkere) ham fra alle sosiale medier..

Anonymkode: c2347...30a

Føler det blir en smule dramatisk da vi er i samme vennegjeng. 

Anonymkode: d27ab...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett han og blokk han, og fas ut hilsemåten deres når du må omgås han, unngå å slå av en prat, bare juster det ned til å si hei som til en kjip nabo 

Anonymkode: 15cc6...9bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler det blir en smule dramatisk da vi er i samme vennegjeng. 

Anonymkode: d27ab...a76

Hva er det med dere som går og føler på at det blir for dramatisk egentlig? Livet er drama, bli ferdig med det.

Vil du ha en slutt på meldingene så er det bare en ting å gjøre og det er å blokkere. 

Anonymkode: bb012...9e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uff, faar jo litt vondt av han. Han har det sikkert kjempevondt og savner deg. Jeg vet hvertfall hvordan det er aa ha kjaerlighetssorg, man mister jo seg selv i denne perioden og har det ikke saerlig bra.

Er vanskelig aa vite hvordan man skal oppfore seg, aa vaere kald vil jo oppfattes veldig strengt for han. Men samtidig vil det kanskje gjore noe med han og han kan komme seg videre?

Tenker at om han ikke har vaert grusom i forholdet dere var i...saa er det jo bare synd paa han...

Anonymkode: bed36...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett og blokker. Oppfør deg som om det faktisk er slutt. Du kommer ingen vei med snillisme, det vil bare gjøre vondt verre for han.

Alternativt kan du si fra at for hver melding han sender så innlemmer du en felles venn i samtalen. 

Anonymkode: c508c...93b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er jo at jeg savner han og er glad i han også, så han gjør det jo ikke akkurat lett for meg heller...

Ts

Anonymkode: d27ab...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kommenterer alle bildene jeg legger ut, liker alle bildene mine osv.

Har skrevet meldinger til meg lenge og idag svarte jeg såvidt. Spurte bare om jeg kunne få tilbake tingene mine.

Da nærmest drukner han meg i elskovstaler om hvor mye han savner meg og alt han hadde gjort for meg og at han ikke satte mer pris på meg og beklager for at jeg ikke likte at han var sånn og sånn og alt han ville gjort for meg osv. Det er ikke måte på.

Jeg svarer kort og kaldt tilbake og nå ser jeg at flere meldinger tikker inn. Jeg orker ikke åpne dem.

For å være ærlig så gjorde det meg i skikkelig dårlig humør. Aner ikke hvorfor?

Må dessverre også omgås han på ukentlig basis så tips til hvordan jeg kan holde han på armlengdes avstand og uten at han skal gå amok hvis han finner ut at jeg dater noen andre?

Anonymkode: d27ab...a76

På tide at du tar til vett og blokkerer han på alle medier, deretter tar du deg en prat med politiets koordinator for vold i nære relasjoner for råd og veiledning. Psykisk terror regnes også som vold i nære relasjoner. 

Anonymkode: fa751...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten er jo at jeg savner han og er glad i han også, så han gjør det jo ikke akkurat lett for meg heller...

Ts

Anonymkode: d27ab...a76

Hvorfor ble det slutt, da?

Anonymkode: ab7b4...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble det slutt, da?

Anonymkode: ab7b4...259

La oss bare si at det aldri kommer til å bli oss igjen! Meg og exen, altså.

Ts

Anonymkode: d27ab...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble det slutt, da?

Anonymkode: ab7b4...259

Men hater at han oppfører seg sånn for da klarer jeg faen ikke slutte tenke på han heller... Sannheten er at jeg ikke har felt en eneste tåre etter det ble slutt. 

TS

Anonymkode: d27ab...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss bare si at det aldri kommer til å bli oss igjen! Meg og exen, altså.

Ts

Anonymkode: d27ab...a76

Så han gjorde noe du anser som skadet deg eller noe som du ser på som tillitsbrudd.

Anonymkode: ab7b4...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du blir irritert. Jeg valgte å ha eksen på en begrenset liste på min FB, så han ikke kan se hva jeg oppdaterer, blir tagget i eller nye ting som legges ut. Blokkerte han andre stedet. Han maste heldigvis ikke på sms da, men tror jeg hadde bedt han kutte ut.

Selv om dere møtes ukentlig trenger du ikke godta maset hans. Han er ikke en stor del av livet ditt lengre.

Anonymkode: d9f9a...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...