Gå til innhold

Damer se her! Har du noen gang sjekket opp en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har sjekket opp flere menn. Har vel hatt ganske høy suksessrate

Anonymkode: df8b4...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har alltid lurt på om kvinner egentlig sjekker, eller om de bare er litt entusiastisk og åpen som gir den mest klossete mannlige sjekkeren selvtillit nok til å gjør et fremstøt.

Anonymkode: 19453...fc2

Ja, kvinner sjekker også. Om du selv hadde blitt sjekket opp av en kvinne noen gang så hadde du visst det.

Anonymkode: c7d40...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at det er vi kvinner som åpner for å bli sjekket. Ergo er det vi som «sjekker» opp hver gang. 

Jenter har scannet rommet og vet nøyaktig hvor mange attraktive menn det er der iløpet av sekunder. Hun så deg først 😉

Er vi ikke interessert så er det dødt løp uansett.

Anonymkode: 0946c...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har det har det funket fint. Ikke nødvendigvis at det har blitt så mye langvarig ut av det, men dater, flørter og nye bekjentskap. Var f.eks en jeg hadde sett rundtom på universitetet som jeg følte hadde kikket og smilt litt ekstra noen ganger, så tok motet til meg og tok kontakt da jeg så han var på samme utested.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga jeg er lavstatus. Har asperger

Anonymkode: 7a638...718

Det er synd at du ser på deg selv som lavstatus, for det er du ikke. Asperger er bare en del av deg. Dessuten er det vel ingen ulempe å være over snittet intelligent? Fokuser på de positive tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleide bare å snakke litt med dem, for så å leie dem med meg og så ble de skikkelig glade. :) 

Gjorde det bare med typer som jeg merket tydelig at jeg hadde en connection med. 

Anonymkode: 4398b...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...