Gå til innhold

Damer se her! Har du noen gang sjekket opp en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det har jeg. Vi hadde ett forhold i 1/2 år.

Anonymkode: 90e44...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en del ganger. Noen ganger har jeg fått de på kroken, noen ganger har jeg blitt avvist høflig, noen ganger har jeg blitt avvist på ordentlig pinsomme måter men man kommer seg raskt over det, det er ikke værre enn hva man gjør det til selv. Den som intet våger intet vinner! 

Anonymkode: 321bb...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sjekket opp. tør ikke. er redd de skal bli sinte.

Anonymkode: 7a638...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har aldri sjekket opp. tør ikke. er redd de skal bli sinte.

Anonymkode: 7a638...718

Sinte? For hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd det ja. Vekslende hell. 

Anonymkode: b9842...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Juks skrev:

Sinte? For hva da? 

For at jeg liker dem.

Anonymkode: 7a638...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å være redd for. Gå for det. Enten så lykkes du eller så går du videre :) 
De aller fleste mannfolk blir smigret over at jenter tar initiativ. Det er noe eksotisk over det :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For at jeg liker dem.

Anonymkode: 7a638...718

Svært få, hvis noen, blir sinte for å bli sjekket opp. Kan ikke skjønne en eneste grunn til hvorfor man skal bli sint pga det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det har aldri vært vellykket. Jeg ble altfor pågående for dem liksom. La oss bare innse det, svært mange menn er toskehuer som ikke takler at kvinner tar ansvar for eget liv og går etter det hun vil ha. 

I ettertid er jeg bare glad det ikke ble noe med disse for de viser seg å være pingler alle mann.

Anonymkode: abf0b...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har vel skjedd. Ble kjærste et par ganger og dumma meg ut med noen også, dvs. avvist

Anonymkode: 0946c...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg synes er vrient er at om jeg er den som sjekker opp den andre så vet jeg ikke om h*n bare er smigret for å bli sjekket opp og derfor liker meg eller om de liker meg for den jeg er som person...

Anonymkode: 0946c...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, flere. Lyktes hver gang, men har ikke gjort det uten å være ganske trygg på kjemi og tilgjengelighet.

Anonymkode: d3aca...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket opp mange ganger. Noen ganger med hell, andre ikke. 

Anonymkode: 45c2d...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Juks skrev:

Svært få, hvis noen, blir sinte for å bli sjekket opp. Kan ikke skjønne en eneste grunn til hvorfor man skal bli sint pga det.  

Pga jeg er lavstatus. Har asperger

Anonymkode: 7a638...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har alltid lurt på om kvinner egentlig sjekker, eller om de bare er litt entusiastisk og åpen som gir den mest klossete mannlige sjekkeren selvtillit nok til å gjør et fremstøt.

Anonymkode: 19453...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bedriver ikke sjekking i den forstand at jeg slenger åpningsreplikker eller tråler med kroker med agn forran mannfolka.

Jeg kan si ifra at jeg ønsker å få hilse enten til han eller de han er med, eller jeg kan stoppe han i forbifarta med ei hand på armen hans. Jeg har grei suksess. Etter litt prat tar en halvpart imot eller legger for dagen en eller annen form for invitasjon. Men det er nå svært begrenset hvor mange menn jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker jeg noen så har jeg da alltid sagt det. Så sjekking, nei, men blitt noe fordi jeg tok første steg.

Anonymkode: ecc1e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- det har jeg. Liker det best slik. Fått det slik jeg ville de fleste gangene. Andre ganger ikke. Og det er helt greit. 

Anonymkode: cea69...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...