Gå til innhold

Kleineste ting daten har sagt på date


frubaluba

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, frubaluba skrev:

Haha... Æsj, nå fikk jeg bilder i hodet av kjempebabyer😁 ,det hadde helt klart vært en dealbreaker 😂😬

Ja, det sluttet med den daten. :fnise:

...egentlig synd, for ellers virket han til å være et bra kjæresteemne. 

Anonymkode: c70de...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han knipsa, hva sa han da til kelneren? 

Anonymkode: 41048...c90

Helt vanlige ting, som om han kunne få mer drikke eller få regninga 😳 Flaut var det! Men mulig de gjør det slik i Kroatia?

Anonymkode: b16bc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har bare hatt sex 3 ganger, var ikke edru for noen av dem". Sagt av mann på 32 år, første møte....

 

Anonymkode: 9768a...24b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli gjenkjent tar jeg den e anonymt 😅

Ble nermest «tvunget» av nåde kino-ansatt og første date til kjærlighetssete. Jeg sa høyt «er vi der allerede!? 🙀😵» og bare... ... ser på begge, fram og tilbake... seriøst! Ja jeg ga etter for følte jeg ikke kunne si nei, aldri igjen på første date, trenger virkelig ikke en date som lener seg konstant inn og kviskrer i øret (noe jeg ikke liker under noen omstendigheter, grøss!) og som konstant ser på meg og ikke filmen! Vi var på kino liksom! Men og heldigsvis var vi på kino! God grunn til å ikke snakke!! Planen min var å spørre om vi skulle spise noe etter filmen, men jeg sprang langt bort! En fæl første date. Ble ikke noe mer for å si det slikt! 

Hjalp lite at han og prøvde å «brife» med kunnskap som viste seg å være helt totalt feil! Jeg prøvde å si... men det pleier jo være sån da. Dette var på Captain Marvel, de aller fleste marvel-filmene har først en scene etter litt rulletekst, så enda en helt helt på slutten. Han mente dette kun var andre gang de hadde gjort slikt, med 2 scener, men det er faktisk ikke det, men mindre jeg bare har fantasert det i de mange andre filmene da 😅😂  

Anonymkode: 85614...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med fare for å bli gjenkjent tar jeg den e anonymt 😅

Ble nermest «tvunget» av nåde kino-ansatt og første date til kjærlighetssete. Jeg sa høyt «er vi der allerede!? 🙀😵» og bare... ... ser på begge, fram og tilbake... seriøst! Ja jeg ga etter for følte jeg ikke kunne si nei, aldri igjen på første date, trenger virkelig ikke en date som lener seg konstant inn og kviskrer i øret (noe jeg ikke liker under noen omstendigheter, grøss!) og som konstant ser på meg og ikke filmen! Vi var på kino liksom! Men og heldigsvis var vi på kino! God grunn til å ikke snakke!! Planen min var å spørre om vi skulle spise noe etter filmen, men jeg sprang langt bort! En fæl første date. Ble ikke noe mer for å si det slikt! 

Hjalp lite at han og prøvde å «brife» med kunnskap som viste seg å være helt totalt feil! Jeg prøvde å si... men det pleier jo være sån da. Dette var på Captain Marvel, de aller fleste marvel-filmene har først en scene etter litt rulletekst, så enda en helt helt på slutten. Han mente dette kun var andre gang de hadde gjort slikt, med 2 scener, men det er faktisk ikke det, men mindre jeg bare har fantasert det i de mange andre filmene da 😅😂  

Anonymkode: 85614...135

Men....hadde du lyst til å date han i det hele tatt?

Anonymkode: 19333...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men....hadde du lyst til å date han i det hele tatt?

Anonymkode: 19333...1ff

Frem til da 😅

Anonymkode: 85614...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlige ting, som om han kunne få mer drikke eller få regninga 😳 Flaut var det! Men mulig de gjør det slik i Kroatia?

Anonymkode: b16bc...c08

Haha, tror det! Xen min er kroatisk, han knipsa også på kelnere 🤣

Anonymkode: 76c52...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om noe uskyldig no, som "får jeg tid til å gå på do før vi drar?", og han bare "I’m not your dad, but you can call me daddy!"

 

Anonymkode: b6232...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...