Gå til innhold

Kleineste ting daten har sagt på date


frubaluba

Anbefalte innlegg

Har dere opplevd noe virkelig kleint/keitete som har kommet fra daten på et av de første møtene dere har hatt? Og dere har bare tenkt; åh lård!😱 Bring it on here😁.

Dette er sikkert ikke det verste noen har sagt til meg på første date/møte, men har disse tingene friskt i minne etter noen av mine litt mindre vellykkede dater i det siste.

- Nei da, jeg sveipet ikke bare på deg, jeg sveiper alle til høyre, for jeg tar hva som helst... 

- En jeg tidligere datet, sendte nakenbilder av seg selv/ og bilder av at hun onanerte i de første meldingene... Og jeg digget det. 

🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevt denne før. Var noe à la "Jeg trenger ikke kunne snakke med en kjæreste. Det har jeg kompiser til."

Det ble med den ene daten.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sagt, men han knipset på kelneren flere ganger... Jeg ville bare synke ned i et stort sort hull. Jeg passet på å tipse godt. 

Anonymkode: b16bc...c08

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har tre brødre, og alle brødrene mine har barn!"

Nei takk, hyggelig å møte deg. 

Anonymkode: 41048...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke sagt, men han knipset på kelneren flere ganger... Jeg ville bare synke ned i et stort sort hull. Jeg passet på å tipse godt. 

Anonymkode: b16bc...c08

Når han knipsa, hva sa han da til kelneren? 

Anonymkode: 41048...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre møte. Mens han ser meg dypt inn i øyene "jeg tror jeg elsker deg" 🙄

Første overnatting, våkner at han sitter å ser på meg. Lurer da på hva som er galt, neida "jeg vil ikke sove, fordi jeg ikke vil miste et eneste sekund med deg" 

Også har vi han som, etter vi hadde satt oss i taxien, tok hånda mi og begynte å suge på fingrene mine... 😳

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første date med en fyr. Sa jeg skulle på utveksling med skolen i 3 mnd snart. Da sa han «hvordan blir det med forholdet vårt da?»

ehhhh :haar:

han sa også mye annet sjukt. Lata som noe skjedde og jeg måtte løpe

Anonymkode: b7f9b...8fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en for første gang; «åååh åå så deilig! Åååå! Vet du? Jeg kjøpte ei hore (i et annet europeisk land) og du så mye bedre enn henne!» 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første møte: "Hvorfor stoler du ikke på meg, vi må være helt ærlige med hverandre, du må stole på meg ". 

Jeg har fått en del kleine og slibrige kommentarer i mitt liv, men det der var bare creepy.

Anonymkode: a3f82...29a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date nummer to, og han fortalte at foreldrene hadde blitt så glade når han fortalte om meg. Og de syns jeg så veldig søt ut på bildene han viste frem.. 

Date nummer en var en kort kaffe, jeg var litt i tvil, men ville gi det en sjanse til med en date nummer to. Ble ingen date nummer 3😊

Anonymkode: 8e9fb...337

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert 10 ganger iløpet av en time på første date... "Oii, pinlig stillhet... 😬" Hehe, det var kleint.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er jo broes before hoes. I hvertfall første året." Kom i en samtale om hva vi kunne tenke oss å gjøre i helger og ferier med en kjæreste. 

"Hadde ikke du dukket opp hadde jeg blitt jævlig skuffa, men når man først er i date-modus kan jeg liksom ikke gå hjem uten å ha pratet med noen...hadde nok prøvd meg på hu der." Tinderdate mens han ser på dama bak baren som selvfølgelig er den blondina. Jeg hadde fortalt om at forrige date ikke dukka opp og hvor kleint det var.

"Er bare nysgjerrig på sex med jenter, er ikke interessert i forhold." Nettvenn for lenge siden som jeg hadde forelsket meg i og som hadde bedyret flere ganger at hun også var bifil og interessert i forhold. Så hun hadde sagt det direkte motsatte før. Kanskje mer sårende enn klein.

Anonymkode: 19333...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde truffet en fyr 3-4 ganger da han forteller meg at han har gitt beskjed til familien om at vi kommer til jul (dette var i januar/februar). Kommer til jul sa jeg. Ja, vi skal feire jul på Vestlandet med mine foreldre. 

.....🙄

Anonymkode: c803b...f0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første møte og vi var ute og spiste; han bestilte gratinert blomkål. Da det kom lurte han på hva de store klumpene under osten var. Jeg sa ‘du bestilte gratinert blomkål, så hva tror du det er?’ Han: ‘Potet?’ 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke hva han sa, men hva han gjorde.... istedet for å spytte ut løssnusen så svelget han den bare 🤢

 

 

Anonymkode: 19540...f8d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isaccis skrev:

Første møte og vi var ute og spiste; han bestilte gratinert blomkål. Da det kom lurte han på hva de store klumpene under osten var. Jeg sa ‘du bestilte gratinert blomkål, så hva tror du det er?’ Han: ‘Potet?’ 

Hahahah!

Anonymkode: 8e9fb...337

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han knipsa, hva sa han da til kelneren? 

Anonymkode: 41048...c90

Håper han sa unnskyld...

Anonymkode: b3d78...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett par  dater så fortalte han at han hadde sendt bilde av meg til hele familien sin, og de gledet seg sånn til å møte meg. 

På 2.date var vi ute å spiste lunsj og han skulle betale for seg, så spurte servitøren om han skulle betale for alt eller om vi skulle splitte. Da svarte han «hun har råd til å betale for seg selv!». 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første date gikk veldig fint, han virket som en fin og fornuftig kar og velformulert og intellektuell osv osv.

Vi snakket på telefon et par ganger etter det og så skulle han komme på besøk. Hadde med sjokolade og var sååå hyggelig.

Helt til han skulle kysse og begynte å klå. Dro ned kjolen og satte i gang med massering og kyssing av puppene. Og der fortsatte det. Han la seg i armkroken min og skulle ha meg til å stryke på hodet hans mens han suttet på puppen. Som en baby. Jeg ble satt ut så jeg reagerte ikke med det samme, men så fikk jeg stoppet det og tilbake til kaffen. 

Så gjorde han det igjen en gang til. Det var ingen andre steder han i det hele tatt tok på meg, det var ikke sånn at han prøvde seg på sex. Han ville bare suge pupp. 

Det ble litt voldsomt for meg, ja. Greit med en fetisj, men da bør man kanskje finne en likesinnet. 

Anonymkode: c70de...7c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Første date gikk veldig fint, han virket som en fin og fornuftig kar og velformulert og intellektuell osv osv.

Vi snakket på telefon et par ganger etter det og så skulle han komme på besøk. Hadde med sjokolade og var sååå hyggelig.

Helt til han skulle kysse og begynte å klå. Dro ned kjolen og satte i gang med massering og kyssing av puppene. Og der fortsatte det. Han la seg i armkroken min og skulle ha meg til å stryke på hodet hans mens han suttet på puppen. Som en baby. Jeg ble satt ut så jeg reagerte ikke med det samme, men så fikk jeg stoppet det og tilbake til kaffen. 

Så gjorde han det igjen en gang til. Det var ingen andre steder han i det hele tatt tok på meg, det var ikke sånn at han prøvde seg på sex. Han ville bare suge pupp. 

Det ble litt voldsomt for meg, ja. Greit med en fetisj, men da bør man kanskje finne en likesinnet. 

Anonymkode: c70de...7c7

Haha... Æsj, nå fikk jeg bilder i hodet av kjempebabyer😁 ,det hadde helt klart vært en dealbreaker 😂😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...