Gå til innhold

Hva har du gjort BRA som forelder i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrytetråd! Selvboosttråd, og kanskje også en tråd man kan lære av?

Jeg er stolt over at vi i det siste har lagt fireåringen uten konflikt, da jeg har innsett at mitt mas/oppgitthet kaster bensin på bålet. Ved å være rolig og la barnet få prøve masse på egen hånd (selv om ting tar tid) så har vi hatt tre harmoniske kvelder på rad. Og jeg er hoppende glad og kry, men det er liksom ikke noe å skryte på Facebook over 😂

Hva har du gjort skikkelig bra/riktig i det siste? 

Anonymkode: 56b6a...185

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lært femåringen å tørke seg selv (endelig) etter dobesøk.

Anonymkode: 96e75...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet så hardt for å få henne til å bli glad i mat, og nå spiser hun alt (nesten), og smaker på alt😍 beste hun vet er marokkansk gryte, og brokkoli ❤ to år ♡

Anonymkode: 63c8e...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørget for at sønnen min får mindre lekser i matte. Han er 7 år å vi sitter ofte med matteleksen i opptil en time pga han har to hele sider med mattestykker. Det blir skriking,tårer,frustrasjon og han er ikke konsentrert når han må sitte så lenge med leksen. Nå har læreren sagt at han skal kun gjøre en side i matte,at det er nok for han. Hun vil ikke at han skal få lekser helt opp i halsen pga det blir altfor mye for han.

Sendt småen en uke til barnefaren selv om jeg egoistisk sett heller vil ha han hjemme for jeg syns det er lenge å være en uke vekke fra han,er ikke vant til det. Men for både far og sønnen vår sin del så har jeg sagt sa til at han kan ha han en uke.

Anonymkode: ef09e...29b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme tilbake til denne tråden en annen dag 😬😬

Neida... Jeg er hjemme med barna i påskeferien, har tatt dei med til bestefar på middag en dag. Og i dag reiser vi til moren min. Så dei får treffe søskenbarnet sitt som bor 7 timer unna. Jeg visste ikke at dei skulle besøke mor før torsdag forrige uke, og synes jeg er god som snudde på helen og endret planene. Så blir det forhåpentligvis fisketur i helgen, som vi egentlig hadde planer om å gjøre i morgen 😊

Anonymkode: 9751d...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa... kjøpte ny sykkel og holder på å lære 4.5 åringen å sykkle uten støttehjul. Bruker en stang bak på sykkelen så han ikke detter... han kan.sette stor fart.men jeg tørr ikke å slippe taket... 😊 detter han blir det stygt.... 

Anonymkode: d1a74...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått igjennom hele den store xtra leker på alna senteret, gamle ToysrUs, uten å kjøpe noe. Ingen av barna fikk noe, ingen sure miner. 

Snakket med 3 og 4 åringen før vi gikk inn, at vi bare skulle se i dag. 

Null stress, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på påskeferie med barna mine. Vi koser oss og jeg smører ei skive når de kommer og er sultne. Ungene løper ut igjen og jeg rydder etter dem med et smil om munnen. De leker og koser seg ute, de har ikke tid til å spørre etter noe slag av skjerm. Jeg er lykkelig for ungene er lykkelige. 

Anonymkode: d8fa0...e40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...