Gå til innhold

Med alderen blir jeg tydeligvis bare mer og mer oppgitt over pappa! synes det er så lavstatus. Han har barn med 3 forskjellige kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 av dem ville han ikke ha barn med. Har snakket med ene halvsøskenet mitt, og hn har aldri hatt noen kontakt med han, og moren hans sa at pappa hadde sagt at han ikke var interessert i å ha med barnet å gjøre. Det samme skjedde en annen kvinne. Men kjøre de på tjukka skulle han.....   Hvorfor tar ikke menn litt ansvar når det kommer til bruk av kondom?! 
Han var en damemagnet i sin alder, så traff han mamma. Jeg var planlagt, men så var han plutselig ikke klar for familielivet likevel da de endelig skulle flytte sammen. 
Han var over 30 da han laget alle barna sine. Burde ikke en mann i den alderen vite litt bedre? 
Heldigvis er det ingen som kjenner han av mine venner eller bekjente. 

Anonymkode: c0517...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugh , har det også sånn med min far! Jo eldre jeg har blitt i voksen alder jo mere ser jeg hva for en fjott han er som mann! 
Jo de burde absolutt vite bedre men de er for egoistiske og har bare seg selv i sentrum, tenker at ting løser seg fordi dama tar abort eller er urealistiske og tenker at sjansen for å bli gravid er liten så å kjøre uten dong går bra. Ansvarsløse! 

Jeg har begynt å snakke til faren min om disse tingene(som gjelder for hans ansvarsløshet gjennom livet) som en kvinne til mann, og ikke datter til far. Syns han fortjener å høre det! 

Anonymkode: ac8a6...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 av dem ville han ikke ha barn med. Har snakket med ene halvsøskenet mitt, og hn har aldri hatt noen kontakt med han, og moren hans sa at pappa hadde sagt at han ikke var interessert i å ha med barnet å gjøre. Det samme skjedde en annen kvinne. Men kjøre de på tjukka skulle han.....   Hvorfor tar ikke menn litt ansvar når det kommer til bruk av kondom?! 
Han var en damemagnet i sin alder, så traff han mamma. Jeg var planlagt, men så var han plutselig ikke klar for familielivet likevel da de endelig skulle flytte sammen. 
Han var over 30 da han laget alle barna sine. Burde ikke en mann i den alderen vite litt bedre? 
Heldigvis er det ingen som kjenner han av mine venner eller bekjente. 

Anonymkode: c0517...aa3

det er mange kvinner som nekter å ta abort og mange også som sier de bruker prevansjon , så gjør de det ikke allikevell. Jeg skjønner godt at menn ikke vil bruke kondom når de ikke kjenner noe under sex. tviler på at du ville hatt sex med en tannpirker? du hadde vell ikke kjent noe du heller. graviditet er begges ansvar, men i bunn og grunn er det kvinnen som blir gravid og hun som sitter med alt ansvaret om noe skulle skje, mannen kan bare stikke om han vil , noe som er utrolig dumt

det andre, å kalle andre for lav/høy status er så jevlig tragisk, herregud, voks opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å bli voksne. Vernden ”krymper” og man ser folk for hvordan de er uten ”barnefilter”. 

Du får ikke gjort noe med hvordan familien din er, eller hvor du kommer fra. Ikke kommer faren din til å forandre seg heller.  

Til kommentaren over her, angående menn og prevansjon så er det nå engang slik, at dersom man Spree sæden sin i fertile kvinner kan det bli barn. Man slutter å ha kontroll i det sekundet man stopper inn penisen sin. Om det er rettferdig eller ikke, bryr ikke naturen seg om. 

TS: Du er sikkert flau nå, men det vil gå over det også. Voksne modne mennesker, både deg selv og de du møter forstår at man ikke kan noe for hvor og hvem man kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar ikke menn litt ansvar når det kommer til bruk av kondom?! 
 

Anonymkode: c0517...aa3

Det finnes et fullgodt alternativ, men ifølge undersøkelser ville ikke kvinner bruke dem av samme grunn som at menn ikke alltid er like begeistret for kondomer. Derfor er femidomet nå borte fra butikkhyllene og kun tilgjengelig på nett. https://www.kondomvarehuset.no/kondomer-pa-nett/kvinnekondomer/femidom-kondomer.html

At han ikke tar sin del av ansvaret når det gikk som det gikk (noe begge parter er like ansvarlig for), er en annen sak. Der er det han som svikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, logic12 skrev:

det er mange kvinner som nekter å ta abort og mange også som sier de bruker prevansjon , så gjør de det ikke allikevell. Jeg skjønner godt at menn ikke vil bruke kondom når de ikke kjenner noe under sex. tviler på at du ville hatt sex med en tannpirker? du hadde vell ikke kjent noe du heller. graviditet er begges ansvar, men i bunn og grunn er det kvinnen som blir gravid og hun som sitter med alt ansvaret om noe skulle skje, mannen kan bare stikke om han vil , noe som er utrolig dumt

det andre, å kalle andre for lav/høy status er så jevlig tragisk, herregud, voks opp


Du lever opp til nicket ditt. Logikk som en tolvåring.  Du kan ikke hatt særlig mye sex heller, for det er ikke sant at menn ikke kjenner noe ved bruk av kondom. I dag er kondomer ultratynne og reduserer ikke følsomheten , hvis man opplever at det gjør det så har man redusert følsomhet fra før av på grunn av for hard runking og fått death grip syndrome, da må man slutte å runke.

Og det er faktisk ikke mange som sier at de bruker prevensjon og ikke bruker det allikevel, det er ikke en vanlig ting å lyve om. Derimot er det ikke uvanlig at man går på prevensjon men tar den en time for sent en dag og dermed øker risikoen for fruktbarhet, de må nemlig taes til akuratt samme klokkeslett hver eneste dag , og selv ikke da så er de 100% sikkert til å forhindre graviditet. 

 

Anonymkode: ac8a6...8ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 15.4.2019 den 7.41, logic12 skrev:

det er mange kvinner som nekter å ta abort og mange også som sier de bruker prevansjon , så gjør de det ikke allikevell. Jeg skjønner godt at menn ikke vil bruke kondom når de ikke kjenner noe under sex. tviler på at du ville hatt sex med en tannpirker? du hadde vell ikke kjent noe du heller. graviditet er begges ansvar, men i bunn og grunn er det kvinnen som blir gravid og hun som sitter med alt ansvaret om noe skulle skje, mannen kan bare stikke om han vil , noe som er utrolig dumt

det andre, å kalle andre for lav/høy status er så jevlig tragisk, herregud, voks opp

Man kjenner like mye med kondom, så ingen unnskyldning. Da er du isåfall slapp i strikken.

Anonymkode: 1c1ad...5f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Som ung har man gjerne høye idealer, og det synes jeg er bra.  Men mange setter dessverre ikke bare krav til seg selv, men også til andre. De blir dømmesyke og kritiske, spesielt overfor sine nærmeste.  Er du heldig vil årene gi deg større forståelse og gjøre deg mer romslig.  Hva vet du egentlig om hvorfor det ble som det ble i din fars liv?  

Selv kjenner jeg kvinner som sluttet å bruke prevensjon fordi de ønsket å blir gravide - selv om mannen deres ikke ønsket (flere)barn.  De løy til ham.  Lurte ham.  Kjenner single kvinner som hadde sex med den første de fikk napp hos, med kun ett formål, - å bli gravid.  Det eneste de ønsket fra barnefaren var barnebidrag.  Derfor måtte navnet hans oppgis.  

Kjenner jeg KG rett vil mange her mene at menn må ta høyde for at kvinner lyver om prevensjon, at risiko er kjent osv.  De har helt rett!  Mange menn er alt for naive og godtroende.  Hvem vet, kanskje faren din også var?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zienna skrev:


Som ung har man gjerne høye idealer, og det synes jeg er bra.  Men mange setter dessverre ikke bare krav til seg selv, men også til andre. De blir dømmesyke og kritiske, spesielt overfor sine nærmeste.  Er du heldig vil årene gi deg større forståelse og gjøre deg mer romslig.  Hva vet du egentlig om hvorfor det ble som det ble i din fars liv?  

Selv kjenner jeg kvinner som sluttet å bruke prevensjon fordi de ønsket å blir gravide - selv om mannen deres ikke ønsket (flere)barn.  De løy til ham.  Lurte ham.  Kjenner single kvinner som hadde sex med den første de fikk napp hos, med kun ett formål, - å bli gravid.  Det eneste de ønsket fra barnefaren var barnebidrag.  Derfor måtte navnet hans oppgis.  

Kjenner jeg KG rett vil mange her mene at menn må ta høyde for at kvinner lyver om prevensjon, at risiko er kjent osv.  De har helt rett!  Mange menn er alt for naive og godtroende.  Hvem vet, kanskje faren din også var?

 

Men han hadde rykte på seg for å ligge med "alle". Han var kjempe populær hos damene. 
Når man må ligge med alt så kanskje man bør tenke litt på konsekvensene av det? 
Jeg vet ingenting om de andre damene. Men med mamma var det planlagt.

Anonymkode: c0517...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være stolt av faren din. Han er en av de utvalgte mennene som går i sirkulasjon hos kvinner. Eliten av menn er de som flest kvinner vil ha barn med, dette er alfahannene. De får barn med flere kvinner. Hyenene er de som blir valgt bort av kvinner. Faren din signaliserer veldig gode gener, og han har gitt deg flere halvsøsken som du burde bli kjent med og være glad i i stedet for å sitte og furte på nettet.

Anonymkode: 3fe49...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men han hadde rykte på seg for å ligge med "alle". Han var kjempe populær hos damene. 
Når man må ligge med alt så kanskje man bør tenke litt på konsekvensene av det? 
Jeg vet ingenting om de andre damene. Men med mamma var det planlagt.

Anonymkode: c0517...aa3

Rykter er sjelden noe å sette sin lit til.  Der jeg vokste opp var det nok at en mann var kjekk for at han var en Don Juan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal være stolt av faren din. Han er en av de utvalgte mennene som går i sirkulasjon hos kvinner. Eliten av menn er de som flest kvinner vil ha barn med, dette er alfahannene. De får barn med flere kvinner. Hyenene er de som blir valgt bort av kvinner. Faren din signaliserer veldig gode gener, og han har gitt deg flere halvsøsken som du burde bli kjent med og være glad i i stedet for å sitte og furte på nettet.

Anonymkode: 3fe49...197

Eeeeeh, det går ikke bra med noen av søsknene mine da! 
Broren min gikk arbeidsledig i voksen alder i mange år og mamma måtte forsørge han! Hun fikk maset og presset han i jobb, han tok bare en vanlig jobb, men heldigvis trives han.

Andre halvsøsken har ikke vært i jobb og er over 30. 

Det andre halvsøsken igjen er deprimert og totalt av planeten. tror det er noe rusmisbruk der og.

Jeg går på dps..

De andre av mine søsken som kommer fra en annen far får det til på skolen og har gode utsikter.

Anonymkode: c0517...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Sjæl! Faren min har fem kids, med 3 forskjellige kvinner. 

Er faren din Morten Harket? 

Anonymkode: 0a2ec...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er faren din Morten Harket? 

Anonymkode: 0a2ec...597

Nei, faren min ligner på Russell Brand. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er han ingen alfhann spør du meg.
Han dro bare fra familien da vi skulle flytte sammen. Han og mamma fikk 2 barn sammen, men i det de skulle flytte sammen så fant han ut at dette var han visst ikke klar for likevel og dro. Hadde mer en dobbel inntekt av det mamma hadde og likevel bidro så jævla lite økonomisk. Han gav BARE barnebidraget, og ikke en jævla kroen etter vi ble 18. 
 

Anonymkode: c0517...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dessuten er han ingen alfhann spør du meg.
Han dro bare fra familien da vi skulle flytte sammen.

Det er sånn alfahanner gjør, siden de kan. I dag vokser alle opp uavhengig av om faren gidder å hjelpe i oppveksten, så det er gener til slike menn vi vil ha flest av i genpoolen om noen år.

Anonymkode: de551...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn alfahanner gjør, siden de kan. I dag vokser alle opp uavhengig av om faren gidder å hjelpe i oppveksten, så det er gener til slike menn vi vil ha flest av i genpoolen om noen år.

Anonymkode: de551...7fb

så du vil si jeg har bra gener? ja, jeg har hatt mange menn etter meg men finner ingen tiltrekkende...de er ikke "Mann" nok. 
Jeg ser menn som kunne vært nok, men de er allerede kapret av kvinner som er minst like attraktive som jeg ser meg selv så jeg ser ikke hva de skal med meg uansett. 
Så da gjelder det å se...om jeg forblir singel om det dukker opp en "bra nok" til slutt

Anonymkode: c0517...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/15/2019 at 2:44 AM, AnonymBruker said:

2 av dem ville han ikke ha barn med. Har snakket med ene halvsøskenet mitt, og hn har aldri hatt noen kontakt med han, og moren hans sa at pappa hadde sagt at han ikke var interessert i å ha med barnet å gjøre. Det samme skjedde en annen kvinne. Men kjøre de på tjukka skulle han.....   Hvorfor tar ikke menn litt ansvar når det kommer til bruk av kondom?! 
Han var en damemagnet i sin alder

Hvorfor faller kvinner for slike menn?

Anonymkode: 03a1f...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har foreldre som man i voksen alder ikke akkurat er stolte av. Jeg har selv en far som forlot min mor for en kvinne i Thailand (heldigvis en på omtrent samme alder som ham selv), de fikk to barn sammen som pappa holdt hemmelig i flere år før han plutselig en helg dukket opp på døren med det ene halvsøskenet mitt. Det gjelder nok å forsøke å se det beste i folk, og leve med situasjonen slik den er - vi har bare to foreldre, og de lever bare en gang. Det betyr ikke at vi skal akseptere alt i verden, men må kanskje i større grad akseptere at våre foreldre også er mennesker som dummer seg ut, er dumme, og gjør feil (men ikke alltid de selv innrømmer enkelte feil).

Anonymkode: 47406...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...