logic12 Skrevet 15. april 2019 #41 Skrevet 15. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje blandt guttemennesker som deg men ikke blandt normale mennesker. Heldigvis kommer kvinneundertrykkende menn som deg til å bli utslettet så de holdningene vil forsvinne for alltid Anonymkode: 732b9...864 like morsomt hver gang damer skal fortelle hvem som er ekte menn eller ikke🤣 hadde vært hyling og skriking om vi skulle fortalt at damer som ikke kan lage mat ikke er ekte kvinner Det hadde isåfall utgjort vell og merke 70 % av dere
Perle Skrevet 15. april 2019 #42 Skrevet 15. april 2019 23 minutter siden, logic12 skrev: mange menn tar som hint at det blir noe mer , det vet du, akkurat som at kvinner som blir ff med menn får forhåpninger etterhvert Ja, jeg vet nok mer enn deg. Språket ditt og skråsikkerheten vitner om at du er en gutt. 1
logic12 Skrevet 15. april 2019 #43 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Perle skrev: Ja, jeg vet nok mer enn deg. Språket ditt og skråsikkerheten vitner om at du er en gutt. ja deg også , lita jente
Gjest Minesveiper Skrevet 15. april 2019 #44 Skrevet 15. april 2019 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har møtt tre forskjellige menn den siste tiden (over noen måneders perspektiv) på første møter. Det var ingen jeg føler at jeg fikk noe særlig kjemi med og ville tenkt at de følte på det samme, men Hvorfor er det så vanskelig å lese signaler, kroppsspråk etc. Driter menn i det siden det kanskje er en halv prosent sjanse for at de kanskje får noe om de er veldig frampå/maser seg til det eller bare skjønner de ikke? Anonymkode: 63cee...ab9 Jeg tenker at en forutsetning for at man skal kunne føle den riktige kjemien at man finner vedkommende man går på date med tiltrekkende. Det jeg tror skjer i flere tilfeller er at man er fysisk tiltrukket av daten, og det skaper en form for begeistring. Selv om man har en helt normal samtale da kan man føle "god kjemi" siden man samtidig er veldig begeistret for personen. Det er blitt skrevet mange tråder av menn og kvinner om dette på forumet hvor de har vært på date og følt "super god kjemi", men så har ikke daten følt det samme. Litt artig at man kan sitte med så forskjellige oppfatning av samme situasjon. Når det kommer til damer, og kroppspråk, så er det dessverre slik at kvinner er såpass forskjellige at man ikke alltid kan sette helt lit til signalene man får. Det er lettere å lese de som er mer frempå, enn de som er mer reservert. Jeg har for eksempel fått tilbakemelding på at jeg kunne kysset tidligere/vært mer fysisk tidligere fra reserverte damer, men det ikke så lett å gjøre nettopp det når signalene for at man kan "prøve seg" ikke blir sendt ut. Derfor må man med noen damer prøve forsiktig først, og se an reaksjonene siden man ikke har noe annet å gå på. Det er egentlig bedre at du sier rett ut at du ikke føler at dette funket for deg enn at du sitter der og er hyggelig ts fordi det er det mange damer ville gjort på første date (bare vært hyggelig) når de faktisk er interessert. Endret 15. april 2019 av Minesveiper
frubaluba Skrevet 15. april 2019 #45 Skrevet 15. april 2019 3 hours ago, Minesveiper said: Jeg tenker at en forutsetning for at man skal kunne føle den riktige kjemien at man finner vedkommende man går på date med tiltrekkende. Det jeg tror skjer i flere tilfeller er at man er fysisk tiltrukket av daten, og det skaper en form for begeistring. Selv om man har en helt normal samtale da kan man føle "god kjemi" siden man samtidig er veldig begeistret for personen. Det er blitt skrevet mange tråder av menn og kvinner om dette på forumet hvor de har vært på date og følt "super god kjemi", men så har ikke daten følt det samme. Litt artig at man kan sitte med så forskjellige oppfatning av samme situasjon. Når det kommer til damer, og kroppspråk, så er det dessverre slik at kvinner er såpass forskjellige at man ikke alltid kan sette helt lit til signalene man får. Det er lettere å lese de som er mer frempå, enn de som er mer reservert. Jeg har for eksempel fått tilbakemelding på at jeg kunne kysset tidligere/vært mer fysisk tidligere fra reserverte damer, men det ikke så lett å gjøre nettopp det når signalene for at man kan "prøve seg" ikke blir sendt ut. Derfor må man med noen damer prøve forsiktig først, og se an reaksjonene siden man ikke har noe annet å gå på. Det er egentlig bedre at du sier rett ut at du ikke føler at dette funket for deg enn at du sitter der og er hyggelig ts fordi det er det mange damer ville gjort på første date (bare vært hyggelig) når de faktisk er interessert. Men skal man ikke kunne være hyggelig uten at man er super interessert på første date/møte? Jeg tenker at man kan jo ha det hyggelig, god kjemi, selv om jeg ikke får noen form for romantiske følelser. Og så lenge jeg er det, så tenker jeg at det er jo greit å prøve å ha det hyggelig selv om det ikke frister til å date videre.
Gjest Minesveiper Skrevet 15. april 2019 #46 Skrevet 15. april 2019 7 minutter siden, frubaluba said: Men skal man ikke kunne være hyggelig uten at man er super interessert på første date/møte? Jeg tenker at man kan jo ha det hyggelig, god kjemi, selv om jeg ikke får noen form for romantiske følelser. Og så lenge jeg er det, så tenker jeg at det er jo greit å prøve å ha det hyggelig selv om det ikke frister til å date videre. Man trenger ikke å være uhyggelig, men som jeg sier så er det altså slik at en dame som bare virker hyggelig også kan være interessert. Hvis ts synes det er irriterende at menn prøver seg på mer når hun bare er hyggelig, og ikke interessert, så kan hun forhindre det med å si at hun ikke helt følte den store gnisten. Hun kan ikke forvente at menn skal forstå at hun ikke er interessert når menn opplever at kvinner kan være interessert selv om man bare er hyggelig med hverandre på første date. Jeg flørter ikke intenst, søker berøring osv ved første møte.
frubaluba Skrevet 15. april 2019 #47 Skrevet 15. april 2019 19 minutter siden, Minesveiper said: Man trenger ikke å være uhyggelig, men som jeg sier så er det altså slik at en dame som bare virker hyggelig også kan være interessert. Hvis ts synes det er irriterende at menn prøver seg på mer når hun bare er hyggelig, og ikke interessert, så kan hun forhindre det med å si at hun ikke helt følte den store gnisten. Hun kan ikke forvente at menn skal forstå at hun ikke er interessert når menn opplever at kvinner kan være interessert selv om man bare er hyggelig med hverandre på første date. Jeg flørter ikke intenst, søker berøring osv ved første møte. Jeg er ikke flink til å flørte når jeg er interessert heller, men jeg sier hvert fall ikke nei til å fortsette til et annet sted og sånn hvis jeg er interessert, uansett hvor trøtt jeg er osv... Men jeg forventer ikke at menn skal kysse meg da om jeg heller ikke klarer å signalisere at man er interessert. Men jeg lærer, skal ikke være hyggelig og ta for gitt at de skjønner meg på den ene eller andre måten...😜 Siden jeg kludret det til med ab- knappen i stad, så er det jeg som er ts... 😁🙈
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #48 Skrevet 15. april 2019 13 timer siden, logic12 skrev: like morsomt hver gang damer skal fortelle hvem som er ekte menn eller ikke🤣 hadde vært hyling og skriking om vi skulle fortalt at damer som ikke kan lage mat ikke er ekte kvinner Det hadde isåfall utgjort vell og merke 70 % av dere Ja for at en dame som ikke kan lage mat skader virkelig menn og samfunnet , slik nedsettende og hatende holdninger mot kvinner skader kvinner og samfunnet Anonymkode: 732b9...864
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå