AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #21 Skrevet 15. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Dette er kultur, ikke natur. Og kvinner har ikke et større ansvar enn menn. Samma gjelder for denne saken. At en fyr holder dama fast for å prøve å kysse henne, er IKKE ok. Da er det mer en antenner som er manglende. Hva med det ansvaret menn har for å oppføre seg? Og dessuten lyser dette innlegget av incel-logikk og det er ikke greit. Anonymkode: 386ec...7da Nettopp, menn har ansvar for egen oppførsel og egne holdninger. Anonymkode: 732b9...864 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #22 Skrevet 15. april 2019 Men for en med incel logikk er det jo mennene det er synd på fordi de ikke får sex stakkars, så da er det kvinnen som skal skjennes på for å være normal, og ikke mennene som oppfører seg som voldtektsmenn. Anonymkode: 732b9...864 4
visp Skrevet 15. april 2019 #23 Skrevet 15. april 2019 (endret) 6 minutter siden, logic12 skrev: slutt å vær så jevlig hårsår, du skjønner godt at jeg mener flertallet av unge kvinner og ikke absolutt alle , hver og en av alle brukerne her på KG? du er vell ikke så fjern ? mange menn er dessverre veldig useriøse, de vill kun ha sex og det er jo sex som er så og si hele grunnen for at vi menn er intr i dere damer i det hele tatt. men vist du vil ha hele pakka, som forhold og dele noe fint uten om kun sex med en mann, så foreslår jeg alt uten om tinder og nettdating. Når man dater på nett så sveiper man og velger vekk mange om gangen og da blir det veldig useriøst. tinder er en puleapp, andre sider syns jeg ikke er noe særlig bedre. til å med på sukker osv er det tullinger Jeg er litt fjern, men det er jo faktisk du også! Om alt en mann er interessert i er sex, som du sier, så burde de vel være oppegående nok til å være klar på det og ikke tulle seg bort i forholdsmateriale. Bruk resten av livet på å gå på jakt etter et hull du kan tømme deg i da vel? Hvorfor binde deg til èn? Og du snakker om at kvinner er billige? Den mannen du beskriver får man jo pælma etter seg- helt gratis! Nå er jeg såpass dreven at jeg vet at det som er gratis er ofte det som koster mest i det lange løp men. Endret 15. april 2019 av visp 4
Perle Skrevet 15. april 2019 #24 Skrevet 15. april 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det må du virkelig bli flinkere på! Det slet jeg også skikkelig med før, men ved hjelp av sterke venninder som mentor så innså jeg at vi skylder ikke mannen noenting, ikke engang å være søt og hyggelig, og hvertfall ikke når det går på bekostning ut over vårt eget vel og ve! Menn som er på den måten SKAL man miste interessen for , så man skal ikke være redd for at de mister interessen eller syntes man er "kjip" fordi man setter grenser og går når man føler for. Drit i om de blir skuffa, de har skuffa deg, og de setter deg i en veldig ubehagelig og til og med potensielt farlig situasjon. Og om ikke den er farlig for deg fordi du klarer å til slutt etter å ha pint deg selv lenge, å gå , så kan det komme jenter etter deg som de fortsetter å bruke denne oppførselen på som ikke klarer å trekke seg vekk og si nei eller gå derfra og ende i overgrep. Det er viktig for alle jenters del at vi alle sier fra og setter grenser så mennene skjønner at de presser på for mye og går over streken! En date skal ikke være ubehagelig! Blir den det er det ingen skam å avslutte den! Man vil ikke date en sånn mann uansett. "Tenk om han egentlig er snill, og vi hadde jo en del til felles og sånn da" , nei når han har sånne holdninger så er det ikke noe å satse på uansett hvor "snill" eller "like" dere er ellers. Be strong girl ! Anonymkode: 732b9...864 What she said!☝ SLUTT å gå ut med menn du ikke føler kjemi med, og si takk og farvel med ÉN gang dersom du vil bryte opp. Planlegg ALDRI mer enn en kaffe. Du skylder som nevnt ikke disse mennene noe og du havner i disse kleine settingene fordi du er for veloppdratt. Slutt med det! Endret 15. april 2019 av Perle 5
logic12 Skrevet 15. april 2019 #25 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1. Man blir ikke "billig" av å knulle på første date. Man fortjener ikke mindre respekt som kjønn fordet. 2. Hva en jente gjør skal ikke forventes av en annen jente. Det blir som at fordi en mann ga meg et smykke til 60.000 en gang på tredje daten, så skal jeg tvinge andre menn til å også gjøre det? Du skjønner vel at det blir feil. Har veldig lett for å forstå at DU har vanskeligheter med å få deg sex ja. Vi kvinner spyr av menn med holdninger som deg. Gidder ikke engang å kommentere alt det pisset du skriver om slutshaming, kravstore, mere ansvar for graviditet osv. Åpenbart trollebruker, nyopprettet og kun her for å skrive nedsettende om kvinner. Herregud, det er jo så fint vær for tiden, gå ut å skaff deg et liv! Anonymkode: 732b9...864 haha tok ikke langt tid før 1 x kvinnemenneske ble trigget. 1. jeg har ikke kjæreste, men jeg har fast sex med en 2-3 ganger i uken. hun jeg snakker om nå ligger faktisk i sengen min nå mens jeg er på pc og skriver 2. uten om henne har jeg null problemer med å få meg fitte , jeg har hatt draget helt siden puberteten startet og det er 20 år siden. 3. Kvinner er kravstore, det er biologisk, men kvinner har ikke sansen for fakta de ikke liker, bedre å vri sannheten da eller hur ? kvinner er mye mer selektive enn menn pga reproduskjon. Dette er fakta som er backet opp i ca 50 år nå fra forskere, men det er fyfy og si siden det er en negativ ting om kvinner og slike ting er ikke lov idag sant ? 4. jeg er ikke en trollebruker. Du er ikke et troll fordi du kommer med fakta som kanskje kan være kontroversiell fra hårsåre snowflakes 5. fakta er ikke politisk korrekt og bryr seg ikke om følelsene dine 6. det er ikke nedsettende, du tolker det kanskje slik, men det var ikke meningen. alt jeg skrev er riktig 7. skaff deg et liv selv , lille kjære snowflake 1
logic12 Skrevet 15. april 2019 #26 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, visp skrev: Jeg er litt fjern, men det er jo faktisk du også! Om alt en mann er interessert i er sex, som du sier, så burde de vel være oppegående nok til å være klar på det og ikke tulle seg bort i forholdsmateriale. Bruk resten av livet på å gå på jakt etter et hull du kan tømme deg i da vel? Hvorfor binde deg til èn? Og du snakker om at kvinner er billige? Den mannen du beskriver får man jo pælma etter seg- helt gratis! Nå er jeg såpass dreven at jeg vet at det som er gratis er ofte det som koster mest i det lange løp men. 1. menn kan, som alle andre være ganske så egositiske og da kan man i noen tilfeller kun være opptatt av sex selv om man later som man er opptatt av forhold, akkurat som kvinner gjør det samme 2. Når du har en vare som egentlig er dyr, men selger den for til gi vekk pris til en haug med folk, da er man billig og en vare med lav verdi
frubaluba Skrevet 15. april 2019 #27 Skrevet 15. april 2019 4 minutter siden, Perle said: What she said!☝ SLUTT å gå ut med menn du ikke føler kjemi med, og si takk og farvel med ÉN gang dersom du vil bryte opp. Planlegg ALDRI mer enn en kaffe. Du skylder som nevnt ikke disse mennene noe og du havner i disse kleine settingene fordi du er for veloppdratt. Slutt med det! Dere har helt rett at jeg må bli flinkere på det. Jeg tenker for mye på om de blir skuffet om jeg går, for hadde det skjedd meg, så hadde jeg blitt lei meg. Og etter disse møtene har jeg lært, skulle prøve å gå utenfor komfortsonen som "alle" sier at man bør, men nei, jeg har det fint inni komfortsonen når det gjelder menn, for da går møtene som regel fint.
visp Skrevet 15. april 2019 #28 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, frubaluba skrev: Dere har helt rett at jeg må bli flinkere på det. Jeg tenker for mye på om de blir skuffet om jeg går, for hadde det skjedd meg, så hadde jeg blitt lei meg. Og etter disse møtene har jeg lært, skulle prøve å gå utenfor komfortsonen som "alle" sier at man bør, men nei, jeg har det fint inni komfortsonen når det gjelder menn, for da går møtene som regel fint. Jeg tror vi alle er sånn, redd for å gjøre den andre lei seg, og det er jo ganske naturlig da. Jeg ville ikke bare gått jeg heller, men før 1. date hadde jeg kanskje sørget for at det ble en kort date. F.eks. at man spesifiserer at man kan møtes i 30 min. og kjenner litt på det i ettertid før man avtaler flere dater.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #29 Skrevet 15. april 2019 11 minutter siden, frubaluba skrev: Dere har helt rett at jeg må bli flinkere på det. Jeg tenker for mye på om de blir skuffet om jeg går, for hadde det skjedd meg, så hadde jeg blitt lei meg. Og etter disse møtene har jeg lært, skulle prøve å gå utenfor komfortsonen som "alle" sier at man bør, men nei, jeg har det fint inni komfortsonen når det gjelder menn, for da går møtene som regel fint. Tro meg, de blir ikke lei seg, de driter jo i deg når de oppfører seg sånn. Om noe, så blir de sure og skuffa (etter du har gått) fordi de ikke fikk sex eller kyss eller nærhet, men det sier jo bare hvordan syn de har på damer og forventer at det er noe de har krav på å få ut av en date. Om de så hadde blitt lei seg er ikke det ditt problem, men det blir ditt problem at de oppfører seg ufint og pressende så du syns det er ubehagelig og vanskelig, et problem de selv burde tatt ansvar for og noe du ikke skal belastes for, så du kan gå derfra/avvise med god samvittighet! Anonymkode: 732b9...864 3
logic12 Skrevet 15. april 2019 #30 Skrevet 15. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Dette er kultur, ikke natur. Og kvinner har ikke et større ansvar enn menn. Samma gjelder for denne saken. At en fyr holder dama fast for å prøve å kysse henne, er IKKE ok. Da er det mer en antenner som er manglende. Hva med det ansvaret menn har for å oppføre seg? Og dessuten lyser dette innlegget av incel-logikk og det er ikke greit. Anonymkode: 386ec...7da selvfølgelig har kvinner et større ansvar enn menn, det er kvinner som blir gravide og går med mage i mange mnd, ikke menn. Menn kan stikke med halen mellom bena i ettertid og får null konsekvenser. Det er kvinnen som sitter igjen med barn, bivirkninger fra graviditet og alle problemer/utfrodringer barn fører med. Jeg sier ikke at menn ikke har et ansvar. Jeg sier bare at kvinner har et større ansvar da kvinner blir gravid og ikke menn
logic12 Skrevet 15. april 2019 #31 Skrevet 15. april 2019 24 minutter siden, Perle skrev: What she said!☝ SLUTT å gå ut med menn du ikke føler kjemi med, og si takk og farvel med ÉN gang dersom du vil bryte opp. Planlegg ALDRI mer enn en kaffe. Du skylder som nevnt ikke disse mennene noe og du havner i disse kleine settingene fordi du er for veloppdratt. Slutt med det! ikke planlegg en kaffe engang, mange menn tar dessverre dette som et hint til at det blir noe mer
visp Skrevet 15. april 2019 #32 Skrevet 15. april 2019 2 minutter siden, logic12 skrev: ikke planlegg en kaffe engang, mange menn tar dessverre dette som et hint til at det blir noe mer Du maler ikke et heldig bilde av ditt eget kjønn. Det er flertall av normale menn; i en datingsetting har man jo også snakket med de på forhånd. En kopp kaffe er jo nettopp for å se om det blir noe mer- det er jo hele poenget med daten. 3
Perle Skrevet 15. april 2019 #33 Skrevet 15. april 2019 (endret) 13 minutter siden, logic12 skrev: ikke planlegg en kaffe engang, mange menn tar dessverre dette som et hint til at det blir noe mer Skal man stå på hver sin fjelltopp og kommunisere via røyksignaler da? Du snakker om menn som om de var aper. Endret 15. april 2019 av Perle 4
McMary Skrevet 15. april 2019 #34 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, frubaluba skrev: Tinder, man kan kanskje ikke forvente noe mer av å møte folk der, og ja de er norske. Ikke spesielt kjekke engang, mest keitete. Møtte dem fordi jeg skulle prøve å ikke være overfladisk, tenkte at de er hyggelige på chat og så gi dem en sjanse, men aldri mer møte noen jeg ikke er tiltrukket av på bilde. Så skal ikke høre på venninner som sier at jeg skal møte folk som jeg ikke er tiltrukket av på bildet, fordi de kanskje har sjarm/glimt i øyet som ikke vises på bildet eller at de kanskje har en kjempebra personlighet som trumfer utseende... skjer aldri. Så enig. Jeg prøvde det der flere ganger, for å se hva som kan skje når jeg møter en hyggelig mann jeg liker å skrive med men ikke kjenner noe gnist for. Null gnist i virkeligheten også. Selv om de objektivt sett så bra ut. Om jeg trenger Tinder igjen skal jeg være enda mer selektiv. Men, møtte bare hyggelige folk da.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #35 Skrevet 15. april 2019 46 minutter siden, logic12 skrev: 3. Kvinner er kravstore, det er biologisk, men kvinner har ikke sansen for fakta de ikke liker, bedre å vri sannheten da eller hur ? kvinner er mye mer selektive enn menn pga reproduskjon. Dette er fakta som er backet opp i ca 50 år nå fra forskere, men det er fyfy og si siden det er en negativ ting om kvinner og slike ting er ikke lov idag sant ? Du får oppdatere deg på ny forskning. Kvinner er ikke mer/mindre kravstore enn menn når det gjelder tilfeldig sex. Kvinner har ikke mindre lyst på sex enn menn. Reproduksjon er noe kvinner i stor grad kontrollerer idag. De fleste kvinner som har tilfeldig sex har ikke tilfeldig sex når de har sjans for graviditet. De fleste kvinner bruker p-piller, mannen bruker kondom, man har angrepiller, kvinner kan kun bli gravide noen få dager iløpet av en måned. Reproduksjon er ikke fristilt fra lyst, valg og rasjonalitet. Anonymkode: fc4f8...a51 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #36 Skrevet 15. april 2019 46 minutter siden, logic12 skrev: 2. Når du har en vare som egentlig er dyr, men selger den for til gi vekk pris til en haug med folk, da er man billig og en vare med lav verdi Når du har en vare som etter all atferden du fremviser er billig, og du gir den vekk til en hel haug med folk, da er man en billig vare med lav verdi. Altså er menn billige og har lav verdi. Fint at vi har fått stadfestet dette en gang for alle Anonymkode: fc4f8...a51 1
logic12 Skrevet 15. april 2019 #37 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når du har en vare som etter all atferden du fremviser er billig, og du gir den vekk til en hel haug med folk, da er man en billig vare med lav verdi. Altså er menn billige og har lav verdi. Fint at vi har fått stadfestet dette en gang for alle Anonymkode: fc4f8...a51 menn vi lsom oftest ha sex men slutshamet blir vi aldri, sry stigmaet ligger rundt dere kvinner og det vil det alltid 😘
logic12 Skrevet 15. april 2019 #38 Skrevet 15. april 2019 16 minutter siden, Perle skrev: Skal man stå på hver sin fjelltopp og kommunisere via røyksignaler da? Du snakker om menn som om de var aper. mange menn tar som hint at det blir noe mer , det vet du, akkurat som at kvinner som blir ff med menn får forhåpninger etterhvert
logic12 Skrevet 15. april 2019 #39 Skrevet 15. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får oppdatere deg på ny forskning. Kvinner er ikke mer/mindre kravstore enn menn når det gjelder tilfeldig sex. Kvinner har ikke mindre lyst på sex enn menn. Reproduksjon er noe kvinner i stor grad kontrollerer idag. De fleste kvinner som har tilfeldig sex har ikke tilfeldig sex når de har sjans for graviditet. De fleste kvinner bruker p-piller, mannen bruker kondom, man har angrepiller, kvinner kan kun bli gravide noen få dager iløpet av en måned. Reproduksjon er ikke fristilt fra lyst, valg og rasjonalitet. Anonymkode: fc4f8...a51 jeg sa ikke at kvinner ikke har mindre lyst på sex sa jeg ? for det stemmer ikke, jeg sa at kvinner er mer selektive til partner framfor menn, og det er forskning som har vært i ca 50 år og forsatt står uansett om kvinner idag noenlunde kan kontrollere graviditet, så velger kvinner med omhu, mye mer enn menn hvem de velger som far til sine barn. Det ligger i genene fra ncib "As predicted, females were found to be more selective of mates than males were. On certain criteria, males of lower quality were less selective of mates than males of higher quality."
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #40 Skrevet 15. april 2019 13 minutter siden, logic12 skrev: menn vi lsom oftest ha sex men slutshamet blir vi aldri, sry stigmaet ligger rundt dere kvinner og det vil det alltid 😘 Kanskje blandt guttemennesker som deg men ikke blandt normale mennesker. Heldigvis kommer kvinneundertrykkende menn som deg til å bli utslettet så de holdningene vil forsvinne for alltid Anonymkode: 732b9...864 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå