Gå til innhold

Menn og antenner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt tre forskjellige menn den siste tiden (over noen måneders perspektiv) på første møter. Det var ingen jeg føler at jeg fikk noe særlig kjemi med og ville tenkt at de følte på det samme, men 

Han første tok på meg hele tiden og prøvde å få meg til å sette seg nærmere.

Han andre prøvde å holde meg fast for et kyss. (Ikke hardt, bare kleint)

Han tredje lurte på om jeg ville bli med han hjem. 

Jeg gav ingen signaler om at jeg ville det og det eneste jeg tenkte inni hodet mitt var å avslutte møtene og komme meg hjem... 

Hvorfor er det så vanskelig å lese signaler, kroppsspråk etc. Driter menn i det siden det kanskje er en halv prosent sjanse for at de kanskje får noe om de er veldig frampå/maser seg til det eller bare skjønner de ikke? 

Anonymkode: 63cee...ab9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De mennene du beskriver er det mange av ja, men det er like mange gode menn der ute som viser respekt ovenfor damen de er med og tar ikke alle signaler som noe seksuelt. 

Så tror du bare har vært maks uheldig, eller bare velger feil menn å dra på date med.

Anonymkode: 56464...c3f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De mennene du beskriver er det mange av ja, men det er like mange gode menn der ute som viser respekt ovenfor damen de er med og tar ikke alle signaler som noe seksuelt. 

Så tror du bare har vært maks uheldig, eller bare velger feil menn å dra på date med.

Anonymkode: 56464...c3f

Sikkert både feil menn og maks uflaks 😂😱

Skrevet

Jaja, glemte å trykke på ab, men samme det😂

• Liker 1
Skrevet

Om det er sex de har i tankene så tenker man jo ikke helt klart. Mens du sitter og prøver å danne et bilde av hvordan de er sitter de kanskje og tenker at de er i nærheten av å ha sex.

Ellers har jeg vanskelig for å tolke andres signaler om jeg liker de veldig godt. Jeg er god på det ellers, men om jeg er svak for personen blir det litt grøtete for meg. Jeg gjør ikke framstøt fordet da for i de situasjonene har jeg behov for å se bevis for at de liker meg før jeg eventuelt hadde gjort det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er logiske. Dersom en mann ønsker sex med deg, er det logisk for han å være fysisk, flørte og være pådriver. Fordi han tror at han kan klare å oppnå det han ønsker. Men så tenker han ikke alltid på at ikke alle kvinner ønsker fysisk kontakt på 1. date. Et avvisende kroppsspråk klarer mange menn simpelthen ikke å oppfatte. Jeg tror ikke menn alltid mener noe vondt med å være fysiske, men det betyr likevel ikke at det er greit å holde noen fast og tvinge vedkommende til et kyss! Da skal man si klart og tydelig ifra at dette ikke er ønsket. 

Noen menn må rett og slett settes på plass som en bikkje. Og lystrer de ikke etter at de er blitt satt på plass, da er det bare å si «peace out». Noen lærer aldri.

Anonymkode: 36090...c6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

HVOR treffer dere disse mennene? er de norske? norske menn må jo stort sett ha litt alkohol i blodet før de tør snakke til en en gang! 

Uansett, har aldri blitt behandlet slik av menn, norske eller utenlandske. 

Anonymkode: c7602...227

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte menn driter desverre i det, og derfor ble så utrolig mange "uskyldige" menn støtt av metoo også fordi de innerst inne merket at kampanjen var rettet mot holdninger som dems egne. 

Aldri vær redd for å være tydelig, bruke stemmen din å si at "Nå syns jeg du sitter altfor nærme, jeg er ikke komfortabel med det siden vi nettopp har møttes så fint om du går å setter deg på stolen på andre siden av bordet istedet", ikke vær redd for å si "Du! Slutt! Nå presser du meg! Jeg vil ikke kysse deg og du ødelegger hele inntrykket av deg med å klenge og presse på den måten!" , ikke vær redd for å si "Nei, jeg vil ikke bli med deg hjem og jeg syntes egentlig det er upassende at du spør. Hvis du var ute etter kjappe ligg så kunne du heller ha sagt det fra starten av så vi begge slapp å kaste vekk tid på denne daten for da søker vi ikke det samme." 

Anonymkode: 732b9...864

• Liker 5
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

HVOR treffer dere disse mennene? er de norske? norske menn må jo stort sett ha litt alkohol i blodet før de tør snakke til en en gang! 

Uansett, har aldri blitt behandlet slik av menn, norske eller utenlandske. 

Anonymkode: c7602...227

Tinder, man kan kanskje ikke forvente noe mer av å møte folk der, og ja de er norske. Ikke spesielt kjekke engang, mest keitete. Møtte dem fordi jeg skulle prøve å ikke være overfladisk, tenkte at de er hyggelige på chat og så gi dem en sjanse, men aldri mer møte noen jeg ikke er tiltrukket av på bilde. Så skal ikke høre på venninner som sier at jeg skal møte folk som jeg ikke er tiltrukket av på bildet, fordi de kanskje har sjarm/glimt i øyet som ikke vises på bildet eller at de kanskje har en kjempebra personlighet som trumfer utseende... skjer aldri.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Enkelte menn driter desverre i det, og derfor ble så utrolig mange "uskyldige" menn støtt av metoo også fordi de innerst inne merket at kampanjen var rettet mot holdninger som dems egne. 

Aldri vær redd for å være tydelig, bruke stemmen din å si at "Nå syns jeg du sitter altfor nærme, jeg er ikke komfortabel med det siden vi nettopp har møttes så fint om du går å setter deg på stolen på andre siden av bordet istedet", ikke vær redd for å si "Du! Slutt! Nå presser du meg! Jeg vil ikke kysse deg og du ødelegger hele inntrykket av deg med å klenge og presse på den måten!" , ikke vær redd for å si "Nei, jeg vil ikke bli med deg hjem og jeg syntes egentlig det er upassende at du spør. Hvis du var ute etter kjappe ligg så kunne du heller ha sagt det fra starten av så vi begge slapp å kaste vekk tid på denne daten for da søker vi ikke det samme." 

Jeg er kjempe dårlig på å være tydelig, helt til jeg må og da skjønner de at jeg ikke er interessert. Og jeg er også ekstremt dårlig på å gå hvis jeg ikke har lyst til å være der lenger, sitter liksom møte ut... Så ja, det må jeg bli flinkere på, for jeg liker jo ikke å avvise folk/skuffe dem.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt tre forskjellige menn den siste tiden (over noen måneders perspektiv) på første møter. Det var ingen jeg føler at jeg fikk noe særlig kjemi med og ville tenkt at de følte på det samme, men 

Han første tok på meg hele tiden og prøvde å få meg til å sette seg nærmere.

Han andre prøvde å holde meg fast for et kyss. (Ikke hardt, bare kleint)

Han tredje lurte på om jeg ville bli med han hjem. 

Jeg gav ingen signaler om at jeg ville det og det eneste jeg tenkte inni hodet mitt var å avslutte møtene og komme meg hjem... 

Hvorfor er det så vanskelig å lese signaler, kroppsspråk etc. Driter menn i det siden det kanskje er en halv prosent sjanse for at de kanskje får noe om de er veldig frampå/maser seg til det eller bare skjønner de ikke? 

Anonymkode: 63cee...ab9

menn kan vell ikke lese deg, tankene dine og heller ikke kroppsspråket deres når dere er så hot and cold hele tiden og aldri greier å bestemme dere. kvinners følelser og humør er som en berg o dalbane og endrer seg flere ganger for dagen, derfor er det ikke alltid like lett for menn.

en annen ting. når dere damer knuller på første date, og blir billigere og billigere jo lengre ut vi kommer i dette årskiftet , så tenker nok flere menn at det er greit å invitere hjem, dere damer har selv bidratt til tinder kulturen ved å være billige.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, visp skrev:

Om det er sex de har i tankene så tenker man jo ikke helt klart. Mens du sitter og prøver å danne et bilde av hvordan de er sitter de kanskje og tenker at de er i nærheten av å ha sex.

Ellers har jeg vanskelig for å tolke andres signaler om jeg liker de veldig godt. Jeg er god på det ellers, men om jeg er svak for personen blir det litt grøtete for meg. Jeg gjør ikke framstøt fordet da for i de situasjonene har jeg behov for å se bevis for at de liker meg før jeg eventuelt hadde gjort det.

når dere damer er så billige idag og knuller menn dere har kjent i 20 minutter så er det ikke rart det blir som dette. Menn forventer sex når dere blir billigere og billigere. idag er det tydeligvis vanlig å knulle på første date. jeg spyr over hele datingkulturen idag. kunne aldri tenkt meg å knulle en jeg datet første gangen

• Liker 2
Skrevet
Just now, logic12 said:

menn kan vell ikke lese deg, tankene dine og heller ikke kroppsspråket deres når dere er så hot and cold hele tiden og aldri greier å bestemme dere. kvinners følelser og humør er som en berg o dalbane og endrer seg flere ganger for dagen, derfor er det ikke alltid like lett for menn.

en annen ting. når dere damer knuller på første date, og blir billigere og billigere jo lengre ut vi kommer i dette årskiftet , så tenker nok flere menn at det er greit å invitere hjem, dere damer har selv bidratt til tinder kulturen ved å være billige.

Jeg har aldri hatt sex på første date før eller ons... Og uansett, hva er menn som ligger med noen på første date? Ikke billig?🤔

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, frubaluba skrev:

Jeg er kjempe dårlig på å være tydelig, helt til jeg må og da skjønner de at jeg ikke er interessert. Og jeg er også ekstremt dårlig på å gå hvis jeg ikke har lyst til å være der lenger, sitter liksom møte ut... Så ja, det må jeg bli flinkere på, for jeg liker jo ikke å avvise folk/skuffe dem.

Ja det må du virkelig bli flinkere på! Det slet jeg også skikkelig med før, men ved hjelp av sterke venninder som mentor så innså jeg at vi skylder ikke mannen noenting, ikke engang å være søt og hyggelig, og hvertfall ikke når det går på bekostning ut over vårt eget vel og ve!  Menn som er på den måten SKAL man miste interessen for , så man skal ikke være redd for at de mister interessen eller syntes man er "kjip" fordi man setter grenser og går når man føler for. 
Drit i om de blir skuffa, de har skuffa deg, og de setter deg i en veldig ubehagelig og til og med potensielt farlig situasjon. Og om ikke den er farlig for deg fordi du klarer å til slutt etter å ha pint deg selv lenge, å gå , så kan det komme jenter etter deg som de fortsetter å bruke denne oppførselen på som ikke klarer å trekke seg vekk og si nei eller gå derfra og ende i overgrep.  
Det er viktig for alle jenters del at vi alle sier fra og setter grenser så mennene skjønner at de presser på for mye og går over streken! En date skal ikke være ubehagelig! Blir den det er det ingen skam å avslutte den! Man vil ikke date en sånn mann uansett. "Tenk om han egentlig er snill, og vi hadde jo en del til felles og sånn da" , nei når han har sånne holdninger så er det ikke noe å satse på uansett hvor "snill" eller "like" dere er ellers.  Be strong girl ! :)

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, frubaluba skrev:

Jeg har aldri hatt sex på første date før eller ons... Og uansett, hva er menn som ligger med noen på første date? Ikke billig?🤔

nei, dynamikken mellom menn er kvinner er annerledes, du trenger vell ikke være rakettforsker for å skjønne at menn og kvinner er helt forskjellige ?      kvinner har lett for å få seg sex og er veldig ettertraktet for det , har en kvinne sex med mange forskjellige menn så er hun billig, 

Menn har vanskelig for å få seg sex, kvinner er kravstore, og som oftest nøye med hvem de har sex med eller er intim med, så det er vanskelig for mannen og få seg sex og det krever veldig mye av han over lengre tid, selv om mannen alltid har lyst. så når han endelig har sex så får han heller en klapp på skulderen av andre menn og respekt fordi dette krevde veldig mye av han iforhold til hva det krever av en kvinne for å få seg sex

jeg vet hvor urettferdig dette ser ut , men det kommer alltid til å være slik. slik er realiteten. men blir vell slutshamet til en viss grad de også, men ikke i nærheten like mye. nå må du huske på at kvinner blir gravide også og har et større ansvar enn menn

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, frubaluba skrev:

flott at det er noen kvinner som forsatt er slik! det settes respekt av. det mange ikke vet, er at menn ikke respekterer eller tar billige kvinner seriøst. Kvinner som ligger for mye rundt eller får et dårlig rykte blir som oftest behandlet derreter av menn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, logic12 skrev:

nei, dynamikken mellom menn er kvinner er annerledes, du trenger vell ikke være rakettforsker for å skjønne at menn og kvinner er helt forskjellige ?      kvinner har lett for å få seg sex og er veldig ettertraktet for det , har en kvinne sex med mange forskjellige menn så er hun billig, 

Menn har vanskelig for å få seg sex, kvinner er kravstore, og som oftest nøye med hvem de har sex med eller er intim med, så det er vanskelig for mannen og få seg sex og det krever veldig mye av han over lengre tid, selv om mannen alltid har lyst. så når han endelig har sex så får han heller en klapp på skulderen av andre menn og respekt fordi dette krevde veldig mye av han iforhold til hva det krever av en kvinne for å få seg sex

jeg vet hvor urettferdig dette ser ut , men det kommer alltid til å være slik. slik er realiteten. men blir vell slutshamet til en viss grad de også, men ikke i nærheten like mye. nå må du huske på at kvinner blir gravide også og har et større ansvar enn menn

Hæ? 

Dette er kultur, ikke natur. Og kvinner har ikke et større ansvar enn menn. 

Samma gjelder for denne saken. At en fyr holder dama fast for å prøve å kysse henne, er IKKE ok. Da er det mer en antenner som er manglende. 

Hva med det ansvaret menn har for å oppføre seg? 

Og dessuten lyser dette innlegget av incel-logikk og det er ikke greit.

Anonymkode: 386ec...7da

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, logic12 skrev:

når dere damer er så billige idag og knuller menn dere har kjent i 20 minutter så er det ikke rart det blir som dette. Menn forventer sex når dere blir billigere og billigere. idag er det tydeligvis vanlig å knulle på første date. jeg spyr over hele datingkulturen idag. kunne aldri tenkt meg å knulle en jeg datet første gangen

3 minutter siden, logic12 skrev:

2 minutter siden, logic12 skrev:

flott at det er noen kvinner som forsatt er slik! det settes respekt av. det mange ikke vet, er at menn ikke respekterer eller tar billige kvinner seriøst. Kvinner som ligger for mye rundt eller får et dårlig rykte blir som oftest behandlet derreter av menn

Du høres fryktelig brent ut, men også veldig gammeldags og ensporet i holdningene dine.

Du  sier "dere", men jeg har aldri vært på en eneste date i hele mitt liv. De mennene jeg har hatt i mitt liv har jeg møtt på andre måter, men jeg skjønner jo at en avtalt date (egentlig burde det endre navn til intervju) er for å se om man kan passe sammen; om det er noe vits i å prøve et 2. gangs intervju. Da syns jeg menn vaser noe veldig og forkludrer det med å ville kun èn ting. Det er litt useriøst.

Måten du fremstiller menn på her- altså.... hvorfor i helvete skulle kvinner være interessert i den personen du beskriver her? Hva faen- det blir som å søke en ubetalt stilling som tjener, vaskehjelp, amme, kukksuger uten å få en dritt tilbake.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, logic12 skrev:

1. Man blir ikke "billig" av å knulle på første date. Man fortjener ikke mindre respekt som kjønn fordet. 
2. Hva en jente gjør skal ikke forventes av en annen jente. Det blir som at fordi en mann ga meg et smykke til 60.000 en gang på tredje daten, så skal jeg tvinge andre menn til å også gjøre det? Du skjønner vel at det blir feil. 

13 minutter siden, logic12 skrev:

Menn har vanskelig for å få seg sex, kvinner er kravstore, og som oftest nøye med hvem de har sex med eller er intim med, så det er vanskelig for mannen og få seg sex og det krever veldig mye av han over lengre tid, selv om mannen alltid har lyst. så når han endelig har sex så får han heller en klapp på skulderen av andre menn og respekt fordi dette krevde veldig mye av han iforhold til hva det krever av en kvinne for å få seg sex

Sitat

Menn har vanskelig for å få seg sex

Har veldig lett for å forstå at DU har vanskeligheter med å få deg sex ja. Vi kvinner spyr av menn med holdninger som deg. 
Gidder ikke engang å kommentere alt det pisset du skriver om slutshaming, kravstore, mere ansvar for graviditet osv. 
Åpenbart trollebruker, nyopprettet og kun her for å skrive nedsettende om kvinner. Herregud, det er jo så fint vær for tiden, gå ut å skaff deg et liv! 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, visp skrev:

Du høres fryktelig brent ut, men også veldig gammeldags og ensporet i holdningene dine.

Du  sier "dere", men jeg har aldri vært på en eneste date i hele mitt liv. De mennene jeg har hatt i mitt liv har jeg møtt på andre måter, men jeg skjønner jo at en avtalt date (egentlig burde det endre navn til intervju) er for å se om man kan passe sammen; om det er noe vits i å prøve et 2. gangs intervju. Da syns jeg menn vaser noe veldig og forkludrer det med å ville kun èn ting. Det er litt useriøst.

Måten du fremstiller menn på her- altså.... hvorfor i helvete skulle kvinner være interessert i den personen du beskriver her? Hva faen- det blir som å søke en ubetalt stilling som tjener, vaskehjelp, amme, kukksuger uten å få en dritt tilbake.

slutt å vær så jevlig hårsår, du skjønner godt at jeg mener flertallet av unge kvinner og ikke absolutt alle , hver og en av alle brukerne her på KG? du er vell ikke så fjern ? 

mange menn er dessverre veldig useriøse, de vill kun ha sex og det er jo sex som er så og si hele grunnen for at vi menn er intr i dere damer i det hele tatt. men vist du vil ha hele pakka, som forhold og dele noe fint uten om kun sex med en mann, så foreslår jeg alt uten om tinder og nettdating. Når man dater på nett så sveiper man og velger vekk mange om gangen og da blir det veldig useriøst. tinder er en puleapp, andre sider syns jeg ikke er noe særlig bedre. til å med på sukker osv er det tullinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...