Gå til innhold

Mens en uke før små spottinger, spottinger i en hel uke før blødning - som varer......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo!

for ca fire uker siden fikk jeg mensen, trodde jeg. Mest sannsynlig var det en festeblødning eller kjemisk..?. For mandag to uker siden fikk jeg en positiv graviditetstest, og torsdag to(1 1/2) uker siden hadde jeg så utrolig vondt i magen og begynte å blø ganske så mye. Så jeg dro da til legen, der hvor jeg hadde en ghc på under 1, og ingenting i livmora mi.

vanligvis ville jeg ha hatt mensen i maks tre dager med svak blødning. Nå har jeg blødd konstant og mer og mer i snart to uker, og det ser ikke ut til å gi seg heller. Mtp st jeg hadde rosa spottinger i en uke før denne blødningen kom, og at jeg hadde det jeg trodde(og kalenderen min trodde) var mensen. 

Jeg har ikke gått på prevensjon på et halvt år, så det kan ikke være kluss med prevensjonsmiddel heller - som mamma mener, fordi hun tror jeg fortsatt går på det. 

Spørsmålet er vel om noen har opplevd lignende, og hvor lenge blødde dere etter en evt kjemisk/SA?

Anonymkode: b488a...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...