Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Vi skal ikke ha kirkeprogram vi....skal bare ha sanghefte på festen....Men dei har jeg ikke startet og skrive ut enda...skal vente til alle har svart først.

Skal dere ha både kirkeprogram og sanghefte?

Vi skal ha kirkeprogram og et hefte med sanger og bordplasseringen slik at alle kan vite hvem som er hvem. Dette heftet skal ligge under hver enkelts tallerken.

Vi har heller ikke kopiert dette enda. Har kjøpt inn papir i forskjellige farger, så det er bare å få kiopiert sangene over på de!!!

Vet du hvordan du vil ha håret ditt a?? Skal du ha tiara/diadem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:  :hoppe:  nå er det ikke lenge igjen!!

:hoppe: nei,14 dager i dag :hoppe:

bare innom med en liten  :klem:  orker ikke å sitte så lenge av gangen her inne!!satser på bedre tider til uka!!God helg

:klem: :klem:

:vinke:  :hoppe:  :overrasket:  JEG får sommerfugler i magen på dine vegne, når jeg ser at det bare er 16 dager igjen til du er FRU!! Lurer på hvordan det er i magen din da! :ler:

Uff,magen min er rar ja ;) Men har liksom ikke helt gått opp for meg...helt merkelig :) Men en ting er sikkert ,gleder meg masse :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha kirkeprogram og et hefte med sanger og bordplasseringen slik at alle kan vite hvem som er hvem. Dette heftet skal ligge under hver enkelts tallerken.

Vi har heller ikke kopiert dette enda. Har kjøpt inn papir i forskjellige farger, så det er bare å få kiopiert sangene over på de!!!

Vet du hvordan du vil ha håret ditt a?? Skal du ha tiara/diadem??

Heisann :klem:

Har ikke tenkt på kirke program jeg...men akkuratt nå har jeg nokk med sanghefta,ser ur som om jeg må printe ut alle sidene selv,noe som jeg håpte min lillebror kunne gjør,men han er russ og ikke å få kontakt med :ler:

Men mamma og dei skal ha inn sangene sine inni der,men har ikke lyst til og se dei før vi skal synge dei,så må finne på noe lurt. Tror jeg bare sier at dei må prine ut sine sanger ,og så lager jeg til det jeg kan. Får prøve og vise mamma,hun holder på og lære seg data :ler:

Jeg har noen lunde funnet det ut,men hvet jo ikke helt hvordand et blir da,skal klippe og farge det med det samme da :)

Men kan legge ut noen av bildene jeg kommer til og ha med meg til frisøren :)

Og jeg skal ha både tiara og slør ;)

Skal gjør ferdig omslaget på sanghefta i kveld,har stoppet litt opp pga mangler farge på skriver,men nå kjøpte jeg i går :)

Og har stemplet ferdig alle serviettene også :sjarmor:

Phu,må ta en oversikt og se hva som er igjen,men nå går jeg i dusjen :)

Snakkest senere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det meste er vel det. Men må ha ett møte med dj vår,hvet ikke helt hva han har tenkt å ikke....

Men skal ut til hun som skal ha ungene på søndag,dei skal ver der i noen timer nå på søndag,dei var der sist søndag også...det gikk kjempe bra :)

Menst dei er der så skal vi møte fotografen,det er jeg veldig spent på. Men føler meg litt stresset innimellom...

Og er kjempe lei av denne jobben her,var på ny jobben nå før helgen,torsdag,fredag og lørdag,hååååper jeg får noe der fast snart.... Fikk tilbud om 11-19 før jeg startet,men kan ikke pga mannen er mye borte og må ver hjemme for å hente ungene før halv fem...

Men snakket med sjefen på lørdag og han skulle virkelig prøve alt han kunne og finne noe tilmeg,siden jeg var så flink :sjarmor:

Onsdag skal jeg på frisøren,gleeeder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dager :hoppe: :hoppe: :klappe::danse:

Nå holder jeg på og finne noen som kan synge en sang i korka. Men hvet ikke helt hvilken sang vi ivl ha? Må høre med denne damen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forreste og kjøpte album i pausen :) Men det blir i svart og sølv da....menmen,tror det blir fint det også :) Mangler bare noen bokstaver,men tenkte og starte på den i kvled for å se hvordan det blir,så kan jeg ha på pynt etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, under to uker igjen... Her går tiden kjempefort skjønner jeg! :hoppe:

Håper du har alt under kontroll nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, under to uker igjen... Her går tiden kjempefort skjønner jeg! :hoppe:

Håper du har alt under kontroll nå!  :klem:

:overrasket: I dag er det 11 dager!!!! :hoppe:

Føler jeg ligger litt etter i og med at det er 17 mai neste uke....da går det bort en dag der...men det går nokk bra ;)

:klem:

ååååå, snart er du kone Jettes!! Tenk det!!  :klem:

Jaaaa :hjerte::hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg igrunn ikke gjort sååå mye...toastmaster ringte :) Han er såå engasjert,er veldig glad jeg velgte han :)

Jeg skal finne noen som kan ta sangene fatt ,starte dei :) Men hvet ikke helt hvem det kan vere :)

Fikk startet på albumen til min kjære :hjerte: LItt rart og lage en album av meg selv :sjenert::ler:

I kveld skal jeg sette opp gjerde til hesten min,han må få slippe på beite nå,er jo ett kjempe ver ute :)

Så da blir det ikke gjort så mye,men prøve å gjør litt da.

Samboer skal skifte forlover,siden han skal kanskje på sjøen,men han ville ikke bare ha sted fortreder,han ville bytte på papiret også. Så da blir det begge brødrene hans,han klarte ikke å velge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig for hesten å få slippe ut i fineværet, ja. :)

Så bra at dere har en toastmaster som er skikkelig engasjert da! Da blir nok alt så mye lettere å holde styr på.

Spennede med albumet ditt. Tenker det kommer til å krible bra i magen når du overrekker ham det. Tenk det ansiktsuttrykket da!! Hihi, ubetalelig... :)

Kos deg i innspurten!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tror hesten gleder seg like mye som meg ;)

Ja,gleder meg til og gi det til han,for han hvet ikke hva han får,men at han får noe lite hvet han da :)

Tenkte kanskje og lage meg en slik sbryllupstæsj side som du har...selvom det er litt sent da....

Men er det bare og lage seg en?

Den er sååå stili den kaka deres :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det siste innspurt Jettes :danse: Får du lagt inn noen dager uten stress med bryllupet eller?? Bare så du ikke er helt utkjørt når dagen først er der!!

Kan toastmasteren stifte sangene sammen da?? Bare kjekt for han å se sangene før alle andre! Bare et tips! Jeg har fått sett min sang fra mamma. Nettopp av samme grunn som deg!

Lykke til hos frisøren i morgen, kos deg Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det siste innspurt Jettes :danse: Får du lagt inn noen dager uten stress med bryllupet eller?? Bare så du ikke er helt utkjørt når dagen først er der!!

Kan toastmasteren stifte sangene sammen da?? Bare kjekt for han å se sangene før alle andre! Bare et tips! Jeg har fått sett min sang fra mamma. Nettopp av samme grunn som deg!

Lykke til hos frisøren i morgen, kos deg Jettes :klem:

Nja...skal jo prøve og ikke stresse,men bedre å stresse nå en over helgen når det er 17 mai og sånt....

Skal prøve og slappe litt av før bryllupet ihvertfall :)

Nja,skal bare ha to sanger fra mamma da,men har slikt avlangt sanghefte,men skal prøve og få lillebror til og skrive dei ut slik at jeg ikke skal se dei. Blir vel en del sanger urenom også :)

Stresser du da?

Gleder meg til frisør :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,er kjempe lei av denne jobben jeg har nå,har fått en annen vikar jobb med muligheter for fast. VAr der torsdag,fredag og lørdag. Og dei ringte i går,men skulle ringe på igjen i dag for dei hadde noen ekstra vakter. Men da jeg ble ansatt som vikar fikk jeg tilbud om 11-19 to dager i uka,men det har jeg ikke muligheter for å ta pga barna. Samboer er jo hjemme av og til,men jeg hvet jo ikke alltid når....Han skal kansje ut på supply så da får jeg litt mer og gå på....dette visste sjefen min når han ansatte meg...han ansatte meg på tross av dette. Så nå håper jeg at han tar hensyn til det når han har vakter til meg denne uka... men har en anelse om at det har han ikke gjort :sjenert::tristbla:

Men får høre det senere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...