Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg til deg også :klem::hoppe:

:overrasket: Imorgen er UL mitt :sjokk: Litt redd da :sjenert: Men blir sikkert en stor opplvelese med myyye tull :sjarmor::ler:

På veil til og ta sol og i stallen,fikk en del beskjeder med forlover nå i sted...

kommer tilbake etterpå med oppdatering på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: God helg

Gooood helg :klem:

Fikk en lappe med forlover i sted der det stod:

Må ha med:

Ruske sko

behagelige fine sko

alt fint undertøy

sminke og toalettsaker

strømpebukse (tynn)

Ver klar halv elleve i treningstøy og ruskesko.

Og barberte legger og bikini linje.

Hva tror dere kommer til og skje?! ;)

*spennede*

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ SÅ SPENNENDE!!! :hoppe:

Håper dere gjør masse gøye ting nå, og at du ikke løper nedover karl johan i det fine undertøyet ditt og ruskesko! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter,jeg er her jeg :vinke:

Er ikke dårlig,var veldig pigg,men ikke edru,i dag klokken 11 ;) . Men ble ikke dårlig . Jeg kom hjem klokken 4 etter verdens beste utdrikkingslag :sjarmor: mine venninder er best i verden :hjerte:

Dagen startet med at jeg ble hentet klokken halv elleve av mine to beste venninder og min søster :)

Vi kjørte ett stykke og når vi nermet oss skjønte jeg hvor vi skulle,jeg ble fortalt at vi skulle ha en prøvetime hos ett nytt treningssenter som har startet nært oss,men vi skulle bare hente noe først,men det var sefølgelig ikke sant. Vi skulle spille paintball :hoppe: Det er noe av det morsomste jeg har gjort :hoppe:

Så spilte vi det i en og en halv time

Så var det inn til min forlover og dusje og drikke litt øl :sjarmor:

Så fikk jeg på meg en stygg kjole med en tiara til,skikkelig fin var jeg ;)

Så skulle vi på en fin resturang og spise middag,vart det sagt,det var altså da på den lokale kroa her i bygda,hdde laget det fint til,men det var åpent for alle :)

Så måtte jeg holde en tale om livet før min kommende mann med ord som var valgt ut av min forlover,og så var det og spise og drikke litt :)

Så bare tilfeldig,kom en lokal original innom kroa og da såg jo mine venninder sitt snitt til og drite meg litt mere ut . Så jeg danset med han da,og han har en skuter så vi tok en kjøretur med den :ler: Kjempe artigt,han låg på fløyta igjennom hele bygda .

Så måtte eg gå ned på den lokale bensin stasjonen for å vaske frontruter og hadde ett skilt på meg med en klem for 5 kr .

Så bar det opp på en butikk for å kjøpe kondomer og glidemiddel uten og si noe,ble mye fliring da :ler:

Etter det var det opp på vorspiel hos min ene venninde og der var det bare og drikke,spilte to kort spill og så var det noen taler.

Så var det undertøys foto shoot med meg da,dei skal jeg lage morgengave av :sjarmor:

Så var det på med bind forann øyene og så kjørte dei sikkert mye frem og tilbake før bilen stoppet (skulle nemlig bare 50 meter bortom huset mitt),ble ledet ut av bilen og opp en trapp,da kjente jeg igjen lukten av ungdomshuset her i bygda :ler:

Men hørte ingen folk,så tok dei av bindet og der var det 80 stk som ropte SKÅÅÅÅL,herregud FOR en overasskelse :klappe:

Så ble det en heidundrandes fest,jeg måtte gå igjennom litt til da,men det var noen spørsmål bare ,der dei dannet ett panel som bestod av 5 av mine nærmeste som hadde vert sitt ja og nei skilt,det hadde jeg også,jeg satt oppe på en scene. Så las min venninde spørsmåla,så måtte dei gjette og jeg gi fasitten :sjarmor:

Måtte også bryte håndbakk med en del folk,og når jeg tapte måtte jeg spise gele med sprit i,jeg tapte ofte,så til slutt måtte jeg si stopp for ellers så hadde jeg blirr dårlig :ler:

Har sittet og sett på bilder nå så legger med to jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Jettes :hoppe:

Syns du har noen herlige venninner. Også har de klart å samle sammen så masse folk da!!!

Syns du ser virkelig fin ut med rød dress og med prinsessetiara :)

Et minne for livet, det er sikkert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et flott utdrikningslag!! Det høres ut som dere hadde det kjempeartig! 80 gjester på festen er jo kjempemye da, det ble vel litt av en forsamling.

Du er heldig som har så gode venninner som har laget i stand et så flott utdrikningslag til deg. Og nå vet du jo hva du har å ta igjen når det er deres tur! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! :hoppe:

Har alltid hatt lyst til å prøve paintball! Var det vondt? Har du blåmerker over hele deg? :smilbla:

Riktig LEKKER var den kjolen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Jettes :hoppe:

Syns du har noen herlige venninner. Også har de klart å samle sammen så masse folk da!!!

Syns du ser virkelig fin ut med rød dress og med prinsessetiara :)

Et minne for livet, det er sikkert :Nikke:

Ja,mine venninder er bare helt toppen :hjerte: Kunne ikke tenkt meg ett bedre utdrikkingslag :) Og dei har filmet meg og tatt maaange bilder så jeg har minner så det holder :)

For et flott utdrikningslag!! Det høres ut som dere hadde det kjempeartig! 80 gjester på festen er jo kjempemye da, det ble vel litt av en forsamling.

Du er heldig som har så gode venninner som har laget i stand et så flott utdrikningslag til deg. Og nå vet du jo hva du har å ta igjen når det er deres tur! :sjarmor:

Ja,jeg har ltt av en jobb firann meg visst jeg skal toppe det der ja :sjarmor:

Så moro!!  :hoppe:

Har alltid hatt lyst til å prøve paintball! Var det vondt? Har du blåmerker over hele deg? :smilbla:

Riktig LEKKER var den kjolen!  :ler:

Følte meg lekker ;)

Ja,det var litt vondt å bli truffen,men det var sååå artigt at det gjorde vel ingenting,har ett strot blåmerke på rompa :ler:

Phu,i dag har jeg vert på jobb,så var det hjem og spise for så å reise på ett kurs med jobben....i morgen skal jeg vere hjemme for jeg skal ut klokken 17.00 med ny jobben :)

Da blir det ganske mye bryllups greie på dagen håper jeg. Må få gjort litt,har mange møter denne uka. Må huske og ringe presten også morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt litt på slik album selv, og tror jeg ville hatt et album med svarte sider, og så hatt kun ett bilde på hver side, med en blank side eller et svart mellomleggsark mellom. Da blir det litt spennende for hver gang han blar om liksom. Hvert bilde er en ny liten "gave".

Ooooh , jeg synes du er modig som har gjort det. Lurer på om jeg tør... :rodme:

Var det ikke flaut å gjøre det foran venninnene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...