Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

" betyr inch/inches. En inch er vel rett under 3 cm ca.

Okey ,takk :)

Men i strømper står der 15 denier,har du peiling på hvo srort det er her i nrge,medium eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey ,takk :)

Men i strømper står der 15 denier,har du peiling på hvo srort det er her i nrge,medium eller?

Denier er ikke størrelsen men tykkelsen.

Hvis du tenker på svarte strømpebukser så blir regelen at desto høyere denier, desto mørkere strømpebukse. Jeg har noen i 50 denier, og de er vevd så tett at du ikke ser huden i det hele tatt.

15 denier er en "vanlig" strømpebukse...

det ble ikke så godt forklart hehe...

hvis du går på en butikk de selger strømper så står alltid denier på, så da får du en anelse om hva 15 tilsvarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denier er ikke størrelsen men tykkelsen.

Hvis du tenker på svarte strømpebukser så blir regelen at desto høyere denier, desto mørkere strømpebukse. Jeg har noen i 50 denier, og de er vevd så tett at du ikke ser huden i det hele tatt.

15 denier er en "vanlig" strømpebukse...

det ble ikke så godt forklart hehe...

hvis du går på en butikk de selger strømper så står alltid denier på, så da får du en anelse om hva 15 tilsvarer

Skjønner akkuratt hva du mener :) Tusen takk for hjelpen marsy,å kjemep kosligt at du stakk innom akkuratt min dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at jeg tok turen innom dagboka di akkurat nå Jettes :Nikke: For akkurat det lurte jeg også på når jeg var i butikken tidligere idag å så på strømper :) Og nå fikk jeg jo svar :tommel:

Men i samme slengen må jeg spørre om det er noe kode på strømpene for hvor mye glans de inneholder? Eller glatthet?? Noen er jo grovere enn andre. Hva skal man se etter?? (Håper du kommer innom her igjen marsy ;) )

Ønsker deg en riktig god påske Jettes :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at jeg tok turen innom dagboka di akkurat nå Jettes :Nikke: For akkurat det lurte jeg også på når jeg var i butikken tidligere idag å så på strømper :) Og nå fikk jeg jo svar :tommel:

Men i samme slengen må jeg spørre om det er noe kode på strømpene for hvor mye glans de inneholder? Eller glatthet?? Noen er jo grovere enn andre. Hva skal man se etter?? (Håper du kommer innom her igjen marsy ;) )

Ønsker deg en riktig god påske Jettes :kose:

Hm....det med glansen har jeg ikke peiling på...

GOD PÅSKE SNUPPA....

God påske til dere begge

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica 242

veslo 150

Maibrud`06 94

Ithaca 30

Gullet26 25

Mart`n 23

Markblomsten 15

-TeddyToria- 15

solisol 13

TeddyToria 12

iselin22 12

Litjtuppa 12

tommeline 9

Gika 8

Lisee 7

nurseBetty 7

Sensommerbruden 5

MyPi 4

lindas 4

kitekatt 4

eneri 3

Isola 3

Floja Felíz 3

Heidi76 3

Cloudberry 3

Lúthien 3

Miori 2

cons 2

Minerva Grey 2

marsy 2

@riel 2

Soon Mrs S 2

Brud2005 2

Principessa 2

lillelou 1

Xavia 1

leela 1

bollefisk 1

Nordlandspia 1

Lythande 1

fant 1

Karbojunkie 1

Bethina 1

Hehe,siden alle andre gjør dette så måtte jo jeg også sjekke ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææ :overrasket: bare 1 månde og 11 dager til nå jo...og tenk over påske da,nermer seg med storm skritt dette her ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende nå når det nærmer seg!

Håper du får et fantastisk utdrikningslag etter påske.

Jeg regner med at vi får full rapport? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går det fort mot mai Jettes :Nikke: Har du mye igjen eller?

Nja,føler igrunn at jeg har en del møter igjen ,må snakke med folk om diverse. Skal møte med prest,fotograf,DJ og catering firma,og samboer skal vere med på alt,og han har fri den ene uka i slutten av april før bryllupet...vi har helger også da :) Uff,ble litt stresset jeg nå :ler:

Ellers så er det alt som skal gjøres etter 1 mai når svarfristen er gått ut da,noen del ting som må ventes med til da.

Men er ferdig med oversikten over forløpet under middagen da,det måtte jeg sende til toastmaster nå. Har fått oss en flink og engasjert toastmaster,han sendte meg ett forslag,syntest det var ett flott initiativ :sjarmor:

Må få ferdig dei sidene i sanghefta som jeg skal gjør og få skrevet dei ut,tenkte mamma og dei kan sette inn etterhvert selv.

Noen som har hatt eller skal ha slike avlange sanghefter? Hvordan gjorde dere det når foreldre skulle ha inn sangene som dere ikke skulle se?

Du da Maibrud,i rute?

Spennende nå når det nærmer seg!

Håper du får et fantastisk utdrikningslag etter påske.

Jeg regner med at vi får full rapport? ;)

Ja,full rapport blir det nokk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Nå er det sannelig ikke lenge til du blir fru Jettes :sjarmor:

Blir nesten stressa på dine vegne jeg :ler: ...men det virker som du har kontroll!

God påske til deg og dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått laget meg en liten oversikt. Det var godt å få det ned alt som er OK, og det som gjenstår..

Men nå skjer det så mye nå, at nå er det bare morro å planlegge :danse: Begynner skikkelig å glede meg til dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:  Nå er det sannelig ikke lenge til du blir fru Jettes  :sjarmor:

Blir nesten stressa på dine vegne jeg  :ler: ...men det virker som du har kontroll!

God påske til deg og dine  :klem:

Ja,har en viss kontroll,men litt små panikk har jeg av og til :ler:

Har fått laget meg en liten oversikt. Det var godt å få det ned alt som er OK, og det som gjenstår..

Men nå skjer det så mye nå, at nå er det bare morro å planlegge :danse: Begynner skikkelig å glede meg til dagen :hoppe:

Ja,en sånn oversikt tror jeg at jeg også må få meg :) Ja,det er gøy og planlegge,men er veldig glad jeg startet så tidligt :)

God Påske, Jette!

:)

Gooood påske til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen (dyre) konfetti hjerte av stener,dei er i forskjellige størrelser,kjeeempe fine synest jeg,gjorde så mye ut av seg synest jeg :)

Men disse samler jeg sammen igjen og bruker opp igjen en nnen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ahhh  :overrasket: 5 plass...det var ikke værst det heller....så fine hjerter da!!!

Synest 5 plass er ganske så bra jeg ja :Nikke::klem:

KJempeflotte hjerter. Hvor fikk du tak i de?

Kjøpte dei på bok og media her i byen,dei tar inn en del fra panduro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh,livet er deiligt når det er påske og vi kan slappe av hjemme og kooose oss :sjarmor:

Minsta har vert sjuk siden tirsdag da,men håper hun er på bedringens vei,viss ikke reiser vi på legen i morgen.

Ellers lite nytt innnen bryllupsfronten,men blir vel full fres etter påske,skal prøve og gjør litt nå i påsken også da,lage meg en sånn flott liste som maibrud har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...