Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Gratulerer som nygift Jettes :bryllup:

Så utrolig fine bilder Jettes !! Blomstene i buketten din, sto nyydelig til kjolen din. Nyydelig knapphulsblomst til mannen din også..

Gleder meg masse til å lese referat fra dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver da litt på referatet vårt jeg da :

Dagen startet med at jeg dusjet og ordnet meg,tok meg god tid,så god tid at forloveren min måtte vente på meg :ler:

Så kjørte vi til min mormor og hentet kjolen og sprang over veien til frisøren.

Der var det rett i stolen,og fikk ett kjempe fint perlesmykke med min forlover :hjerte:

hennes mor kom etterhvert med mat til oss.Klarte ikke og presse i meg så mye,for til nærmere det ble til mer nervøs ble jeg,hjertet slo ihvertfall veldigt hardt ;)

Så kom pappa og hentet oss 10 min på tolv. Da kom jeg på at vi hadde jo glemt undkjørtet :overrasket: og det låg nede hos min mormor og hun var i kirken....så vi reiste ned og kikket om det lå en nøkkel ute,min far gikk inn og kikkket,men fant ingen. Så vi måtte reise opp i kirken og hente nøkkel,så kjøre ned igjen. Men etterpå viste det seg at de lå en nøkkel under matta....pappa var nokk litt stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bar det opp i kirken når vi hadde hentet underskjørtet,trakk det på meg når jeg kom ut av bilden :ler: Tror ikke noen så meg :sjenert:

Så var det og springe inn,alt etter det gikk bare i full fart,litt difust,helt kjempe spesiel følelse :hjerte:

Mange som gråt...inkludert min mann,han hadde ihvertfall tårer i øynene :hjerte:

Så var vi fremme og jeg gikk bort til min mor og gidde henne en rød rose,og hun begynte å gråte,jeg også :)

Så kom min man ( :hjerte: ) og tok pappa i hånden og førte meg opp til stolen.

Jeg satte meg og det gjorde alle andre også,kjolen var litt stram og sitte i (vi løsnet den litt under middagen )

Det var en kjempe fin vielse :hjerte:

Hadde ei som sang en nydelig sang og min søster leste noe fra bibelen og presten holdt en fin tale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så herlig det må ha vært å oppleve noe så romantisk og fantastisk :hjerte:

Gleder meg til å lese mer Jettes :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, Jettes! Nydelig bilde av dere :) Så morro å se :) Og så morro å se at du også har tatovering på armen, som vistes i brudekjolen. Min drage kræsjet veldig med alt dethvite flotte,men sånn er det bare - det er jo en del av en selv :) Klarte å skjule den på endel bilder da ..hehe

hehehe, hadde faktisk glemt at du giftet deg samme dag som meg, jeg ;) men det er vel lov? :sjenert:

Gratulerer som frue ihvertfall, det føles sikkert like godt for deg som for meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, å vere gift er hærøigt,men litt rart og ha ett helt annet etternamn da :sjenert::)

Men nå i kveld skal vi flytte dataen,for vi har kjøpt oss stort skrive bord med gooood stol til .Fikk 3000kr på Bohus med mine foreldre,skulle igrunn kjøpe reol for det,men det var for lite penger gitt,så nå når vi har fått oss sånn svær stol og skrive bord blir det vel en del mere data sitting,får fortsette på referatet i kveld,for da skal mannen vekk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det, kjekt med gavekort på møbelsentere. Der har de jo det meste man trenger ;)

Venter på fortsettelsen jeg assa..................... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som fru :klem:

Nyyydelige bilder Jettes :grine2:

Dere så kjempe fine ut!!

Kjempe morro å lese referatet!! Gleder meg til fortsettelsen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver da litt på referatet vårt jeg da :

Dagen startet med at jeg dusjet og ordnet meg,tok meg god tid,så god tid at forloveren min måtte vente på meg :ler:

Så kjørte vi til min mormor og hentet kjolen og sprang over veien til frisøren.

Der var det rett i stolen,og fikk ett kjempe fint perlesmykke med min forlover :hjerte:

hennes mor kom etterhvert med mat til oss.Klarte ikke og presse i meg så mye,for til nærmere det ble til mer nervøs ble jeg,hjertet slo ihvertfall veldigt hardt ;)

Så kom pappa og hentet oss 10 min på tolv. Da kom jeg på at vi hadde jo glemt undkjørtet  :overrasket:  og det låg nede hos min mormor og hun var i kirken....så vi reiste ned og kikket om det lå en nøkkel ute,min far gikk inn og kikkket,men fant ingen. Så vi måtte reise opp i kirken og hente nøkkel,så kjøre ned igjen. Men etterpå viste det seg at de lå en nøkkel under matta....pappa var nokk litt stresset.

Så bar det opp i kirken når vi hadde hentet underskjørtet,trakk det på meg når jeg kom ut av bilen :ler: Tror ikke noen så meg  :sjenert:

Så var det og springe inn,alt etter det gikk bare i full fart,litt difust,helt kjempe spesiel følelse :hjerte:

Mange som gråt...inkludert min mann,han hadde ihvertfall tårer i øynene :hjerte:

Så var vi fremme og jeg gikk bort til min mor og gidde henne en rød rose,og hun begynte å gråte,jeg også :)

Så kom min man ( :hjerte: ) og tok pappa i hånden og førte meg opp til stolen.

Jeg satte meg og det gjorde alle andre også,kjolen var litt stram og sitte i (vi løsnet den litt under middagen )

Det var en kjempe fin vielse :hjerte:

Hadde ei som sang en  nydelig sang og min søster leste noe fra bibelen og presten holdt en fin tale  :)

Så gikk vi ut av kirken og tok i mot alle gratulasjonene,vi gikk først så gikk forloverne våre når vi hadde kommet ned til enden (da fikk jo dei også litt oppmerksomhet :) )

Så sto vi klare utenfor kirken og hilste på alle som kom ut,det var fint og kunne gjøre det.

Så ble det litt bilde taking før det bar avsted i bilen,den var pyntet fiiint med bånd og bokser (boksene datt av på veien da men ... :ler: )

Så kjørte vi ut for å bli tatt bilde av. Hun som tok bildene sa det var perfekt vèr til å ta bilde i,litt overskyet,det kom litt regn når vi holdt på,men det var så lite att.

Har snakket med henne nå i går og hun sa bildene ble kjempe fine.

Vi var ferdig der rundt kvart over tre,skulle ver middag klokken tre,men gjorde ingenting at vi ble litt sene.

Når vi kom gikk forloverne inn først og så kom vi inn,all klappet,det var helt spesielt ...

Når vi hadde sett oss så satt alle seg,så sa mannen velkommen og toastmasteren sa noen ord. Så ble det servert forrett,kjempe godt. Pappa holdt tale etter den,han sa en del fint,men han er ikke kjent for å ver så flink med ord,han gråt nesten,så det ble sagt en del fint om min mann,men når han kom til meg sa han bare at jeg var snill og at jeg hadde det etter min mor,så måtte han ta seg inn igjen med og snakke om økonomi :ler: Men ble jo en sjarm over talen da .

Så var det hovudrett og jeg visste at neste mann ut var jeg,så klarte ikke og spise opp....

Jeg klarte meg fint igjennom nesten hele talen,men var skikkelig nervøs.... Klarte og si alt jeg skulle om mine foreldre og svigerforeldre og fortelle dei at jeg var veldig glad i fei,men når jeg startt på min mann så gikk det bar dei to første setningene så brast jeg i gråt...ikke flink med slikt,blir veldig lett følelse messig,men igjennomførte talen noe gråtkvalt og fikk myyye skryt etterpå,for inn i mellom tårene var der noe latter også ,så alle satt og gråt og flirte om en annen .

Så var det dessert og den var KJEMPE goood .

Svigermor holdt også en tale som var kjempe fin.

Og min tante og onkel hadde diktet sang til meg,pappa satt og gråt under den og den taln som min andre tante holdt :) Den var under kaffien,under kaffien holdt også min forlover tale,hun var også kjempe flink,er kjemep glad i hene altså!!

Når kaffi gjestene kom så sto vi og tok imot dei i gangen og når alle hadde kommet så gikk vi inn på samme måte om under middagen.

Så var det kake åpning og kake en stund,søstra til mannen holdt også tale under kaffien.

Så var dt en leik for ungene og så åpnet ansen med polynese og etter den sto alle i ring og så danset vi. Det var også helt fantastisk fiint. Ettervert ut i sangen så kom der inn folk,så vi danset alene akuratt lenge nokk. Vi danset til Shania Twain med You are still the one .

Så var festen i full gang,var en eller to leiker etter dette,ellers så hadde folk det kjempe fiiint,ble en perfekt kveld,har bare fått gode tilbake meldinger .

Å fikk sååå mye fint,ikke sikekrt jeg har fått med alt,men det er bare og spørre visst det er noe dere lurer på.

Var ihvertfall en perfekt dag og virkellig verdt all planlegging og alle pengene ;) Det var mannen fullt ut enig i :hjerte:

Nå er svigersøster neste mann på listen,dei gifter seg i september,så håper hun kan dra nytte i det vi har erfart,gleeeder meg til hennes utdrikkingslag.

Så visst noen lurer på noe så er det jo bare og spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint det hørtes ut Jettes :hoppe: Skjønner at jeg har noe å glede meg til nå!!

Så bra at dere har fått så gode bilder, samt at været var perfekt for dere!!!

Nå er det album som skal planlegges nå vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,må vel lage ne album,men fotografen setter sammen to albumer med dei fineste bildene og så får vi cd`n med 1000 bilder på :)

Men håper jeg får en del bilder med andre som har tatt etterhvert,å så skal vi jo fremkalle bilder fra engangskameraene,dt blir igrunn litt artigt og se,men har kommet til at vi må ta det litt etter litt :ler:

Tenkte å lage meg en vanlig dagbok her inne snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så gøy med CD også ! ;)

Våres bilder er ferdige, så vi henter de på mandag tror jeg, gleder meg! :hoppe:

Tok dere bilder inne eller ute?

Høres ut som en peeerfekt kveld! :klem:

Så gøy at dere koste dere! :kyss:

Hvordan er det å være fru da?

Planer for helgen forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, høres helt fantastisk ut!! Flink du var som greide å holde tale! :klappe: Håper på å se enda flere bilder, dere så fantstisk fine ut på de to bildene jeg har sett!! :klem: Ha en fin helg som mann og kone!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...