Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvem, men det var en her inne som skulle skrive "For Your Eyes Only" utenpå, og det var jo passende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kan jeg jo skrive :sjarmor:

Finne noen bokstaver som går i rødt da :)

Skrevet

Ja, det blir sikkert kjempebra!! :tommelsmil: :enig_anim:

Skrevet

Har forresten bestillt meg time til neglestøping :)

HAr startet med solarolje som skal ver bra for veksten ;)

Var nede hos negledamen i går,da så hun på neglene mine,hun sa det var greit,men jeg vil spare fordet jeg :sjarmor:

Her er siden hennes :

http://www.bentesnegledesign.no

Skrevet

Å, hørtes ut som at du hadde et supert UL ja! Så bra :klappe: Heldiggris som gikk gjort unna undertøysfotograferingen da! Kan jeg spørre om hvordan du "poserte?" Satt, lå, stod, på golvet, stol, noe annen pynt med f.eks? Trenger tips til min seanse..hvis jeg tør da... ;)

Skrevet

Passende med forskriften; " For your eyes only" :hoppe:

Tror du han blir overrasket over denne gaven?? Glad blir han iallefall :)

Skrevet
Å, hørtes ut som at du hadde et supert UL ja! Så bra  :klappe: Heldiggris som gikk gjort unna undertøysfotograferingen da! Kan jeg spørre om hvordan du "poserte?" Satt, lå, stod, på golvet, stol, noe annen pynt med f.eks? Trenger tips til min seanse..hvis jeg tør da...  ;)

Var ikke så gale altså :sjarmor:

Jeg satt på en stol og stod :) Fant ut at man må overdrive litt,for da blir det bra på bildene :)

Passende med forskriften; " For your eyes only" :hoppe:

Tror du han blir overrasket over denne gaven?? Glad blir han iallefall :)

Håper han blir overassket,men hvet ikke jeg.... Har sagt jeg kommer til og gi han en liten gave...

Skrevet
Var ikke så gale altså  :sjarmor: 

Jeg satt på en stol og stod :) Fant ut at man må overdrive litt,for da blir det bra på bildene :)

Håper han blir overassket,men hvet ikke jeg.... Har sagt jeg kommer til og gi han en liten gave...

Hihihi, jeg synes jeg ser meg selv overdrive! :grine2: :grine2:

Klart han blir overrasket og glad! Det er vel den beste gaven han kan få? Heldiggrisen!!!

Skrevet

Det er vel den beste gaven han kan få? Heldiggrisen!!!

:sjenert:;):sjarmor:

Skrevet

Phu,i dag har jeg fåttmasse informasjon,men skal legge unger for så å reise i stallen,så får ta det igjen senere :)

Skrevet

Nå sitter jeg på jobb og burde jobbe men.... :sjenert:

Fredag var vi i møte med prest og cateringdama.

Presten var kjempe kosli :)

Men visste ikke vi hadde så mange valg i forbindelse med vielsen !

Men har bestemt oss for 2 salmer,vi skal ha tre. Deiligt er jorden,den var det samboer som kom med,presten syntest det var ett kjempe fint valg,veldig utradisjonelt og han syntest den passet kjempe fint inn :ler: Han hadde ikke hørt om den før i ett bryllup,men han skjønte ikke hvorfor ingen andre hadde tatt den før :ler:

Så kom presten med en,den var skikkelig glad,så den skal vi ha,så får vi se hvilken andre det blir.

Har veldigt lyst å ha noen til og synge i kirken,men kjenner ingen som kan og synge,tenkte og høre hva det koster om vi skal leige inn en,for hvet kirken har noen som bruker og stille opp på slikt :)

Catering damen møtte vi rett etterpå,er igrunn ganske skuffet over hvordan dei har vert mot oss...alt var kjempe svært når vi booket plassen og så er det så mange små ting som har dukket opp etterhvert....

BAre slik det har blitt med duker,for dei er inkludert i middagen...å på fredag så lurte hun på om vi skal ha duker på kaffi borda også :overrasket: Sefølgelig sa jeg ,da blir det 30 kr duken....å om vi ville ha på kaffibordet også,og da setter dei sammen mange småbord...vi MÅ jo ha duk da!!!! :frustrert:

Jaja,der har jo bare vert ett bryllup før da men.......

Phu,bare18 dager igjen :overrasket::hoppe:

Ha fått svar med dei fleste,svarfristen gikk ut i går. 12 som ikke har svart.....hm....menmen,får vel mase om ei stund,er jo middagsgjestane jeg må vite helt sikkert da.

Skrevet

Ja nå nærmer det seg. Har du fått kopiert opp alt du trenger?? Hvor mange kirkeprogram skal dere ha?? Bare til gjestene, eller beregner dere mer enn de?? Er veldig usikker på hvor mange som trengs :sjenert:

Skrevet

Vi skal ikke ha kirkeprogram vi....skal bare ha sanghefte på festen....Men dei har jeg ikke startet og skrive ut enda...skal vente til alle har svart først.

Skal dere ha både kirkeprogram og sanghefte?

Skrevet (endret)

Her er min ja og nei liste :) :

JA: 124

NEI:10

USIKKRE:4

Endret av Jettes
Skrevet

Phu,i dag har jeg vasket og vasket....

Ordnet til kasse der all pynten til bryllupet ligger,hentet sløret mitt i går :) Så jeg har det til 10 mai,da skal jeg til frisør :sjarmor: Gleder meg,for skal klippe og farge det også :)

Skrevet (endret)
:hoppe::hoppe: nå er det ikke lenge igjen!! Endret av Mart`n
Skrevet

bare innom med en liten :klem: orker ikke å sitte så lenge av gangen her inne!!satser på bedre tider til uka!!God helg

Skrevet
:vinke::hoppe::overrasket: JEG får sommerfugler i magen på dine vegne, når jeg ser at det bare er 16 dager igjen til du er FRU!! Lurer på hvordan det er i magen din da! :ler:
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...