Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på slik album selv, og tror jeg ville hatt et album med svarte sider, og så hatt kun ett bilde på hver side, med en blank side eller et svart mellomleggsark mellom. Da blir det litt spennende for hver gang han blar om liksom. Hvert bilde er en ny liten "gave".

Ooooh , jeg synes du er modig som har gjort det. Lurer på om jeg tør... :rodme:

Var det ikke flaut å gjøre det foran venninnene dine?

Ja,me visst alt skal ver svart,skal bilde også ver svart/hvite da? Hm...dette blir en sak og gruble på :)

Hørtes ut som du har hatt det veldig gøy, det er bra!!!! :)

Var det flaut med undertøysfotografering?

Nei,litt i starten,men løsnet jo litt etterhvert da,og det ser man på bildene også :sjenert::ler:

Så herlig utdrikningslag! :hoppe:

Jaaa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg faktisk gjort litt på bryllupsfronten. Bestilit time hos prest da :)

Blir en hektisk uke dette her.

Her er resten av månden:

april 2006

1 lø Uke 13 – Ringe prest.

2 sø -

3 ma Uke 14 – Starte å ta sol.

4 ti -

5 on -

6 to -

7 fr -

8 lø –

9 sø -

10 ma Uke 15 -

11 ti -

12 on -

13 to -

14 fr -

15 lø -

16 sø -

17 ma Uke 16 -

18 ti - Kurs

19 on – Ringte diverse,var på tilbords

20 to – 1 månde att

21 fr -

22 lø - utdrikkingslag

23 sø -

24 ma Uke 17 – Møte på jobb 19-21

25 ti – Ut med jobben

26 on –Møte i barnehagen

27 to –bort til svogermor og treffe blomster dame,velge ut noen blomster.

28 fr –Møte med prest kl 10.30

Møte med cateringfirma kl 12.00

Møte med DJ klokken 14.00

29 lø – Dugnad i barnehagen

30 sø –ut å treffe barnevakten for første gang,håper det går bra…

Og her er mai,men der blir sikkert mere ting etterhvert da :)

mai 2006

1 ma Uke 18 -Svarfrist

2 ti -

3 on -

4 to – åpning av meny

5 fr – Jobb

6 lø – Jobb (mannens utdrikkingslag)

7 sø – Ut til merete?

8 ma Uke 19 -

9 ti -

10 on –Prøvetime kl 09.00

11 to -

12 fr -

13 lø -

14 sø -

15 ma Uke 20 – Ut til merete

16 ti -

17 on – Gå i tog.

18 to – neglestøping klokken 10.00

Hente sjakett,levere slør til damping

19 fr – Pynting i lokale

Hente slør og kake

20 lø – Bryllup :bryllup:

21 sø -

22 ma Uke 21 -

23 ti -

24 on –

25 to -

26 fr –

27 lø -

28 sø -

29 ma Uke 22 -

30 ti -

31 on -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,me visst alt skal ver svart,skal bilde også ver svart/hvite da? Hm...dette blir en sak og gruble på :)

Nei,litt i starten,men løsnet jo litt etterhvert da,og det ser man på bildene også  :sjenert:  :ler:

Jaaa :hjerte:

Hvis jeg tør å gjøre det tror jeg at jeg satser på svart/hvitt-bilder ja. Men det er vel ikke noe must bare fordi man har svart album? Sikkert kjempefint med fargebilder på svart også, det blir jo som å ha passepartout. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så arti utdrikkingslag.. :danse: Var skikkelig fin i rød kjole og tiara! Tror ikke jeg hadde turt å stille på udertøysfotografering, men blir sikkert en fin morgengave..

Har ikke fått sett bildene fra mitt enda jeg..får ikke se de før de blir lagt ut på bryllupsdagen min.. :icon_surprised:

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner kalenderen å bli veldig kort Jettes :) Og den fylles mer og mer opp av de siste forbredelsene, kjempedeilig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå nærmer det ser skikkelig den store dagen! Så gøy!!! Las om utdrikningslaget ditt. Det såg knallkjekt ut! Også så masse folk da! Arti arti! :)

Iselin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy utdrikkingslag da Jettes!! Fiiine røde kjolen :grine2:

Gledergruer meg til det er min tur. Håper Izaria er snill med meg :forvirret:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint med svart/hvitt bilder på svart bakgrunn!!

(Fint med farger og, du kan jo evt ha både og?)

*blåse på blåmerkene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosligt og komme inn og se så mange som har lagt igjen litt spor :klem:

Hvis jeg tør å gjøre det tror jeg at jeg satser på svart/hvitt-bilder ja. Men det er vel ikke noe must bare fordi man har svart album? Sikkert kjempefint med fargebilder på svart også, det blir jo som å ha passepartout.

Nei,det er jo ikke ett must,men tror jeg kommer til og gjør om dei jeg kan til svart/hvit,men noen passer jo best til og ha farge,får se,jeg må jo finne album også først da .Gleder meg til og gi den til han :hjerte:

Akkuratt nå er han i møte i barnehagen :hjerte:

Hei hei!

Så arti utdrikkingslag.. !Var skikkelig fin i rød kjole og tiara! Tror ikke jeg hadde turt å stille på udertøysfotografering, men blir sikkert en fin morgengave..

Har ikke fått sett bildene fra mitt enda jeg..får ikke se de før de blir lagt ut på bryllupsdagen min.. 

Hjelp,blir dei vist på dagen ? Jeg turte å stille i undertøy,men tror jeg hadde blitt litt flau om alle skulle se bilder fra utdrikkingslaget mitt....eller det hadde vel ikke vert sååå gale,men søstra mi holder på og lage en film fra det,DEN vil jeg se først!! ;)

Nå begynner kalenderen å bli veldig kort Jettes :) Og den fylles mer og mer opp av de siste forbredelsene, kjempedeilig

Ja,det skal bli deiligt,mye og gjør nå på slutten ,tenker på dei som har myyye kortere tid en meg :overrasket: Det hadde ikke gått hos meg ;)

Hei!

Nå nærmer det ser skikkelig den store dagen! Så gøy!!! Las om utdrikningslaget ditt. Det såg knallkjekt ut! Også så masse folk da! Arti arti!

Iselin

Ja,det var KJEMPE artigt !!!! :hoppe:

Så gøy utdrikkingslag da Jettes!! Fiiine røde kjolen  :grine2:

Gledergruer meg til det er min tur. Håper Izaria er snill med meg  :forvirret:

Ha en strålende dag  :klem:

Ja,var jeg ikke fiiin vel ;):ler:

Izara er vel snill?! ;) Men jeg trodde det kom til og ver mye verre,men venninder kjenne jo deg,er jo derfor man velger en forlover ,så da blir det jo gjerne lagt litt slik opp også da.Jeg mener litt slik som du er :) Det klaffet ihvertfall med meg :sjarmor:

:hoppe:  NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN ASS

NEI :overrasket::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 128 som har svart ja og ca 20 som ikke har svart :) Kunne tenkt meg at dei svarte igrunn .....

I morgen etter jobb skal vi bort til svigermor og så kommer blomster dama og hjelper oss med å plukke ut blomster :)

Det blir litt spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående det albumet til mannen.....

Lurte på om jeg skal kjøpe ett svart album og bruker røde bokstaver fremsiden? Men hva skal stå der?Kanskje albumen skal gå i svart og rødt,visst jeg får tak i slike fotohjørner som er røde også ?!

Noen med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har svarfrist 1 mai,men fortsatt ca 19 stk som ikke har svart,har spurt dei som jeg kjenner godt og spesielt dei som skal til middag om dei komme eller ikke :) Synest ikke det er frekt pga at bryllupet er snart....og dei har hatt laaaang tid på seg,det er dei som bør bli flau for ikke og ha svart og ikke jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Vi har svarfrist 1 mai,men fortsatt ca 19 stk som ikke har svart,har spurt dei som jeg kjenner godt og spesielt dei som skal til middag om dei komme eller ikke :) Synest ikke det er frekt pga at bryllupet er snart....og dei har hatt laaaang tid på seg,det er dei som bør bli flau for ikke og ha svart og ikke jeg!! :)

Kva seier dei når du spør då?

Er berre tanter og sånt som ikkje har svart hos oss.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør bare om dei kommer eller ikke,sier at jeg ser dei ikka har svart :) Dei hvet at jeg har planlagt dette bryllupet lenge,men slekta til samboer som jeg ikke kjenner så mye ,dei lang uti,lar jeg igrun svigermor mase på ;) Mange som har sagt fra til henne...skjønner igrunn ikke hvorfor det igrunn....

Jeg har igrunn lært i løpet av denne innvitasjons tiden at neste gang jeg blir innvitert i noe skal jeg ringe eller sende mail og takke for innvitasjonen og si i fra om jeg kommer eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart og rødt til albumet høres kjempefint ut! Svart er mystisk og rødt er jo lidenskap, så det kan bli hete seker, hehehe... :ler:

Det er jo ikke 1. mai enda, så vi får håpe at dere får mange svar frem til mandag.

At enkelte folk ikke kan skjønne at man er ivrig etter å få det i orden altså!!! :sur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart og rødt til albumet høres kjempefint ut! Svart er mystisk og rødt er jo lidenskap, så det kan bli hete seker, hehehe... :ler:

Det er jo ikke 1. mai enda, så vi får håpe at dere får mange svar frem til mandag.

At enkelte folk ikke kan skjønne at man er ivrig etter å få det i orden altså!!! :sur:  ;)

Ja,tror jeg går for rødt og svart :) Men noen forlsag på hvordan jeg kan gjør det inne? Kanskje jeg kan ha ett litt difust svart/hvit bilde av meg frempå? Men grubler fælt på hva som kan stå på fremsiden da....

Ja,at enkelt ikke skjønner at jeg ikke tenker p annet enn brylupet tiden før den store dagen ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...