Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Huff..leste kukkostyme jeg  :sjenert:  Det hadde hvertfall vært flaut  :ler:

:grine2: Uff,bra ikke mine venninder leser det her,så du setter dei på noen ideer mener jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ooooj oj oj, spennande med utdriknings-lag!!!!!!!!! :hoppe:

Hihi, det kan jo bli komisk å posere i sexy undertøy foran en gjeng med venninner. De har sikker mange gode tips underveis. :ler:

Håper du får et knallfint utdrikningslag i alle fall!

:klem:

Uff,ja dette blir spennende :overrasket:

Kommer sikkert garantert til og kose meg altså uansett,har bed om mye action,så det tror jeg at jeg får :)

:vinke:

Hjelpe meg! Krysser fingrene for at du slipper å løpe dritings nedover karl johan i kukostyme mens du rauter så høyt du bare kan!   :forvirret:

Har du bilde av bordkortene dine? Tror vi skal gjøre på samme måte! Hvilke farger har du på bånd/ perler?  :sjenert:

Ja,legger ved ett bilde jeg :)

Men var usikker en stund om vi skulle bruke røde eller hvite bånd,men det blir hvite,med rød perle :)

utdrikningslag ja....har vært på 3 stykker og i min venne gjeng har vi aldri driti ut noen,er vel litt ut det der stå å selge kyss for 5 kr osv osv...Har gjort dagen til en opplevelses dag med limo og godt å drikke og spa og egen kokk hjemme osv osv :ler: ....

blir artig....kukostyme ja  :hoho: syns jeg ser det

Ja,jeg er spent på hva mine venninder har gjort,har bare vert på ett utdrikkingslag,og det var min forlover sitt,hun ble driten ut litt ja,men ikke noe jeg ikke ville ha gjort :)

Hørtes kjempe kosligt ut med opplevelser også :)

Spennende og se hva det blir på meg :Nikke:

Ene svigerinna mi har jo laget litt kvalme allerede da...hun synest det va for dyrt...og da er det 100 kr dei må ut med til meg visst nokk og resten er valg fritt ,hvor mye man vil drikke og spise og sånt .....og hun var yte på byen helga før hun laget kvalme....skjønner ikke like folk altså :frustrert:

Var folroveren min som var skikkelig lei seg...svigerinna hadde visst vert skikkelig rapp kjefta.... :frustrert:

Endret av Jettes
Skrevet

Blir ikke helt slik som på bilde pyntingen altså,men bordkorta blir jo slik,kanskje litt lenger en det der :)

Sitter her litt solbrent igrunn :sjenert: Har startet og ta sol,startet forrige uke,har tatt ett kvarter hver gang,men denne gangen tok jeg 24 minutter,det var litt lenge ;) Men skal ikke se ut som en bleik fis visst jeg skal ha AV meg kleer i utdrikkingslaget :ler:

Fikk deiverse som jeg har bestillt fra ebay før påske. En truse (som jeg tror blir for stor),ett par stay ups og en slik paraply som du har kjøpt deg Veslo....KJEMPE fiiin. Tror jeg skal høre med fotograf om det går og ha den med på noen bilder,men det var mer en parasol en paraply,tror ikke den holder noe særlig vann ute,men den var kjempe billig, så fin som den var :sjarmor:

Var p kurs i dag ja,sjefen der spurte hvordan det lå an med bryllupet ,han giftet seg i fjor og han sa at det var det største han hadde opplevd ( han la til at han ikke hadde barn da),så han ble helt engasjert :ler: Og da har ikke jeg startet og jobbe der en gang :)

Nå skal jeg skrive opp ting som vi må huske å gjør dei to dagene før bryllupet.

Er jo 17 mai oppi det hele, er jo bare to dager så er det bryllup...

Skrevet

Gurimalla, går fort til du er gift og ja!! Så gøy! :hoppe:

Stilig prøvepynting, veldig fint med rødt :Nikke:

Hehe, er litt solbrent jeg også, etter påska..herlig med litt sol på en blekgusten vinterkropp!

Hvor mye betalte du for den paraply/parasollen din? *kunne tenkt meg sånn*

;)

Skrevet

Så fint det blir med det festprogrammet, meny og sånn! ;)

Blir kjempespennende med utdrikningslag da!

:hoppe:

Skrevet
Gurimalla, går fort til du er gift og ja!! Så gøy!  :hoppe:

Stilig prøvepynting, veldig fint med rødt  :Nikke:

Hehe, er litt solbrent jeg også, etter påska..herlig med litt sol på en blekgusten vinterkropp!

Hvor mye betalte du for den paraply/parasollen din? *kunne tenkt meg sånn* 

;)

Ja,rødt går igjen i det meste :)

hm...ca 150 kr tror jeg at jeg betalte for den paraplyen :) Har du funnet bilde av den?

Så fint det blir med det festprogrammet, meny og sånn! ;)

Blir kjempespennende med utdrikningslag da!

:hoppe:

Tusen takk :sjenert: Blir litt anerledes,skal huske og ta av bordet slik det blir på dagen :)

Skrevet

OJ! Det ble plutselig så veldig virkelig når jeg så det ferdigdekkede bordet!!! :hoppe:

Hjelpe meg, jeg gruer meg litt til mitt utdrikningslag, men min forlover er nok heller snill enn slem! Selv om hun har snakket om å leie inn eksene mine til å strippe!!!!! :overrasket: Ber instendig om at det bare var et tåpelig innfall og at vi heller skal på spa eller noe!! :dusje:

Var det vanskelig å tre perlene?

Å; SÅ MORO DETTE ER!!!! :-D :rosasmil: :hoppe::hjerter_rundt::bryllup:

Skrevet

Uff,ja min forlover er jo igrunn snikk hun også,men tror nokk jeg blir en del utdriten ....Men greit for meg det,så lenge det ikke blir heeeelt ekstremt ;)

Nei ikke vasnkelig og tre dei perlene,for mitt bånd er bare 1 cm brett,så er veldig spent på hvordan det blir med namn på,men skal prøve og handle penn i morgen og se,men har bestemt meg for dei bord korta ,så det MÅ gå ;)

Ja,det er veldig gøy,men har en blandet følelse på at jeg både kommer til og synest det er gøy når det er over,men samtidigt så er det litt vemodig ogås,kommer jo aldrigt til og oppleve dette her mer,så prøver å nyte den siste tiden ,det går så alt for fort :)

Natta :klem:

Skrevet (endret)

Det er vel slik at når man har ventet og planlagt en slik begivenhet så lenge, så blir det nok litt vakuum etterpå. Men det dukker nok sikkert opp noe annet du kan henge fingrene i en stund. :)

Blir kjempeartig å høre om utdrikningslaget ditt. Håper for all del du slipper unna den eks-stripping ideen ja... :ler: Jeg tror de fleste som arrangerer utdrikningslag nå om dagen har fått med seg at utdriting er ut, så du får sikkert en kjempefin dag med venninnene dine!

:klem: til deg i innspurten!!

Edit: -og til hun som ikke klarer å betale en liten 100-ings til utdrikningslaget sier jeg bare :overrasket::murvegg::klaske::riste: :klø:

Endret av Floja Felíz
Skrevet

Hei hei! :klem:

Blir spennende med utdrikkingslag.. (eller utdritingslag..?) Uansett så kommer du sikkert til å ha det kjempegøy! :blunke:

Ble litt nyskjerrig på den paraplyen/parasoll. Ikke sett slik før jeg.. Har du bilde?

Skrevet (endret)
Det er vel slik at når man har ventet og planlagt en slik begivenhet så lenge, så blir det nok litt vakuum etterpå. Men det dukker nok sikkert opp noe annet du kan henge fingrene i en stund. :)

Blir kjempeartig å høre om utdrikningslaget ditt. Håper for all del du slipper unna den eks-stripping ideen ja... :ler:  Jeg tror de fleste som arrangerer utdrikningslag nå om dagen har fått med seg at utdriting er ut, så du får sikkert en kjempefin dag med venninnene dine!

:klem:  til deg i innspurten!!

Edit: -og til hun som ikke klarer å betale en liten 100-ings til utdrikningslaget sier jeg bare  :overrasket:  :murvegg:  :klaske:  :riste:  :klø:

Blir nokk litt utdriting tror jeg :sjenert: Men det gjør ingenting,en unskyldning for å ver litt gal er gøy ;)

Ja hun svigerinnen min er veldig gnien ....

Hei hei! :klem:

Blir spennende med utdrikkingslag.. (eller utdritingslag..?) Uansett så kommer du sikkert til å ha det kjempegøy!  :blunke:

Ble litt nyskjerrig på den paraplyen/parasoll. Ikke sett slik før jeg.. Har du bilde?

Her er bilde av paraplyen,er kjempe fornøyd,den er enda finere i virkeligheten :)

Endret av vimse
Skrevet

Nydelig paraply du har kjøpt deg! :klappe:

Skrevet

I dag har vert en lite effektiv jobb dag,men en veldig effektiv bryllupsdag ;)

Har bestilt neglestøping,men må legge meg i hardt sparing av negl,har sois på en negl i dag. FY!

For hun må ha noe å støpe på,fikk beskjed om å kjøpe meg Solarolje,men fant ingen som hadde det i dag i byen,får prøve og skaffe det snart,det skulle stimulere veksten,å DET vil jeg ;)

Skal 18 mai klokken 10.00,så får håpe jeg får fri da ....Skal hente sjakketten til mannen og levere inn sløret mitt til damping samme dag :)

Så fikk jeg ringt til bakeriet og sagt at vi henter kaken fredagen,istenden for lørdagen,blir sånt stress...

Så ringte jeg hotellet og fikk bekreftet at vi ikke trengte og sjekke ut før klokken tolv,fikk ingen tid,men sa at vi ikke kom til og vere der til kvelden ihvertfall ;)

Prøvde og få tak i presten ,men ingen svar,får prøve på igjen i morgen.

Så var jeg på tilbords og tilføyde noe som var kjøpt.Da såg jeg at dei hadde ført opp feil bestikk....må ringe ut og få det forandret ...

Fikk avtalt møte med vatering folka også,det ble neste uke klokken 12 på fredagen.

Skal igrunn ha prøvetime den 5 mai,men det må jeg forandre,for ny jobben åpner 4 mai,og da skal jeg jobbe 4,5 og 6 mai...

Det var stengt på frisøren i dag så ringer i morgen.

Sjefen ringte i dag på den andre jobben og spurte om jeg kunne komme på opplæring i morgen og fredag. Så skal det i morgen,eneste bakdelen er at jeg må først kjøre over en halvtime ,så ferge en halv time og så kjøre ett kvarter for å komme meg dit,skal vere der klokken 09.00,så jeg står klar utenfor barnehagen og nesten venter når den åpner,så i morgen blir det en lang dag for Hedda på barnehagen,på fredag henter mamma henne,så hun ikke er helt gåen.

Nå har jeg dusjet og sitter og spiser litt,skal legge meg tidlig i dag,men venter på en eller annen som kommer hit og sitter her menst jeg får ta ut penger til fergen i morgen .Men ikke lei meg for å måtte sitte her akkuratt ;)

Skrevet
Nydelig paraply du har kjøpt deg!  :klappe:

Tuusen takk :sjarmor: Det synest jeg også :)

Skrevet

100kr er jo ingen tin g da....500kr har jeg betalt i de utdrikningslagene jeg har vært...gnien :frustrert: da får a la vær å bli med da :frustrert:

kjempefin paraply ja.... :klem:

Skrevet (endret)

Er det ikke gøy nå i innspurten Jettes :hoppe: Sjekke ut at alt som er bestilt, er ok. Lokale, cateringsfirma, kaker, blomster, prest, osv... Herlig syns jeg!!!

Veldig stilig og nyydelig paraply Jettes :Nikke:

Endret av Maibrud`06
Skrevet
100kr er jo ingen tin g da....500kr har jeg betalt i de utdrikningslagene jeg har vært...gnien  :frustrert: da får a la vær å bli med da  :frustrert:

kjempefin paraply ja.... :klem:

Ja,gidder ikke og bry meg med slikt...men likte ikke at hun skjelte ut min forlover :frustrert:

Kjempefin paraply ja! :)

Berre 1 mnd igjen no!!! :bryllup:

1 måned :hjerte::bryllup::hoppe:

Er det ikke gøy nå i innspurten Jettes :hoppe: Sjekke ut at alt som er bestilt, er ok. Lokale, cateringsfirma, kaker, blomster, prest,  osv... Herlig syns jeg!!!

Veldig stilig og nyydelig paraply Jettes :Nikke:

Jo,men skal ver glad når den møte uken vår er over,da får jeg bedre oversikt føler jeg,er mye sånne små ting igjen,slike kjedelige :sjenert::ler:

Når den uka er ferdig (det vil si neste uke) så er det bare møte med fotograf og barnevakt igjen. Håper ungene liker barnevakten... Grur meg litt ;)

Skrevet

Måtte flytte prøvetimen min ja,så da blir det ikke før 10 mai....

I dag har ejg vert på opplæring,morsomt :)

Skal i morgen også :)

Bare veldig langt og kjøre...Litt mas for ungene,glad det bare er disse to dagen jeg skal ver der. Leverte hedda i barnehagen når den åpnet kvart ov sju og hentet henne igjen når klokken var halv 5 ,like før dei stengte....Hun var sliten....

Fikk vite i dag at samboer skal ha utdrikkingslag den lørdagn 6 mai da jeg skal jobbe,så han har fått beskjed allerede om å holde seg hjemme (han hvet ikke noe om at det er da ) Så mamma kunne ha ungene,menst han lever i troen om at jeg skal på jobb :) spennende og ha en så fin overaskelse til han :) Dei har leigd en buss og skal kjøre go cart,skal kjøre rundt i bussen med maaaange venner og sikkert gjør ting underveis,det hadde dei ikke helt fått i boks enda hva dei skulle gjør :) Gleder meg på hans vegner :hjerte:

I morgen blir det rett hjem og så i stallen når ungene har lagt seg,å ta litt sol,så er det bare og sette seg ned og grue seg til lørdag ;):ler:

Det var stilt hos ungen kvart over sju i kveld ,helt ferdig,håper dei sover lenge på lørdag :)

Nei får gå og legge meg nå jeg,skal ringe samboer først :hjerte:

Natta :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...