tommeline Skrevet 18. mai 2005 #201 Del Skrevet 18. mai 2005 Innlegg nr 200 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 18. mai 2005 Takk Den avantaren din er bare så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #203 Del Skrevet 18. mai 2005 Takk for det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #204 Del Skrevet 18. mai 2005 Natta!! Sove kjempegodt! Skal legge oss snart vi også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #205 Del Skrevet 19. mai 2005 Heeeelt enig med deg, det øverste er finest! Ha en fortsatt super dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 19. mai 2005 #206 Del Skrevet 19. mai 2005 Så fine monogram! Det øverste var finest, det er jeg enig med deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #207 Del Skrevet 19. mai 2005 Her er dei to vi har valgt ut av monograma vi hadde å velge mellom. Jeg er for det øverste og min kjære for det nederste Det øvste var det finaste, heilt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #208 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja tror vi går for det øverste ja :rosasmil: I dag er det akkurat ett år til vi skal gifte oss HURRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #209 Del Skrevet 20. mai 2005 Er du fin på håret nå? Kan jeg se monogrammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja litt bedre på håret,tok litt ettervekst. Har lyst opp på og mørkt under Her er monogramet. Det øverste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. mai 2005 #211 Del Skrevet 20. mai 2005 Gratulerer md 1-år-før-bryllup-jubileumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #212 Del Skrevet 20. mai 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #213 Del Skrevet 20. mai 2005 Gratulerer med merkedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #214 Del Skrevet 20. mai 2005 Stilig monogram! Håper du får en superduper helg, selv om din kjære er ute på tur.. :-? Kan ikke være lett! Herlig med helg! Kose deg masse masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. mai 2005 #215 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei Jette Titter innom dagboka di jeg, og må i den anledning få gratulere med 1 år før bryllupet dagen Jeg la merke til at du kommer fra Sunnmøre, og da ble jeg litt nysgjerrig. Du skjønner samboeren min kommer fra et lite sted i Herøy kommune, så vi skal gifte oss der oppe i neste sommer Kjekt med andre Sunnmørs brudepar her på KG Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #216 Del Skrevet 20. mai 2005 Stilig monogram! Håper du får en superduper helg, selv om din kjære er ute på tur.. :-? Kan ikke være lett! Herlig med helg! Kose deg masse masse! Takk for det Ja det er kjedeli når han er vekke,men det blir det peng av og etter 6 år er jeg blitt vant med det Ja jeg skal kose meg med rusbrus og irish cofeeeeee Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei Jette Titter innom dagboka di jeg, og må i den anledning få gratulere med 1 år før bryllupet dagen Jeg la merke til at du kommer fra Sunnmøre, og da ble jeg litt nysgjerrig. Du skjønner samboeren min kommer fra et lite sted i Herøy kommune, så vi skal gifte oss der oppe i neste sommer Kjekt med andre Sunnmørs brudepar her på KG Ha en god helg! Så artig å treffe noen fra sunnmøre ja Er du herifra også eller? Vi skal jo gifte oss samme året så vi treffest vel ofte her inne det neste året Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. mai 2005 #218 Del Skrevet 20. mai 2005 Så artig å treffe noen fra sunnmøre ja Er du herifra også eller? Vi skal jo gifte oss samme året så vi treffest vel ofte her inne det neste året Ha en god helg Hei Jeg er ikke fra Sunnmøre nei. Det er samboeren min som er Sunnmøring (selv om det begynner å skrante litt på sunnmørsdialekta etter mange år hjemmefra ) Skal nok se at det blir endel bryllupsprat når det begynner å nærme seg ja Kos deg ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2005 #219 Del Skrevet 21. mai 2005 Bryllupsprat er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 21. mai 2005 HURRA I dag skal begge ungene bort til min mor og jeg skal ha noen venninder her og vi skal kose oss,kanskje det blir noe singstar på oss også Er veeeeldi trøtt,men det får bare ver Min kjære skal til oslo og kommer hjem i morgen,han holder på og grille nå, namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg