Boogie Skrevet 9. mai 2006 #1501 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Ikke så greit for deg å jobbe når din kjære er mye borte... Og det er heller ikke noe særlig å mistrives på jobben Håper at sjefen din har husket på når din kjære jobber, da vil du iallefall føle at han vil ha deg på jobben Jeg stresser lite, men så gjenstår det ikke så mye! Skal handle inn litt forskjellig, også kopiere opp sanger (og stifte de sammen)og bli enige om et kirkeprogram, og kopiere opp 100 av disse. Det er vel det som gjenstår til bryllupet av slike ting. Har du fått noen fin brunfarge nå a Jettes?? Skal ta sånn spraybruning. Må bare finne noen som gjør det Endret 9. mai 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #1502 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Hun på jobben hadde 11-19 å tilby meg,men fikk jo ingen til og ha ungene. Så kanskje jeg får jobbe fra 11 til 16,bedre en ingenting Ja,begynde og bli noen lunde brun,men skal ta litt mer før bryllupet da Det hørest ut som om du har det meste under kontroll Maibrud Nå har jeg vert og sett opp gjerde,skal hoppe i dusjen og spise litt,men tenkte også og lage litt på albumet til samboer også...uff må passe meg for sene kvelder fremover... Gleeeder meg til frisør i morgen tidlig,skal klokken 09.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #1503 Del Skrevet 10. mai 2006 Hallais........nå går det fort til den store dagen så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1504 Del Skrevet 10. mai 2006 Fysøøøøøøøøøøren nå nærmer det seg!!!!! Gikk det greitt hos frisøren? Fortell!! :-D Arhhh så kjipt det med jobb da.. Håper du får noe du trives med snart!! Hesten gleder seg også ja? Kooooooose deg med forberedelser nå, ikke lenge til det er over! Men bare deilig å bli ferdig også. Det er jo ikke helt over da, med bryllupsting ETTER bryllupet. Skal lage scrapbook og sende ut takkekort, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 10. mai 2006 #1505 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jeg er også nysgjerrig på hvordan det gikk hos frisøren Endret 10. mai 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 10. mai 2006 #1506 Del Skrevet 10. mai 2006 Håper på bilder og referat fra frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei alle sammen Kjempe kosligt og komme inn å se alle som har vert innom Ja nå sitter jeg her med mye mørkere hår en det jeg hadde i går Kanskje litt for mørk,me samboer syntes jeg var fin da Jeg ble kjempe fiiin på frisøren,men tok ingen bilder da...hadde ikke med noen fotoapperat,men gleder eg til dagen når jeg skal ha på meg både kjole og alt Det blir litt oppsatt men noe av håret skal henge ned,mye krøller blir det da Ganske romantisk frisyre igrunn :)Frisøren skal lage et til slik at jeg kan ta av meg sløret visst jeg vil ut på kvelden. Phu,nå er jeg ganske sliten så må komme meg i seng,i morgen og fredag skal jeg på jobb på ny jobben,gleeder meg HAr bestemt meg for å si opp på den andre... Ha en super dag i morgen,får ta meg en runde i dagbøkene i morgen ps:har forresten snart laget ferdig albumen til samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #1508 Del Skrevet 11. mai 2006 Høres ut som du ble kjempefin på håret!! Han blir nok veldig glad for albumet. Har du nerver nå? ... Føler det meste er under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. mai 2006 #1509 Del Skrevet 11. mai 2006 Det hørtes innmari fint ut den håroppsatsen Blir nok noe slikt jeg også skal ha! Føler du deg litt letta nå som du har bestemt deg ang jobb?? Ikke noe særlig å mistrives da.. Så flink du er som lager et eget album til din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 13. mai 2006 #1510 Del Skrevet 13. mai 2006 Høres fin ut frisyren din ja, jeg skal også ha noe slikt Var på kjoleprøving og hentet kjolen i går, så jeg satte opp håret selv, ble ikke helt profft, men det var godt å se at den type frisyre passet til både kjolen og meg. Blitt mystisk brunette du da, høres bra ut God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1511 Del Skrevet 13. mai 2006 Innom en snartur før jeg skal på jobb klokken 16 Her er det full rulle med bryllup og jobbing,liker livet akkuratt nå altså Høres ut som du ble kjempefin på håret!! Han blir nok veldig glad for albumet. Har du nerver nå? ... Føler det meste er under kontroll? ← Ingen nerver,men kribler i magen Nja,begynder og få kontrollen,men føler liksom at alt haster pga at 17 mai er midt i uka...blir liksom en dag borte der... Det hørtes innmari fint ut den håroppsatsen Blir nok noe slikt jeg også skal ha! Føler du deg litt letta nå som du har bestemt deg ang jobb?? Ikke noe særlig å mistrives da.. Så flink du er som lager et eget album til din kjære ← Ja,deiligt med en "skikkelig" jobb ,har lettet mye fra skuldrene mine Var ikke så mye arbeid med selve albumet,men bilda var jo litt flaue og ta da Høres fin ut frisyren din ja, jeg skal også ha noe slikt Var på kjoleprøving og hentet kjolen i går, så jeg satte opp håret selv, ble ikke helt profft, men det var godt å se at den type frisyre passet til både kjolen og meg. Blitt mystisk brunette du da, høres bra ut God helg! ← Å deiligt og få hentet kjolen da Ja,mystisk hvet jeg da ikke,men ihvertfall brunette Goood helg alle sammen Kommer sterkere innom med oppdateringer når jeg får roet meg litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1512 Del Skrevet 13. mai 2006 Om en uke er jeg gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 13. mai 2006 #1513 Del Skrevet 13. mai 2006 litt sammen med deg for en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 13. mai 2006 #1514 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Om en uke er jeg gift ← Håper på skikkelig godvær !! Endret 13. mai 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1515 Del Skrevet 13. mai 2006 litt sammen med deg for en uke! ← :hoppe: Håper på skikkelig godvær !! ← Jaaa,håååper jeg og Håper siden det er styggt denne helga her så kansje det blir fint neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1516 Del Skrevet 13. mai 2006 Sitter her etter ett par øl og en suuuper middag nå etter jobb Elsker mannen min :hjerte_rundt: Sitter og skriver ut sider til sangheftet,føler jeg har byttet fargepatroner på skriveren 100 ganger Ellers så har jeg ringt hun som skal synge i kirken,spurte om hun ville,det ville hun Hun skulle ringe på igjen for å si hvilken sanger hun synger,jeg har ingen på hånden som jeg har som ønske.... spennende og se hva hun har som alternativ Mandag skal jeg og mamma sette sammen bordplan og slikt...ikke lenge igjen nå Denne siste tiden går kjempe fort atlså. I morgen skal jeg og ungene til byen for ungene kal vere ut med hun som skal passe dei bryllupsnatten,skulle igrunn møt fotograf,men samboer måtte reise på tur,så da møter vi henne den 18 mai isteden for,for da hvet vi at samboer har fri Så jeg tenkte bare og ta sol jeg da Og besøke ett søskenbarn Må vel ta end el sol nå fremover skal jeg bli skikkelig brun til bryllupet....7 dager går fort når det er 17 mai,og 16 mai skal jeg jobbe fra 11-19 Mamma ville passe ungene etter barnehagen ,har en utrolig flott mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 14. mai 2006 #1517 Del Skrevet 14. mai 2006 6 dager igjen Så deilig med en slik mor som tilbyr seg å passe barna!! Gull verdt å ha fri innimellom når man har barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 14. mai 2006 #1518 Del Skrevet 14. mai 2006 Om en uke på denne tiden er du kone!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1519 Del Skrevet 14. mai 2006 6 dager igjen Så deilig med en slik mor som tilbyr seg å passe barna!! Gull verdt å ha fri innimellom når man har barn ← Ja min mor er helt uerstattelig :) :) Begynder og nærme seg for alvor ...... Om en uke på denne tiden er du kone!! ← :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1520 Del Skrevet 14. mai 2006 Har tenkt og kjøpe ett nytt stort ark til,for til kaffien har jeg ingenting og putte på staffeliet,så da tenkte jeg og ha ett like stort ark som på bordplanen og klistre det full i bilder av oss og barna Og tenkte og spørre catering firmaet om vi kan få ha mozell i glass ståendes i gangen til middags gjestene...det kan jo vel ikke koste såååå mye.... Budsjettet vårt har allerede sprukket... Hvordan ligger deres an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg