Jettes Skrevet 14. april 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 14. april 2006 Fant denne også,har glemt helt av den jeg Må vel oppdatere litt Diverse Gjesteliste: Blir ca 45 til middag og ca 140 til kaffi. Invitasjoner: sendt Oversikt over hvem som kommer og ikke: svarfrist er 1 mai Ønskeliste:Lagt ut på tilbords og glassmagasinet Gavekoordinator:min venninde og mitt søskenbarn. Forlovere:Det er i boks Brudepiker: Våre 2 døtre som da blir 2 og 4 år,min lillebror blir brudesveen. Fotograf: En venninde av svigerinna til venninda mi . Video: min eldste bror og søstra mi Annonse i avis: Ringer:Bruker forloverlseringene,men setter inn bryllupsdato. Bruker heller penger på morgengave. Prøvelsespapirer:i orden Navneending: i orden Bruden Kjole: I hus Slør: ligger sammens med kjolen Undertøy: okey underskjørt: Får låne på brudesalong Sko: kjøpt Strømper: Okey Strømpebånd: Kjøpt Diadem:Låner forloveren min sin Smykker: Kjøpt Something old: Håper en av våre besteforeldre har ett gammelt sølv armbånd Something new: kjolen Something borrowed: tiara Something blue: I strømpebåndet A penny in my shoe: Ja,må vel legge den helt frems i skoen,heldigvis lang tå på dei Kjoletilpassing: okey Frisør: Booket,prøvetime 5 mai Make-up: Frisøren gjør det Negler: bestilles litt nermære Brudebukett: svigermor ordner all blomster Brudgommen Tøy: Leiger sjakett med hatt Sko: ok Knappehullsblomst: svigermor ordner all blomster Dagen før Ta en siste sjekk oppe på lokalet: Overnatting for bruden: Overnatting for gommen: Bryllupsdagen Koffert med evt. skiftesko etc. avleveres på lokalet dagen før: Brudebukett og knappehullsblomster må hentes hos florist: Til kirken Reservere kirke: ok,klokken 12.00 Prest: ok Samtale med presten: Solist: Velge salmer: Bestemme inn- og utgangsmusikk: Arrangere transport til og fra kirken: okey Ekteskapsattest til kirken: Eske til ringene / ringpute: Få hjelp til kjolen i kirken: Toasmaster : i boks Pynt av kirken: Kirkeprogram: Til mottakelsen Lokale: okey Serveringspersonale: Bryllupskake: Bestillt Toppfigur til kaken: okey Frisk frugt: svigermor ordner Til festen Engangskameraer: okey Bordpynt: svigermor ordner blomster ,og jeg resten,ferdig Bordkort: Meny: ok Drikkevarer: Opprydding og rengjøring: det gjør folka på lokalet Sjekke at meny og bordkort, kameraer og sanghefte er vel plasser ved bordene: En til å pakke opp gaver og føre system: 2 stk Bordplan: ”Hvem er hvem” folder: Opplyse om endelig antall gjester til restauranten: Toastmaster: okey Velkomst/Velbekommesang: okey Tale/sang: holder på Gjestebok + penn: okey,men må kjøpe penn og lage til gjesteboken litt Arrangere et gavebord inne i lokalet: Gjør det dagen før når vi pynter Musikk: DJ Til dagen derpå Morgengave: Bryllupsreise Øvrig etter bryllupet Takkekort: Bilder til takkekort: Frimerker: Rensing av kjole og sjakett: Fremkallelse av bilder: Gi beskjed om navneendring til bank, jobb, post m.fl.: Små gaver til våre foreldre for all hjelpen vi har fått: Scrapbook: ← Skal ha møte med: *fotograf *DJ *prest *cateringfirma etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. april 2006 #1382 Del Skrevet 15. april 2006 Masse som er i boks mtp. bryllupet da! Slett ikke mye igjen... Og nå nærmer det seg jo med stormskritt! Fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 15. april 2006 #1383 Del Skrevet 15. april 2006 Epica 242 veslo 150 Maibrud`06 94 Ithaca 30 Gullet26 25 Mart`n 23 Markblomsten 15 -TeddyToria- 15 solisol 13 TeddyToria 12 iselin22 12 Litjtuppa 12 tommeline 9 Gika 8 Lisee 7 nurseBetty 7 Sensommerbruden 5 MyPi 4 lindas 4 kitekatt 4 eneri 3 Isola 3 Floja Felíz 3 Heidi76 3 Cloudberry 3 Lúthien 3 Miori 2 cons 2 Minerva Grey 2 marsy 2 @riel 2 Soon Mrs S 2 Brud2005 2 Principessa 2 lillelou 1 Xavia 1 leela 1 bollefisk 1 Nordlandspia 1 Lythande 1 fant 1 Karbojunkie 1 Bethina 1 Hehe,siden alle andre gjør dette så måtte jo jeg også sjekke ut ← Hva er det der? God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 15. april 2006 Masse som er i boks mtp. bryllupet da! Slett ikke mye igjen... Og nå nærmer det seg jo med stormskritt! Fortsatt god påske! ← Nei nå er det ikke lenge igjen Føler jeg ligger noen lunde godt an Så effektiv du er da som har tid til og stikke innom dagboka mi Kos dere resten av påsken Hva er det der? God morgen forresten ← God morgen ja Det er oversikt over hvor mange innlegg hver enkelt har skrevet Skal i dag da? Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg tror vi går for Lohengrin inn og mendelshons ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2006 #1386 Del Skrevet 15. april 2006 Kost deg i påsken? Jeg slapper av hjemme.. Kan ikke tro at det bare er en uke igjen. Da er det deilig å nyte fridagene somer igjen.. Ser ut som du har bra kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. april 2006 #1387 Del Skrevet 15. april 2006 Se det ja, her har Jettes full kontroll Deilig med ekstra laaaang helg, eller hva??!! (Har svart deg i DB mi ang tusjen/pennen til å skrive på silkebånda!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #1388 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg tror vi går for Lohengrin inn og mendelshons ut ← Vi skal også ha Mendelsohns ut, gøy med det tradisjonelle også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. april 2006 #1389 Del Skrevet 16. april 2006 hallo.....*pheeew* mye som skal klaffe til den store dagen ja,flink du er da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1390 Del Skrevet 17. april 2006 Kost deg i påsken? Jeg slapper av hjemme.. Kan ikke tro at det bare er en uke igjen. Da er det deilig å nyte fridagene somer igjen.. Ser ut som du har bra kontroll! ← Ja,har kost oss,slappet av vi også Deiligt og ikke måtte stresse oss frem og tilbake fra jobb og barnehage Synest den siste måneden har gått kjempe fort ,og når jeg ser hvor fort den gikk for deg blir jeg litt stresset Prøver og få kontroll her ihvertfall Kos deg på den siste fri dagen Se det ja, her har Jettes full kontroll Deilig med ekstra laaaang helg, eller hva??!! (Har svart deg i DB mi ang tusjen/pennen til å skrive på silkebånda!!) ← Tusen takk for svar i DB din Vi skal også ha Mendelsohns ut, gøy med det tradisjonelle også!! ← Ja,er litt tradisjonell av meg,fikk gåshud når jeg hørte loengrin hallo.....*pheeew* mye som skal klaffe til den store dagen ja,flink du er da!! ← Tuusen takk Håper du har kost deg i påsken Nå har samboer reist Han blir borte til fredag,men må jo bare tenke at det er ikke lenge i forhold til hvor lenge han skal vere borte når han starter på Supply.... Men er jo kjedelig fordi da når jeg har begynt og bli vant med han her hjemme Men det er alltid så fint og se han igjen når han har vert lenge borte . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. april 2006 #1391 Del Skrevet 17. april 2006 Heia....jada påsken har vært fin den,kunne vært litt bedre vær men alt kan jo ikke klaffe,strålende sol i dag her hvertfall skal spise lunsj nå også gå en tur med veslemor...Håper på noen minutter i solveggen mens hun sover å lese litt Og du da??har hjemme alene dager??Planer for uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 17. april 2006 Heia....jada påsken har vært fin den,kunne vært litt bedre vær men alt kan jo ikke klaffe,strålende sol i dag her hvertfall skal spise lunsj nå også gå en tur med veslemor...Håper på noen minutter i solveggen mens hun sover å lese litt Og du da??har hjemme alene dager??Planer for uka da? ← Her har påsken vert grei Minsta har hatt feber fra tirsdagen til lørdagen...menmen... Ja,mannen er borte hele ukene og hjemme i hverdagene.. Og nå skal han begynde på supply etter bryllupet en gang,da blir han borte 1 hel måned i sleng,gruer meg litt,for det er en overgang det også Ja,uka som kommer skal jeg prøve og få unna en del bryllups ting Imorgen skal jeg på kurs fra klokken 11 til 14,så da blir det en del ærend før og etter før jeg må hente unger. Skal ta sol og handle På lørdag er det utdrikkingslag I dag har jeg og eldsta og hennes søskenbarn og tante vert og sett Istid2,Hedda har aldri vert på kino før,hun sovnet Har vasket bilen inni også i dag,deiligt,i uka som kommer er det hiset som må til pers Skal starte på en del kjøreplaner til bryllupet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 17. april 2006 #1393 Del Skrevet 17. april 2006 Sovna hun til Istid2?? Da må hun gå på kino oftere, så hun forstår hva kino egentlig er for noe :le: Så kjedelig at hun minste har vært syk da Er hun bedre nå da eller?? Må høre på marsjer vi også. Får liksom ikke bestemt oss for innmarsjen vi da Må sjekke ut Lohengrin... Så artig med utdrikkingslag til helgen Har du visst om det lenge eller?? Vet du hvor mange og hvem som kommer? Noen idè om hva som kan skje da??? Jeg tror mitt skjer 6 mai... Men skal ha et til helgen med bare kollegaer!! God natta Jettes, og håper du får en trivelig dag imorgen Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1394 Del Skrevet 17. april 2006 Sovna hun til Istid2?? Da må hun gå på kino oftere, så hun forstår hva kino egentlig er for noe :le: Så kjedelig at hun minste har vært syk da Er hun bedre nå da eller?? Må høre på marsjer vi også. Får liksom ikke bestemt oss for innmarsjen vi da Må sjekke ut Lohengrin... Så artig med utdrikkingslag til helgen Har du visst om det lenge eller?? Vet du hvor mange og hvem som kommer? Noen idè om hva som kan skje da??? Jeg tror mitt skjer 6 mai... Men skal ha et til helgen med bare kollegaer!! God natta Jettes, og håper du får en trivelig dag imorgen Jettes ← Ja,tror vi må gå litt mer på kino,men hun ranglet i går så hun var passe trøtt også da,men hun spurte i sted om vi skulle på kino i morgen Ja minsta er frisk igjen Jeg har visst om det siden forlover startyet på planleggingen jeg Må jo klaffe med at mannen er hjemme Ja,jeg bestemte hvem som skulle komme,og jeg har fått vite hvem som har sagt nei ja INGEN ide om hva som skal skje,tror kanskje det blir go cart,for det synest jeg er kjempe morsomt,men igrunn ingen aning. Forlover lurte på om jeg syntest det var greit å bli tatt bilde i undertøy når venninder så på (har snakket om å gi det til samboer i morgengave) Synest det hørtes skummelt ut Jaja,forbereder meg på det verste,skal ihvertfall ikke nekte å gjør noe For har jo en unnskyldning til og drite meg ut nå da Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #1395 Del Skrevet 17. april 2006 Ooooj oj oj, spennande med utdriknings-lag!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 18. april 2006 #1396 Del Skrevet 18. april 2006 Hihi, det kan jo bli komisk å posere i sexy undertøy foran en gjeng med venninner. De har sikker mange gode tips underveis. Håper du får et knallfint utdrikningslag i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. april 2006 #1397 Del Skrevet 18. april 2006 Hjelpe meg! Krysser fingrene for at du slipper å løpe dritings nedover karl johan i kukostyme mens du rauter så høyt du bare kan! Har du bilde av bordkortene dine? Tror vi skal gjøre på samme måte! Hvilke farger har du på bånd/ perler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 18. april 2006 #1398 Del Skrevet 18. april 2006 utdrikningslag ja....har vært på 3 stykker og i min venne gjeng har vi aldri driti ut noen,er vel litt ut det der stå å selge kyss for 5 kr osv osv...Har gjort dagen til en opplevelses dag med limo og godt å drikke og spa og egen kokk hjemme osv osv .... blir artig....kukostyme ja syns jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 #1399 Del Skrevet 18. april 2006 Huff..leste kukkostyme jeg Det hadde hvertfall vært flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 #1400 Del Skrevet 18. april 2006 Huff..leste kukkostyme jeg Det hadde hvertfall vært flaut ← Det hadde vært skikkelig flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg