Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #261 Del Skrevet 8. juni 2005 Vi har også lurt litt på å fikse blomar sjølv. Markblomster er jo kjempe-fint, kunne vore stilig med det på bordwne då.... Kanskje? Har du link til det strømpebandet, jettes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 9. juni 2005 Jepp,her er den http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...ssPageName=WDVW Ja vi har funnet ut at vi må spare der det går å spare,vere litt realistiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjekkt å ha litt musikk liggendes, lånte den med Iselin 1. AHA Take on me 2. ABBA Take A Chance On Me 3. ABBA Dancing Queen 4. Ace og base ???? 5. Alannah Myles Lover Of Mine 6. Andrea Boccelli Time To Say Goodbye 7. Aretha Franklin I Say A Little Prayer 8. Bangles Eternal Flame 9. Bananarama Love in the first degree 10. Barry White My everything 11. Beatles I Wanna Hold Your Hand 12. Bertine Z Fake your beauty 13. Beyonce Crazy in Love 14. Blondie Oh Mickey You're So Fine 15. Blondie The Tide Is High 16. Blue Sorry Seems To Be The Hardest Word 17. Boy George Do You Really Want 18. Britney Ops I did it again 19. Britney Toxic 20. Buggles Video Killed The Radio Star 21. Cake I will Survive 22. Cat Stevens FatherAndSon 23. Christer Sandelin Den hon vill ha 24. Chumbawamba Thubthumping 25. Christina Aguilera Fighter 26. Creedens Clearwater Proud Mary 27. Creedens Clearwater Badmoon rising 28. D12 ft. Eminem My Band 29. Darren Hayes Insatiable 30. David Bowie Space Oddity 31. De La Soul All Good 32. Di Derre Jenter 33. Dido Thank You 34. Dionne Warwick Say a Little Prayer 35. Dire Straits Brothers In Arms 36. Dirty Dancing The Time Of My Life (B. Medley & J. Warnes) 37. Dirty Dancing Big Girls Don't Cry 38. Disney Aladdin - A Whole New World 39. Dusty Springfield Son Of A Preacherman 40. Eagles Hotel California 41. Elton John Can You Feel The Love Tonight (1) 42. Elton John Sacrifice 43. Elvis A Little Less Conversation 44. Elvis Costello She 45. Eric Clapton Wonderful Tonight 46. Foreigner I Just Died In Your Arms Tonight 47. Four Tops Sugar Pie Honey Bunch 48. Franklin Bombadilla life 49. Freestyle Vill ha dig 50. Gorillaz Clint Eastwood 51. Glen Madeiros Nothings Gonna Change My Love For You 52. Gloria Gaynor I will Survive 53. Grease Summer Nights 54. Günther ding dong song 55. Grease You're The One That I Want 56. Gyllene Tider När vi två blir en 57. Hot butter Popcorn 58. Håkan Hellström Kom igen Lena 59. Inner Circle Games People Play 60. Irene Cara Fame 61. Jan Johansen Se På Mig 62. Jennifer Lopez Ain´t It Funny 63. Jimmy Soul If you wanne be happy for the rest of you life 64. Jive Bunny and the.. megamix 65. John Denver Annies Song 66. Josh Groban The Prayer 67. Jimmy Cliff I Can See Clearly Now 68. Kaoma Lambada 69. Jörgen Slips Hvor har jeg sovet i natt 70. Kiss I was made for loving you 71. Lena P Det gör ont 72. Madonna La Isla Bonita 73. Mamas and the Papas California Dreaming 74. Manfred Mann Quinn the Eskimo 75. Marc Anthony I Need To Know 76. Maria Blondie 77. Martin Svensson Rymdraket 78. Marvin Gaye Aint No Mountain High Enough 79. Maroon 5 This love 80. Matchbox Twenty Unwell 81. Men At Work Land Down Under 82. Milli Vanilli Girl You Know It's True 83. Millie Small My Boy Lollipop 84. Morten Abel Birmingham Ho 85. Moulin Rouge Your Song (Ewan McGregor) 86. Nancy Sinatra Summer Wine 87. Nik Kershaw The Riddle 88. Outlandish Aicha 89. Paperboys w Keith Barcelona 90. Queen Too Much Love Will Kill You 91. Rachel Stevens Sweet Dreams (My LA Ex) 92. Real group Sweedish hit medley 93. Red Hot Chilli Peppers Californication 94. Rednex Country roads 95. Ricky Martin She Bangs 96. Robbie Williams Let Me Entertain You 97. Rune Rudberg Ut Mot Havet 98. Sabrina Boys Boys Boys 99. Samantha Fox Touch Me 100. Silent forces rap møter banghra 101. Steve Miller Joker (1) 102. Supertramp The Logical So 103. the kids forelska I lærern 104. Thelma Houston Don't Leave Me This Way 105. Three Doors Down Kryptonite 106. Tom Jones It's Not Unusual 107. Tom Jones Sexbomb 108. Tommy Nilsson Öppna din dör 109. Top Loader Dancing Moonlight 110. Tori Amos A sorta fairytale 111. UB40 Can't Help Falling In Love 112. Ugly kid joe Cat's in the Cradle 113. Venke Knutson Panic 114. Vikingarna Blue Hawaii 115. Vikingarna Leende Guldbruna Ögon 116. Vikingarna Tiotusen röda rosor 117. Village People YMCA 118. Wham Wake Me Up Before You Go Go 119. Winta Emotions 120. Wet wet wet love is all around Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 #264 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja vi har funnet ut at vi må spare der det går å spare,vere litt realistiske ikkje nåke galt i å spare! svigermor mi sa at når me invitera folk t å ver m på vår store dag,så e da deiras jobb å gjer dagen bra ein kan jo ikkje ruinera seg på ein dag,ska jo leva viare som mann og kåna lenge ittepå goe ide m markbloma,Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja heil enig der du Du får varsku visst du kommer på fleire tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2005 #266 Del Skrevet 9. juni 2005 Sparetips er fint!! Eg trur faktisk ein kan spare gaaanske mykje med berre få grep, utan at gjestene merkar ein ting av det! Så det så!!! Takk for linken, jettes, trur kanskje eg må bestille meg eit slikt eit ja.. Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja det er jo bare å komme med tips Det er jo kjempe kosligt å ha da til senere,så var det jo ikke så veldigt dyrt heller. Er sååå glad,svigermor sa at dei også ville legge i en liten penge sum!!!!! Kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 9. juni 2005 Sitter på ebay nå.. her er jo såååå mye bryllupsting da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #269 Del Skrevet 12. juni 2005 Sitter på ebay nå.. her er jo såååå mye bryllupsting da!! Hihi........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 12. juni 2005 Bestillte meg en tiara og ett par sko jeg...skal se nå om dei passer til eventuel kjole og slikt. Billi var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #271 Del Skrevet 12. juni 2005 Bestillte meg en tiara og ett par sko jeg...skal se nå om dei passer til eventuel kjole og slikt. Billi var det Uff, veit ikkje om g tør å bestille eg.. Hihi... Men har lyst på det strømpebåndet då... Korleis gjør du det med betaling og sånn? Betaler du på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #272 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja har gjort det. Var litt skeptisk selv,men passer på at jeg handler med en som har godt omtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2005 #273 Del Skrevet 13. juni 2005 Litt ensomt uten mannen? Grattis med tiara og sko!! Spennende! :-D Idag skal vi på visning! Gleder meg til å eie noe Håper sola skinner hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 13. juni 2005 Åååååå,spennende å gå på visning da!!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 #275 Del Skrevet 13. juni 2005 gratulera m tiara og sko,lille venn har kjøpt strømpeband på ebay,va kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #276 Del Skrevet 14. juni 2005 Eg har også kjøpt meg stømpeband, håpar det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 16. juni 2005 #277 Del Skrevet 16. juni 2005 Tusen takk for hilsen i dagboka mi Har det bedre nå Kommer innom senere med en bedre hilsen Måtte bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 17. juni 2005 Da jeg og søskenbarnet mitt var ute og prøvde brudekjoler prøvde jeg en som bare var såååå fin på meg,har ikke fått den ut av hode. Nå har jeg lett lenge etter den på nettet,husket ikke om det var maggie sotero eller demetrios,men nå tror jeg at jeg fant den... Tenkte at jeg skulle prøve den på igjen når det nermer seg.... Her er den ihvertfall,den som heter dion : http://www.maggiesottero.com/catalog/index.php?144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 19. juni 2005 #279 Del Skrevet 19. juni 2005 Ikke lett med dette kjolestyret vårt Jeg finner alt for mange kjoler som er fine :klø: Men den Dion kjolen er ikke dum altså. Nydelig var den Liker så godt når det går over på skrå :klø: sånn over livet. har så godt ord foråd i dag jeg Ha en super søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #280 Del Skrevet 19. juni 2005 Dion-kjolen var nydeleg!!! No har eg fått strømpe-bandet mitt, forresten, det var kjempe-søtt!!!! HIhi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg