Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2005 #221 Del Skrevet 22. mai 2005 Ååååååååååååh, singstar er gøøøøy!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja det er kjempe gøy Vi holdt det gående til klokken ett i natt,da tok vi oss en tur ut,kom hjem klkken 4 så nå skal jeg se bigbrother finale å så er de senga neste Ha en kjempe fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #223 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja det er kjempe gøy Vi holdt det gående til klokken ett i natt,da tok vi oss en tur ut,kom hjem klkken 4 så nå skal jeg se bigbrother finale å så er de senga neste Ha en kjempe fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. mai 2005 #224 Del Skrevet 22. mai 2005 Stilige monogrammer! Hvem er det som har laget dem til dere? Blir bare spennende nå da, om han går med på det du vil ha, eller om du må gi deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #225 Del Skrevet 23. mai 2005 hehe ja,det går sikkert og overtale han Jeg fikk ett tips med veslo tror jeg det var (kjekk å ha den jenta ), det var en side inne på en dansk side,ei dame som lager,våres var allerede laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #226 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei alle sammen Her er det en liten stopp i bryllupsplanleggingen...har vert sliten,så da har ikke jeg orket,hatt så mye og gjør. Min svigerinne skal også gifte seg i 2006,2 september. Har prøvd og bestille stempel av monogrammet vårt,men ar ikke fått noe tilbakemelding fra han som jeg mailet til,tenkte jeg skulle sende en mail for å spørre om hvordan det gikk.... skal starte å jobbe litt igjen nå til helga (har hatt fødselspermisjon),Men jeg tror nokk det bare blir med ut juni,jeg ser ingen løsning på at jeg skal klare og jobbe annenhver helg,fredag,lørdag og søndag når min kjære har den jobben han har. Når jeg gikk ut i fødselspermisjon jobbet jeg bare lørdag og søndag og han var som regel hjemme dei to dagene,men nå starter han i ny jobb 1 juni og der kommer han ofte hjem lørdag og reiser av og til søndagskveld...... Å 2 unger er jo dobbelt så mange som en,min mor ville ikke ta på seg å ha dei annenhver fredag og av og til sødager,hun jobber dei helgene jeg ikke jobber. Skjønner jo at hun ikke vil det,da kan jo ikke hun heller finne på noe.... Har veldig lyst og jobbe,men må sikkert vente til minsta starter i barnehage...det blir vel ett helt år til tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. mai 2005 #227 Del Skrevet 25. mai 2005 Huff, hørtes ikke enkelt ut å få den kabalen til å gå opp.. Men det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #228 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei det er vel ikke så lett når typen din har en sånn jobb & dere har barn. Håper det ordner seg! Et år er jo ikke såå lenge heldigvis Har du en fin dag? Jeg har gjort lite i planlegginga. Vi har goood tid heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #229 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja,men synest det er litt letter nå når jeg har bestemt meg for å si fra på jobb at dette ikke går slik det er i dag... litt lettere til sins. Så får vi heller ver 5000 kr fattigere :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #230 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg fikk ett tips med veslo tror jeg det var (kjekk å ha den jenta ), det var en side inne på en dansk side,ei dame som lager,våres var allerede laget Så snilt sagt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er jo sant da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #232 Del Skrevet 26. mai 2005 I dag sa jeg fra på jobb at jeg skulle slutta kjedeli,men men..... Han som jeg snakket med angående det stempelet s at han ikke klarte å skrive det ut så jeg må sende det,må huske det i morgen. Prøvde å ringe frisør i dag,men fikk ikke svar. Tenkte jeg skulle spørre meg litt rundt hva andre rundt her koster og hva dei gjør. Hun som jeg hadde bestemt meg for stenger av hele frisøren for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #233 Del Skrevet 26. mai 2005 Det er jo sant da Så skjønn du er..... :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #234 Del Skrevet 28. mai 2005 Blir det noko planlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 28. mai 2005 Blir det noko planlegging? Nei,litt dårli med det,rakk ikke å ringe rundt i går etter frisør,men har nesten bestemt meg for hun som holder til her.Men det er jo greit å høre om det er noen som er biligere og gjør det samme. Monogrammet husket jeg og sende i går Har sett på pynt til borene,fant noe fint som var enkelt og greit. skal prøve og legge ut bilde ,men prøvde og legge ut bilde av barna mine her en dag,men bilde var for stort. Hvordan komprimerer jeg det ned da eventuelt? I dag skal jeg på jobb,er jo så kjedeli og gå på jobb når du veit du har bare ut måneden Må vel kanskje bare nyte å få gå på jobb kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #236 Del Skrevet 28. mai 2005 Leit dette med jobben... Men det blir sikkert litt fint å få vere heime med barna også då? Bilde-komprimering: Opne biletet i eit foto-redigeringsprogram (f.eks. photoshop) og trykk på "endre størrelse" (eller noko i den duren), og så endrar du storleiken til noko passande. På KG kan 200 x 300 pixels vere passande. Får du det til? Når det gjeld bilde av bordpynt kan du jo linke til det då, om det ligg på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #237 Del Skrevet 29. mai 2005 Flink du er å planlegge da Bare jobb ut mnd? Uff, kjipt når det blir usikkert etterpå.. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #238 Del Skrevet 30. mai 2005 Fekk du til dei bildene? Er spent på å få sjå bord-pyntingstips eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 30. mai 2005 Veslo : Nei har ikke fått sett på dei,har vert lite her inne,er så mye å gjør hele tiden og prøver å legge mej noen lunde så jeg ikke skal bli helt gåend dagen etterpå.Nå har minsta blitt syk igjen,gir opp. Ønsker meg en hel måned fri for syke barn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #240 Del Skrevet 30. mai 2005 *kryssar fingrane for at Jette får ein heil mnd fri for sjuke barn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg