Jettes Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja fin fordeling ja Jeg prøver og linke til en nedtellings greie,slik ticker ett eller annet,der hvor du ser hvor lang tid det er igjen til vi skal gifte oss... Men får et jo ikke til :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2005 #62 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja fin fordeling ja Jeg prøver og linke til en nedtellings greie,slik ticker ett eller annet,der hvor du ser hvor lang tid det er igjen til vi skal gifte oss... Men får et jo ikke til :-x Hmm.. Har du sett på Dark Angel sin fine forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #63 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for tipset:) Fikk jo til bilde nå da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. mai 2005 #64 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare innom for å kikke og si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Heisann Var innom siden din i sted ja å sneik Du er jo ganske i rute du da ?! Å det er jo helle ikke så lenge til den store begivenheten Jeg las nettopp noeveldi lurt å ha frem på doen på bryllupsfesten : kurv på toalettet! fylt med hårspray, deospray, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, plaster, hodepinetabletter, kleenex, frisk etc Fant denne listen hos tommeline, den var jo veldi grei og gå etter. Blir vel å fylle ut etterhvert Diverse Gjesteliste: Blir ca 45 til middag og ca 131 til kaffi. Invitasjoner: sendt Oversikt over hvem som kommer og ikke: svarfrist er 1 mai Ønskeliste: Gavekoordinator:min venninde og mitt søskenbarn. Forlovere:Det er i boks Brudepiker: Våre 2 døtre som da blir 2 og 4 år(han blir brudesven) Fotograf: En venninde av svigerinna til venninda mi . Video: min eldste bror og søstra mi Annonse i avis: Ringer:Bruker forloverlseringene,men setter inn bryllupsdato. Bruker heller penger på morgengave. Prøvelsespapirer:i orden Navneending: i orden Bruden Kjole: kjøpt,skal hentes mandag Slør: betalest mandag Undertøy: underskjørt: Får låne på brudesalong Sko: kjøpt Strømper: Strømpebånd: Kjøpt Diadem:Låner forloveren min sin Smykker: på utkikk etter ett lite sølv smykke Something old: Something new: kjolen Something borrowed: tiara Something blue: I strømpebåndet A penny in my shoe: Kjoletilpassing: okey Frisør: Booket,prøvetime 5 mai Make-up: Frisøren gjør det Negler: bestilles litt nermære Brudebukett: svigermor ordner all blomster Brudgommen Tøy: Sko: Knappehullsblomst: svigermor ordner all blomster Dagen før Ta en siste sjekk oppe på lokalet: Overnatting for bruden: Overnatting for gommen: Bryllupsdagen Koffert med evt. skiftesko etc. avleveres på lokalet dagen før: Brudebukett og knappehullsblomster må hentes hos florist: Til kirken Reservere kirke: ok,klokken 12.00 Prest: ok Samtale med presten: Solist: Velge salmer: Bestemme inn- og utgangsmusikk: Arrangere transport til og fra kirken: okey Ekteskapsattest til kirken: Eske til ringene / ringpute: Få hjelp til kjolen i kirken: Toasmaster : i boks Pynt av kirken: Kirkeprogram: Til mottakelsen Lokale: okey Serveringspersonale: Bryllupskake: Toppfigur til kaken: Champagne: Frisk frugt: Sjokolade / snacks: Øvrige drikkevarer: Til festen Engangskameraer: bestillt Bordpynt: svigermor ordner blomster ,og jeg resten,ferdig med det meste Bordkort: Meny: ok Drikkevarer: Opprydding og rengjøring: det gjør folka på lokalet Sjekke at meny og bordkort, kameraer og sanghefte er vel plasser ved bordene: En til å pakke opp gaver og føre system: Bordplan: ”Hvem er hvem” folder: Opplyse om endelig antall gjester til restauranten: Toastmaster: Velkomst/Velbekommesang: Tale/sang: Gjestebok + penn: Arrangere et gavebord inne i lokalet: Musikk: Til dagen derpå Morgengave: Bryllupsreise Øvrig etter bryllupet Takkekort: Bilder til takkekort: Frimerker: Rensing av kjole og sjakett: Fremkallelse av bilder: Gi beskjed om navneendring til bank, jobb, post m.fl.: Små gaver til våre foreldre for all hjelpen vi har fått: Scrapbook: Endret 5. mars 2006 av Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 4. mai 2005 Så leste jeg om ett lite tips som jeg MÅ huske... Ta med kamera til bryllupsnatten,ikke akkuratt til selve natten da men det er jo så mange andre minner å ta vare på.... Vi er vel så oppslukte i alt att vi glemmer av det...kanskje vi skal leige inn noen der også Dette blir nokk en huske side dette: -få tatt bilde av oss med alle fire foreldre, oss med søsken, oss med foreldre og søsken osv... -Å få tatt bilde av kun bruden med kjolen lagt pent utover -bilde av brudebuketten -Få noen til å ta bilder av bordene, maten, gavene, kaken. -fotograf-bilder av brud/brudgom alene. e ol. - -Ang. barn: Ha et rom de kan være på ,der dere har noen som tar seg av de. Med tv/video, tegnesaker, spill etc. -hvem skal ta hånd om gavene når dere drar for kvelden? Kan de stå i lokalet, eller kan noen pakke dem ned og ta dem hjem (/til dere)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. mai 2005 #67 Del Skrevet 4. mai 2005 Så leste jeg om ett lite tips som jeg MÅ huske... Ta med kamera til bryllupsnatten,ikke akkuratt til selve natten da men det er jo så mange andre minner å ta vare på.... Tror ikke vi skal ta så mange bilder selve bryllupsnatten, nei... Håper vi er i rute i alle fall. Du har litt lengre tid på deg, men tiden går fort... tenker hele tide man har gooood tid, og plutselig er det like før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #68 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja man tror vel det. Det er igrunn den smellen jeg er redd for å møte på....Vi tenkte først på å gifte oss i år,men er glad nå for at det blir neste år.. Gleder meg slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #69 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare en mnd etter meg! Jeg gifter meg 22.april.. Gjort mye? Jeg har bare bestillt kirke, og typen skal høre med lokale fredag. Ellers valgt toastmaster, forlovere... og laget eksempler på invitasjoner. :-D Ha en koooooselig dag! Skal du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. mai 2005 #70 Del Skrevet 4. mai 2005 for en søt avatar du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #71 Del Skrevet 4. mai 2005 Bare en mnd etter meg! Jeg gifter meg 22.april.. Gjort mye? Jeg har bare bestillt kirke, og typen skal høre med lokale fredag. Ellers valgt toastmaster, forlovere... og laget eksempler på invitasjoner. :-D Ha en koooooselig dag! Skal du ut? Nei,har igrunn ikke kommet i gang føler jeg.Jeg har jo bestillt kirke og årdnet med prest,men ikke lokaler og ikke noen eksempler til innvitasjoner, men gleder meg til å starte da Har litt syke unger og lite penger for tiden så når det har kommet seg er jeg vel i full gang med å klippe og lime tenker jeg Ser vel mye til hverandre her inne vi da siden vi er så nære Jeg blir nokk hjemme ,minsta har 40 i eber og litt sjabbi :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #72 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var ei kjekk liste!! Den må eg låne litt, trur eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 4. mai 2005 for en søt avatar du har fått deg! Ja ikke sant Er ganske fornøyd selv om jeg får si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #74 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja ikke sant Er ganske fornøyd selv om jeg får si det Kjempe-søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #75 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var ei kjekk liste!! Den må eg låne litt, trur eg! Trur det er mange som "låner" den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 4. mai 2005 Å der ble jeg godt kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #77 Del Skrevet 4. mai 2005 God bedring til lille pia!! Kanskje du får deg entur ut lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for det Håper hun blir bedre snart ja,startet på pencillin i dag. Ja kasnkje en av vennindene mine skal ut også,får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 5. mai 2005 Låner litt her å litt der EKTESKAPSOPPSKRIFT I ekteskapet trenger du: Omtanke, respekt blandet med mye kjærlighet. Tillit, forståelse og litt tålmodighet. Humor og vilje samt fleksibilitet. Tilgivelse, godt vennskap og ettergivenhet. Et ekteskap med dette vil vare lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #80 Del Skrevet 5. mai 2005 Har sååå lyst å ordne alt nå!!!! Menmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg