Gå til innhold

Ekstrem menssmerter uke 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

I natt våknet jeg i 2-3 tiden av ekstrem mens smerter. Begynte å kaldsvette og ble svimmel. Varte i ca 5 minutter.. redd for å miste. Har ikke komt noe blod i løpet av dagen.. noen opplevd det samme? 

Anonymkode: ba5fd...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet iallfall jeg har hatt ekstreme mensensmerter i starten. Det er livmoren som vokser mener jeg. Hvis det hadde vedvart så ville jeg gått til legen men.. Vær bare obs og ta det med legen hvis du får mye av det. 

Anonymkode: 5e4aa...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det er bedre at du snakker med legen enn her. Eventuelt ta en telefon til legevakten og hør om de tror det er noe å bekymre seg for. Hvis de mener det er normalt så kan du slappe litt av og eventuelt ringe fastlegen på mandag og få en sjekk.

Anonymkode: 1a379...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig vondt selv i begynnelsen, kom ikke blod, men det gjorde heftig vondt og jeg gråååt.. kom samme tid hver eneste dag 😭😭😭

Anonymkode: a1fda...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også slike i uke 5-6. Var sikker på at mensen kom. Fortsatt gravid i uke 12+2 og lille i magen har det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevte AKKURATT det samme i uke 10. Kom ingenting blod, men fikk ul der fikk jeg se et foster som ikke så berørt ut i det heletatt, så det kan være helt ufarlig og. Har ikke opplevdt det siden den gang! Det var helt grusomt vondt..

Anonymkode: 2ac5a...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I uke 5+2 våknet jeg også opp midt på natten av ekstreme magesmerter. Den varte mellom 5-10 min, og jeg begynte å kaldsvette og ble utrolig kvalm. Verste smerten jeg noensinne har opplevd. Var helt sikker på at jeg kom til å miste, så gikk å ventet på blodet. Det kom aldri, og magesmertene i den graden kom heller ikke tilbake.

Er i uke 18 nå, og nettopp vært på ultralyd å sett en frisk levende liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 88e86...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe lignende i løpet av de første ukene. Føltes som «strekksmerter» og legen mente det var nettop det det var pga at livmoren vokser. Det gjorde så vondt at jeg hadde problemer med å stå oppreist, og jeg måtte puste meg igjennom det. Det skjedde bare noen få ganger i starten og jeg hadde et ellers veldig fint svangerskap. 

Anonymkode: 000ae...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Ts her:) er i uke 8 nå og ingen tegn til SA! Så jeg krysser fingrene fortsatt!! 

Anonymkode: ba5fd...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...