Gå til innhold

Ovitrelle etter innsett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ovitrelle har halveringstid på ca 30 timer, uansett om man har tatt halve eller hele sprøyten. Man ganger halveringstiden med 5 før man sier at medikamentet er ute av kroppen. Så her blir det 150 timer som er 6,25 dager. Klinikkene sier oftest at den henger igjen i 10 dager for å være helt sikker. 

Så en positiv test etter 10 dager regnes som en positiv test for graviditet. 

Anonymkode: 91edd...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å der var dette forsøket over. Våknet og måtte på do så tok cb digital, ikke gravid 🙁 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:-( virkelig.. hadde jo så troa siden du fikk strek på babyplan testene?😢 var dette ditt 1,2 eller 3 forsøk? klem til deg❤️ 

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk jo strek på babyplan sine så hadde ett lite håp. Var mitt 3 forsøk, men nr 2 ble avbrutt pga medisiner som ikke fungerte på meg. 

Venter på telefon fra klinikken, usikker på om det er stengt der i dag står at de skal ringe meg i løpet av dagen. Rekner med at jeg starter opp igjen snart med siste forsøk offentleg og rekker det før sommerstengt. 

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja fikk jo strek på babyplan sine så hadde ett lite håp. Var mitt 3 forsøk, men nr 2 ble avbrutt pga medisiner som ikke fungerte på meg. 

Venter på telefon fra klinikken, usikker på om det er stengt der i dag står at de skal ringe meg i løpet av dagen. Rekner med at jeg starter opp igjen snart med siste forsøk offentleg og rekker det før sommerstengt. 

Anonymkode: edb88...44d

Ok. Dette var mitt 3 og siste forsøk offentlig, så håper virkelig spira sitter. Ble også gravid forrige forsøk, men mistet når jeg var omtrent 10 uker.

jeg vil nok tro du får tid til et nytt før sommerstengt,så lenge du kjører på med en gang. Håper du får mensen og at det ikke blir noe kluss. Skulle ikke den kommet til nå? 

Ønsker deg lykke til videre! Snart er det din tur❤️

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mensen kommer i morgen, etter 1 forsøk så kom den dagen etter testdato.

Hat du fått testet i dag?🤞🏻 

Takk ❤️

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nei, tenkte å prøve å holde meg til å ta test imorgen istedenfor. Har bursdag idag så vil «leve» litt i troen enn så lenge🙈 også har jeg lest at hcg dobler seg annen hver dag så da vil jeg mest sannsynligvis kun få lik som igår. Håper på en enda sterkere imorgen❤️

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen 🥳 Jeg hadde på søndag så hadde håpet på en forsinket bursdagsgave i dag, men håper du får den i morgen 🙂 Du får oppdatere her, lykke til 🤞🏻❤️

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Klarte selvfølgelig ikke å holde meg idag så tok en ny🙈 verdens beste bursdagspresang❤️ Fremdeles to dager til testdato men streken blir tydelig sterkere

D17035E7-5FD0-475F-B4B3-CF158CBB7B04.jpeg

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bursdagsgave 👏🏻👏🏻😍 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en bursdagsgave 👏🏻👏🏻😍 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

❤️Enig❤️

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Har du fått tatt digital? 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

👏🏻👏🏻😍 Gratulerer ❤️

Ts

 

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!❤️❤️Lykke til videre❤️

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 🙂 Blir ikke nytt forsøk før etter sommeren på meg. Men vurderer å hente ut mine papirer og ta med til utlandet i sommer for å se hva dei sier der. 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 🙂 Blir ikke nytt forsøk før etter sommeren på meg. Men vurderer å hente ut mine papirer og ta med til utlandet i sommer for å se hva dei sier der. 

Ts

Anonymkode: edb88...44d

Ikke dumt å høre med flere👍🏼

Anonymkode: 76370...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...