Charmina Skrevet 17. juni 2005 #181 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei snuppeluppa JA så er det fredag og endelig helg! Og belive it or not men her skinner sola i dag :o Det er jo bare fantastisk jo Håper du får en stråååååååålende helg vennen! Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. juni 2005 #182 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kan være venninnen din :blunke: åååå, så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. juni 2005 #183 Del Skrevet 18. juni 2005 Takk for det,Charmina-super helg til deg også! Skyyyeneee er gråååå...jeg vil ha noe med sukker pååå....våre heftige grillplaner for sommeren ser ut til å gå rett i dass...eeen grilling så langt og det var sånn "la maten klare seg selv der ute og spring ut og hent den med inn før du fryser rumpa av deg"-grilling. Hiv og hå. Har endelig , etter heftige overtalelser, fått sambo ut av den ekle morgenkåpen sin, som han elsker, og inn i dusjen. Han er treigere enn 14 jålete jåleberter i helgene,den fyren der :evil: Nå skal vi snart ut på spennende turer i lokalmiljøet (les: postkontoret og kanskje et par små butikker til...), og så står den o store helgerengjøringen på tapetet. MEEEN; Vi har en flaske champagne i kylen som vi kan kooose oss med i kveld! FOR en motiverende ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. juni 2005 #184 Del Skrevet 18. juni 2005 åååå, så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. juni 2005 #185 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kan også! Dessuten kan du ikke klage på være,mye bedre at det er sånn som dette. Enn stekende sol altså. Oppholds,men grått er jo en mellomting og burde gjøre alle nogenlunde fornøyde. Dessuten sa jeg jo at jeg skulle fikse soldager. Men det trenger jo ikke å være i dag God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. juni 2005 #186 Del Skrevet 18. juni 2005 Så søøøøte dere er! Nei, Bustis, akkurat nå skal jeg ikke klage på været, for det passer meg alldeles utmerket akkurat nå. :-) Sambo har fått åpenbaringer og står nå med sin autentiske kinamat-kokebok på kjøkkenet, og skal trylle fram lekkerbiskner. Heeeelt okei, han er flink til å lage mat :-) Lille vov-vov har tydeligvis fått med seg at jeg ikke er helt form om dagen, for da vi kom hjem fra pyton shoppingtur (bl.a inne på overfulle Solsiden for å kjøpe gavekort på Kitchen til sambos søster som hadde bursdag) så var vov-vov i et overdådig trøstehumør da jeg kom hjem. Skulle sitte på fanget og trøste og var sååå god.Så rar og snill og søt den bikkja er! Nå følger hun nøye med på kokkeleringen, og får sikkert en bit kylling eller to :-) Tror jeg skal bevilge meg noen cashewnøtter og et glass brus som forrett.Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. juni 2005 #187 Del Skrevet 18. juni 2005 chashewnøtter er veldig godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. juni 2005 #188 Del Skrevet 18. juni 2005 Lo godt av den grill historien din! Har bare fått grillet en gang her også. Og da var vi jo redde for at maten skulle bli oversvømt Festlig! Og jammen kom ikke regnet i dag også - de hadde da virkelig lovet oss sol på værmeldingen! Kinamat lagende samboer høres knall ut HA en god natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. juni 2005 #189 Del Skrevet 19. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. juni 2005 #190 Del Skrevet 19. juni 2005 Søndag og sooooooool!!!! Og masse å gjøre, men ingenting som frister, og det er varmt og jeg vil bare spise is og ligge i hammocken som jeg ikke har, men derimot skal jeg montere gyngekøya for framtidig nytelser. Yehaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2005 #191 Del Skrevet 19. juni 2005 Sol? Deilig Her er det veldig varmt men ikke sol. Håper sommeren er på vei Is! Kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. juni 2005 #192 Del Skrevet 19. juni 2005 Vi har visst flere ting til felles - kjenner meg igjen i det med litt få venner i nærheten også - har bare et par venninner her i området, resten bor langt unna eller er altfor opptatt til å ha tid til meg. Det er ikke så stas, nei. Så trøste til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. juni 2005 #193 Del Skrevet 19. juni 2005 til deg og ,pusla! Vi er litt i samme båt,vi to! I dag har vi nytt sommerværet! Først i hagen, med sein frokost (arme riddere med banan og blåbær....hvem sa søndagsfrokoster skulle være sunne?) og så ,etter litt artig hagearbeid og annet pjusk dro vi på Folkeopplysende tur til Melhus og Skaun. Lette etter gamle vikinger, og spesielt sambos nye helt for anledningen Einar (Tamburinskjelve) Tambarskjelve. Vel, han fant vi ikke, ihvertfall ikke personlig (aiai for en strålende humor...), men vi så mye annet fint og riktig så historisk, og jeg fant meg en huske på Skaun bygdemuseum, og fikk huska med panoramautsikt. Jeg liker å huske!! Barnslige meg :oops: Så grilla vi deilig lammebog fra Henriettes lam, og nypoteter med hvitløk og urter og fenikkel, og er alldeles slått ut av metthet. Til dessert; Lollipopsorbet . Nå skal jeg bare lalle dyna!Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #194 Del Skrevet 20. juni 2005 Innom med en diger klem til snuppeluppa Her bøtter regnet ned så i dag er det ikke annet å ta seg til en å rydde inni alle kjøkkenskapene. Og det trengs virkelig! Utrolig hva som samler seg inni der gitt!!!! :o HA en fin dag vennen,og kos masse med favoritthunden min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. juni 2005 #195 Del Skrevet 20. juni 2005 Heulluu,Charmina! :-) Kommet vel tilbake fra bæsjerunde 2005. Vi gikk en gaaanske lang tur rundt Angelltrøa og rundt omkring og borti der, og Pinny bæsja som en helt, så jeg kom tilbake med ørten små svarte poser. Fint å tenke på at OM jeg hadde møtt på slemme fyrer som ville bølle med oss mens vi var på tur, så hadde jeg bæsjeposene som jeg kunne vifta med oppi ansiktene deres. Ai, sånn trygghet i bæsj. Og for en skrekkelig dårlig humor som gjør utslag hos meg i dag også. I dag er det bake og vaskedag! Vasking fordi stuegulvet ser ut som om det er klart for pløying og planting, og kakebaking fordi koret skal ha avslutning for dirigenten i kveld. Blir trist å miste en så dyktig dirigent, men sånn er det av og til. Får trøste oss med litt kakespising, og jeg skal bake min suuupergode gulrotkake.Ja,jeg vet faktisk ikke om noen som baker så god gulrotkake som meg Nå skyer det over. Slutt på godværet for denne gang tydeligvis. Jaja, husarbeid, here I come. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. juni 2005 #196 Del Skrevet 20. juni 2005 Gulrotkakeglasur til oppunder nesa... :oops: noen har slikket bollen . Men kaka ble fiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #197 Del Skrevet 20. juni 2005 Fint å tenke på at OM jeg hadde møtt på slemme fyrer som ville bølle med oss mens vi var på tur, så hadde jeg bæsjeposene som jeg kunne vifta med oppi ansiktene deres. Ai, sånn trygghet i bæsj. -du skriver fantastisk levende vet du det vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. juni 2005 #198 Del Skrevet 20. juni 2005 Har utropt denne uka til "Grateng-uke 2005" ! Har oppskrift på en laksegrateng (Jamie O's oppskrift...supergod) og en pølse-og skinkegrateng (som jeg egentlig bare har dikta :oops: ), men trenger flere! Ihvertfall èn. Etter "Grateng-uke 2005" er vi sikkert spylei av grateng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. juni 2005 #199 Del Skrevet 21. juni 2005 Grateng uke du liksom Lille skjønningen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. juni 2005 #200 Del Skrevet 21. juni 2005 LOST! Ikke tv-serien, men meg :oops: .Og bare litt, og bare relativt sett. Sambo har dratt på jobb, og i bilen sin har han veska mi, og oppi der lå mobilen og pengeboka mi. Så noen må bli hjemme i dag. Artig. At mobilen er borte er kjedeligst, føler meg litt småisolert siden vi ikke har fasttelefon for tida *panikk,panikk* Meheen, i morra blir det shoppings! Min søøøte schnappi av en god samboer har bursdag snart, og da skal han få noe fiiint. Vurderer å gå på Retro og kjøpe en av de urkule skjortene til Moods of Norway http://www.moodsofnorway.com/-han er nemlig typen som kler sånt. Blir urstilig og ikke det minste tvilsom.Og jeg får bare lyst til å pakke han uuut av skjorta . Eventuelt et atlas. Han elsker å sitte og bla i sånt, og NAF-boka er omtrendt yndlingsboka- Men nuh er det vel på tide å få i seg noe frokost. Og da tenker jeg IKKE på den deilige gulrotkaka som står i kjøleskapet, neida . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg