Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Primitivt kan da være gøy det :sjarmor: .

Ikke at jeg orker å handle noe fra den lista til Cata, men masse lommetørklær og sjokolade har jeg heldigvis her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Det var en duper liste, Cata! Vi er fri for konjakk desverre,men tror du eksklusiv wiskey gjør samme nytten? ;)

Heeeeelt sikker. Det var det eneste jeg hadde også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! Det var mange forkjølede personer her inne. God bedring, alle sammen!

Jeg er frisk og fin, sender deg litt ekstra bli-frisk-energi, Lillelou: *åper vinduet og sender gode kraftvibber til andre sida av byen*

Jeg glemmer hvor ekkelt det er å være forkjøla når jeg ikke er det, skal prøve å huske det nå, slik at jeg setter større pris på å være frisk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Ja,her er det mye slim og gørr! Hele helga har egentlig bare flytt avgårde i en døs, og jeg har drukket kopp på kopp på kopp med melk og honning...og wiskey...ikke kopp på kopp av dèt,da. ;)

Men nå føler jeg meg en god del bedre, faktisk såpass at jeg sitter her og vurderer å ta koppene ut av oppvaskmaskinen, og dèt ville jeg ikke ha vurdert i går!Så det går framover.

Har begynt å planlegge julegaver, og kanskje jeg skulle legge inn en liste her ?(nei,Hildegard og Stin,jeg skal ikke skrive hva dere skal få....)

Listen

O: Enten et par kule camper-sko eller noe heeelt annet ;)

Hildegard&mann: Ingen aning

Stin&mann : Heller ingen aning

Lillesøster i USA: Noen dollar, samt nydelig innramma bilde av Pinny + sjokkis

Lillebror : Ting til hans elskede bil,eller en Are Kalvø-bok

Foreldre : Edle dråper pleier å gjøre suksess,samt konfekt

Sviger : Fotbad, eller noe sånt?I fjor fikk hun tøfler...

Bestemor :Hjemmelaga konfekt i hjemmelaga eske

O's søster&mann: Ingen aning

Veninne H : Hjemmelaga konfekt + X

Gudbarn J : Noe kult fra H&M

Venninne S : Små ting i en liten eske..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være whisky'n for jeg er også bedre ;) og jeg har ikke prøvd melk og honning.

Fysj, julegaveliste er juks (men veldig lurt). Nå pådro du meg akutt dårlig samvittighet, for jeg burde visst skrevet en jeg også.

*blar tilbake til lillelous liste for å se om jeg kan kopiere et par punkter til noen av mine*

Fortsatt god bedring.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor :Hjemmelaga konfekt i hjemmelaga eske

:sjarmor: Sånne vil jeg også ha :sikle::sikle::sikle:

Det hørtes skikkelig snadder ut altså!!!!!

Jeg er nesten ferdig med alle julegavene jeg! Kjøpte masse når vi var på Mauritius. Ikke rart vi hadde dugelig med overvekt nei :roll::ler:

Håper du kommer deg for hver time som går nå vennen min - å være forkjølet er bare sååååååå gørr kjedelig og unødvendig!!!

:kyss: GOD BEDRING

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*hark,slim* *med deilig syngestemme* :Gooooood moooorgeeen!

:smilyblomst: Til alle som har vært her inne i det siste; MrsL,Charmina, Corazon og Cata, jeg er så full av baselusker at jeg ikke tar sjangsen på å klemse på dere. :sjenert:

Det har snødd i natt! :nissevink: Og da begynner jeg straks å kjenne på min indre julenisse,vet dere, og da blir jeg i kjempehumør med èn gang. Jeg er så skrekkelig glad i førjulstida, og å drive og plukke med små juleting og tang.I fjor lagde jeg ørten små esker som jeg fylte med konfekt, og jeg var dekt fra topp til tå med glitter og lim etterpå,men var akk så fornøyd. :sjarmor: Tror jeg skal gjenta suksessen i år også ;) .Og så skal jeg gå amok på Perlehuset. :hoppe::hoppe: . Gøygøygøy!

I dag, derimot, skal jeg være SUNN! Vi har bestemt oss for å ta et oppgjør med kostholdet vårt, som denne høsten har blitt bare mer og mer "lettvindt". Fyyy! Vil tilbake til alle grønnsakene og "feel-good"-maten, så i dag skal jeg legge en PLAN.Her er det ikke snakk om slanking,men om varig kostendring. Nå hørtes jeg jaggu meg ut som en gørrkjedelig kostholdsnisse.... :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Sånn :) .Nå har Pinny og jeg gått dagens første tur.Og jeg har den mest overk*** bikkja i hele Trondheim, det er jeg sikker på! Bare på denne turen har jeg måtte slepe henne vekk fra:

1: En jack russel terrier

2: En gordonsetter

Det var direkte pinlig innimellom.Heldigvis hadde de andre hundemammaene stor forståelse for min (og Pinnys) situasjon.Men uhemmet, det er hun stadig vekk. Nå ligger hun og trøkker foran døra og vil ut igjen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt slimet har løsna! :smilbla:

Lykke til med PLANEN! Sunt kosthold er (nesten) like godt som usunt kosthold. Vi skifter litt sånn annenhver dag, men ettersom jeg har slutta å røyke, kan jeg ikke være FOR nisse med maten. Driver ikke og stapper i meg substitutter, altså, men det blir litt mye inni C-hodet hvis det blir for mye kontroll. :smilbla:

Godt Pinny er dame, hater k*** hannhunder. En av disse er grunnen til at jeg er redd hunder som er høyere enn 50 cm. Da jeg var barn, pleide jeg å bli antastet, veltet og ridd på av en k** gordonsetter. Han var sterkere enn meg, og navnet var Rex.

Var også nestenredd hunder som alltid skal snuse gjester i skrittet, men lærte meg et supert knep som gjør at jeg virker som en hundeelsker med hundetekke.

OBS! Liker godt hunder i Pinnystørrelse, den lille er jo så grusomt sjarmerende også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Min store Plan er at jeg skal lese meg igjennom Fedon-bøkene,og så bli sterkt inspirert av dem, om vi ikke akkurat kommer til å følge dem slavisk. Vi var flinkere til å lage mat fra bunnen av før, nå har vi bare sklidd ut i en pøl.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den ene Fedonboken og bruker den masse. I begynnelsen hadde vi den på kjøkkenbenken og fukgte den slavisk, men nå er vi mer vant til hva som kan være i de forskjellige rettene så da er det lettere å komponere litt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...