Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Du finner garantert på et superdupert navn til bryllupsdagbok! Du er jo en glimrende skribent!!!

Er SPENT på hvordan du har planer om å oppbevare håndklær!!!

Jeg kommer til å luske i buskene på glåmoshyttehelga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke:

Hva med "tyll og tull"? Eller noe tyngre og mer pretensiøst? Det er ikke det at jeg ikke tar dette med gifting seriøst, men jeg tror bare jeg har kommet over den store "prinsessedrømmen"- det jeg vil ha er en fiiiin markering for at vi har valgt hverandre, og at vi vil stå last og brast, en minneverdig fest for familie og venner og oss selv, mer "løst i snippen" enn et tradisjonelt bryllup.

Hjertelig velkommen til å snike rundt hytteveggen-jeg skal nok klare å få smugla deg inn på festen også, ihvertfall når ymse gjester har fått noen glass innabords. :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du pertyperty midt på blanke ettermiddagen? DET må jeg si....!!!! Dritkule kjoler på den sida!! Spesielt den med skinnet over skuldrene!

Hvis du fremdeles er interessert i den lokkedua jeg la ut i form av brudekjolefunn, skal jeg spore den opp nå.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har kropp som passer den, da slipper jeg å krangle med Pysj.

Jeg har nå svartsvartblåttsvart hår! Var så grusomt forbanna på frisøren (som jeg har SLUTTET hos nå), som ga meg rødt hår mot min vilje, gang på gang. Hadde det enda vært skikkelig rødt, men det var sånn ekkelt misforståttrødt som var for jævlig! For å dekke over dette, ble det altså NOIR. Litt meget av det gode, men det blir vel blekere etter hvert.

Måtte advare, i tilfelle brudetreff. Hadde jeg hatt litt vakrere ansiktstrekk og fargesprakende klær, kunne jeg gått som pakistansk dame. Da hadde jeg sikkert vært tvangsgift for 20 år siden, antakeligvis med C-mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er sikker på at du ble kjempefin! :) Jeg har rødt hår! Det er en naturlig rødbrun farge langt inni der et sted,men jeg har piffet den en del opp med henna.Som jo er knall, men noe helsikes kliss....

Og jeg er superduperspent på den lokkedue-kjolen!!!Bring it on!Nå!!!! :sjarmor:

Nå lager jeg banankaka til Chiquita! Den står og kosesteker akkurat nå, og jeg har egentlig mest lyst til å bare henge utenfor ovnsdøra...men det går jo ikke. :sur:

Brudetreff!!!!! Kanskje jeg må gå inn og hoste opp den tråden igjen og se om noen fortsatt vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha banankake!!! Det er faktisk ganske godt! Er sjokoladekrem på banankake godt tro? Jeg venter også i spenning på corazon-kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehaha. Jeg vet at du har rødt hår, men trodde selvsagt ikke det var en sånn fisefarge, og det er det jo ikke heller. Tøffe Lillelou går ikke rundt med mislykket corazonhår!!!

Nå må jeg lete etter den kjolen, problemene er:

1. Finner den ikke på Pronovias' "ordinære" hjemmesider (Det ER Pronovias)

2. Er så teit med PCen at jeg ikke klarer å lage linker

3. Må lete i en eller annens gamle innlegg for å finne den, og prøve å skrive "adressa" med bokstaver uten strekfobindelse til direktebruk

Finnes det et datakurs for drittrege damer som meg? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Åååååå...jeg er superspent! Skulle ønske jeg kunne forklart deg kjapt og lett hvordan man lager en link, for det er ikke så vanskelig når man først har gjort det, men tviiiiler på at jeg klarer å forklare uten en haug med utenomsnakk. :)

Pronovias har en del lækre kjoler-de er rett og slett elegante. ;)

Hildegard-vil du ha banankake? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du det omtalte vidunder (Og jeg er så FLAU over at jeg ved første øyensyn ikke fattet at jeg ALDRI kunne hatt den på meg, måtte i så fall hatt korsett så stramt at det var fare for livet):

http://www.brudekjolen.no/brud/

Videre må du klikke til 2005 kolleksjon tidlig

Kjolen heter Balimena og de er to bilder av den. God fornøyelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

OI! Den var LEKKER!!! :briller2: Oooooo! Men hva i all verden er det som har den kjolen på seg? Nå håper jeg i det lengste at bildene er manipulert, ellers er jeg direkte skremt!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske redd!!! Den må vel passe en alminnelig veldreid kvinne...?? Man trenger vel ikke å se SYK ut for å ha den på seg...?

Men en kvapsete og fet dame må det definitivt ikke være!

En helt annen ting er at jeg ikke synes det er så veldig lekkert med kombinasjonen stroppeløs/digre pupper...Men nå bannet jeg i kirka her! Tilgi meg alle dere som er av motsatt oppfatning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, det gjør ikke akkurat underverker for selvtilliten min å se sånne modeller. Sånn hadde jeg ikke hatt lyst til å sett ut heller, men det er jo en annen sak...

Kjæresten min syns jeg er verdens peneste og beste, så drit i hva moteverdenen måtte mene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...