Gå til innhold

Har alle kjørelærere gått ut i påskeferie allerede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei...? Vet om tre trafikklærere som jobber i morgen, mandag, tirsdag og onsdag neste uke. Hvem sikter du til?

Anonymkode: f9f8b...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får spørre han AbusiveRefrigerator eller hva han kaller seg her inne - han med avatar av en katt med slips eller noe sånt. Han er vel kjørelærer?

Anonymkode: ec304...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 0.38, AnonymBruker skrev:

du får spørre han AbusiveRefrigerator eller hva han kaller seg her inne - han med avatar av en katt med slips eller noe sånt. Han er vel kjørelærer?

Anonymkode: ec304...ac6

😂😂😂

 

Anonymkode: a8b0d...3df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time skjærtorsdag og langfredag. Ikke alle har tatt fri. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Min kjørelærer tok helst ferie utenfor romjul/påske/sommer og slikt, fordi det var stor pågang av vgs-elever som ville kjøre i skoleferiene.

Tror de i stor grad kan velge selv.. Men noen tar seg helt sikkert fri i påsken ja.

Anonymkode: 4a255...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.4.2019 den 0.38, AnonymBruker skrev:

du får spørre han AbusiveRefrigerator eller hva han kaller seg her inne - han med avatar av en katt med slips eller noe sånt. Han er vel kjørelærer?

Anonymkode: ec304...ac6

😂😂😂 @abrasiveRefraction

Anonymkode: 04977...5d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev:

:lete:

Anonymkode: 39325...fd4

Jeg har planlagt min påskeferie til påsken i 2052. Da skal jeg til Bucharesti for å drikke øl på McDonalds hvis ikke politiske korrekte jævler har ødelagt alt. Men i år tar jeg ikke noe ferie, sparer til Porsche og Gelanderwagen.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. Min kjørelærer tok helst ferie utenfor romjul/påske/sommer og slikt, fordi det var stor pågang av vgs-elever som ville kjøre i skoleferiene.

Tror de i stor grad kan velge selv.. Men noen tar seg helt sikkert fri i påsken ja.

Anonymkode: 4a255...285

Jeg har helt fleksitid. Så lenge jeg har 42 undervisningstimer i uken og elevene ikke må vente for lenge kan jeg jobbe når jeg vil (under forutsetning at det er trafikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...