Gå til innhold

Rakel og Roger 15.juni 2002


june2002

Anbefalte innlegg

Tenkte forresten vi kunne legge ut kjøreplan for dagen og meny:

11.00 Frisør

15.00 Kirke

16.00 Fotograf

16.30 Aperitiff

17.30 Middag

21.00 Kaffe

02.00 Avslutning

[*]Røkt dyrekjøtt med melon og mangosaus..

[*]Hvitløkspekket og rødvinsmarinert lammelår på rattataouille, smørdampet broccoli, rosmarinsaus og fløtegratinerte poteter..

[*]Hvit sjokolade-mousse med espressoflak..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Vel det med innbydelser og bryllup går litt tregt nå.. Det var nemlig det med min mor som ikke var så hyggelig. Ser heller ikke ut som det ordner seg med det første heller..Hun lagde en innbydelse og sendte meg bilde av den, men jeg vet hun kan bedre enn det OG at den var stikk motsatt av det vi hadde pratet om tidligere. Så jeg var i byen i dag på panduro og kjøpte meg litt forskjellig til å lage innbydelser med, og resultatet blei såå fint hehe Skal vise deg bilde i morgen Det ordner seg nok skal man se.. bare litt kjedelig familie situasjon.

Det med det kjede ja.. Lurer nemlig på om jeg skal ha et svevesmykke med mange perler, i steden for det kraftige smykke som hun modellen har.. Har sett at thune har det til ca 400 kr. Kjempelekkert. Skal kjøpe det i allefall og se om det passer Tror nemlig ikke at jeg kler det store smykket heller..

Kjolen din er kjempe lekker! Er det langt slep på den også?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina!

Kjedelig d m moren din... men det ordner selg vel icon_smile.gif iallefall nå når du har tat saken i egne hender! (får bare håpe hun ikke blir fornærmet av det da) Gleder meg til å se hvordan d blir!!

Vel, jeg har oxo tenkt på svevesmykke, men er ikke sikker på om jeg passer d heller. Men jeg synes at jeg ikke passer perler heller, jeg er en av de som ser veldig dame når jeg har på meg perler. Så jeg vet ikke om jeg skal bruke perler heller...icon_lol.gif Jeg er nok litt vanskelig, saken er at jeg ikke er så glad i halssmykker i det hele. Men en ting er jeg glad i: diamanter icon_biggrin.gif

Kjolen: jeg kan velge m og u slep. Må se når jeg får kjolen.. har ikke gjort meg opp mening ennå, men jeg synes ikke slike "valgbare" slep er så fine som de som er "i" kjolen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...hehe...jeg fant deg icon_smile.gif

Det er så koselig å høre fra andre som skla gifte seg på samme dato som oss. For vår del er det huset som tar mest tid akkurat nå, men det er stadige mareritt om den store dagen, så det ligger jo der i bakhodet.

Det kribler skikkelig i magen når jeg tenker på at det er under 100 dager igjen til jeg blir frue.......

Vel, vil egentlig bare ønske deg lykke til jeg,med alt!!!

Kos deg videre i planleggingen icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

har du fått kjolen?

det ser ut som dere har alt under kontroll nå icon_smile.gif er det ikke herlig vel? icon_smile.gif

men jeg er så spendt nå om du har fått kjolen!

satt og tenkte kanskje de i tollen hadde tenkt å bruke den og levere den til deg etterpå! *dumme meg* icon_biggrin.gif ja jeg tenker rare tanker!

men gi beskjed da! oki?

bambseklem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ HAR JEG FÅTT KJOLEN hoppe.gif

Den er bare helt perfekt!! Det er bare SÅÅ bra!

AAAAAIIIIIII!!!!!!!

Nå er jag bare så glad! Lykkelig! Letta! icon_smile.gif

Jeg kommer til å prøve den på hver dag..icon_biggrin.gif

_________________

june-02 vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: june2002 den 2002-03-14 16:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte at jeg også måtte skrive litt her. Har bare vært "co-writer" før.

Nå har vi fått enda noen biter på plass. Jeg har vært og prøvd sjakett, så nå er den i boks. Har valgt å leie fra Tessem, 2200kr. Da må jeg ha sko og skjorte selv.

Rakel har ikke sett den, siden jeg ikke får se kjolen! icon_lol.gif

Nå skal vi laste ned papirene for prøving av ekteskapsvilkårene og forlovererklæringene.

Vi har fått en del tilbakemeldinger på invitasjonene, folk synes de er veldig fine. Flere har sagt at de har blitt kjempeglade for å ha blitt bedt. icon_smile.gif

Enda mangler vi toastmaster, dette begynner å haste nå, men vi håper å ordne det før påske.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte vi måtte oppdatere litt mer...

Roger har nå kjøpt seg sko (litt kraftige finsko); de er kjempestilige og kostet 499,- Det er jo ganske greit da, siden han kan bruke de etter bryllupet også.

Ellers har vi fått en god del tilbakemeldinger om invitasjonene, folk synes det er kjempehyggelig å bli bedt og alle synes de var så fine! Det er jo koselig icon_smile.gif Vi har jobba litt med ønskelista vår og oppdatert hjemmesida vår..

Nå har jeg kjøpt tiara og slør (også ifra eBay). Det ble kjempebillig! Sløret kosta 150 kr. og tiaraen 110 kr.

Forresten så har vi glemt å sagt at vi har fått tak i en prest som vi kjenner som vil vie oss. Det synes vi var litt ekstra kjekt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

takk for koslige besøke, unnskyld for jeg ikke har svart, jeg har hatt masse å tenke på i de siste icon_frown.gif

men går og venter på klokka skal bli 17.00, skriver mer senere hvorfor icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_biggrin.gif

GLEDER MEG icon_smile.gif

vi snakkes icon_smile.gif

stor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Koselig å få besøk av deg også Perser, vet du icon_smile.gif

Nå har jeg fått et utdrikningslag, jeg har helt glemt av å fortelle om det til jeg så et innlegg av 20April2002, så nå limer jeg det inn her også:

Jeg har blitt drukket ut, og det var en kjempestor overraskelse, siden jeg hadde vært med på å planlegge utdrikningslag til venninna mi som skal gifte seg i slutten av april. Det var på påskeaften.. jeg skulle skyndte meg til byen en tur for å kjøpe noen bursdagsgaver, og endte jo opp med å prøve og kjøpe klær til meg selv. Da d var fem min igjen til stengetid (og self litt sur og stressa butikkdame hengende utafor prøverommet), ringte mob: "Hvor er du?" Da jeg svarte jeg var i byen fikk jeg et: "Hvilken by!!?" Da skjønte jeg no var i gjære siden de gikk HEELT av skaftet.. ta d m ro sa jeg , jeg skule hjem nå, vennina mi kunne jo ikke vite når vi skulle komme likevel...

Det endte med at de kom kjørende til byen (hadde "kledd" ut bilen) og jeg og veninna mi ble kledd ut som påskekyllinger.. Vi så veldig pene ut icon_smile.gif Vi fikk hver sin kyllingpose med maange kokte egg som vi skulle male og selge. Fikk inn masse penger!! Så måtte vi stå å danse fugledansen (self) og holde trim for eldre, og så ble d noen vask... vaska bomstasjon for å slippe gratis igjennom, vaske bensinstasjon o.l.

Den andre vennina mi ble kjørt da hjem siden hun hadde fått diare (matforgiftning) icon_frown.gif Etterpå ble det litt mer utdritning, før vi ro hjem til en venninne og spiste. Da fikk jeg ta av meg alt utstyret. Puh! De hadde kjøpt inn MASSE mat, drikke, godteri m.m. Vi satt og snakket kjempelenge (holdt på m sannhet eller nødt) før vi gikk ut på byen. Der møtte jeg nesten alle eksene(!), og det var jo litt koselig siden jeg ikke hadde snakket med noen av de på lenge..

Synes det gikk kjempebra, siden planene til "planleggerne" måtte forandres på sparket. Jeg hadde stukket til byen og den andre hadde blitt syk.. De hadde egentlig tenkt å gi oss et oppdrag: sette oss i en bil, med et (uleselig!) kart, der vi skulle finne frem til oppdrag til oppdrag, og til slutt endt på fjellet. Der hadde de bestilt hytte og hotell, og vi skulle ha stått på snowboard (ingen av hele veninnegjengen hadde gjort d før) og overnatte der da.. Vet de ble lei seg for det ikke gikk som de hadde planlagt, men det var kjempearti og kjempekoselig! icon_smile.gif Takk, takk

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Diggbart å lese om utdrikkingslaget ditt icon_smile.gif

Jeg er kjempeglad at det nå er over. Okay jeg dreit meg ut da - men hey what's the problem - det var utrolig morsomt uansett icon_smile.gif kan ikke ta oss selv så høytidelig alltid. Men jeg måtte nå helle innpå litt før jeg turte å gjøre dette her da.

Det var utrolig kos med venner og alt dette her. Nå er det kun 12 dager igjen og gjett hvem som har nedtelling - tiden går nesten alt for fort. Tenker på alt dette stresset kun for en dag da icon_smile.gif I dag ble jeg ferdig med alle sangene og Kirkeprogrammet - er så fornøyd nå icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Tusen takk for koselig hilsen 20April2002! Jada; man må vente seg å bli drita ut på utdikningslag, illafall om du gjør det vanligvis også! icon_lol.gif

Tenkte bare at jeg skulle legge ut link av invitasjonene våres: Invitasjonen Invitasjon med segl Vi skal snart begynne å lage sanghefte og bordkort; nå har vi fått inn materiale så vi kan begynne...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann June02 - jeg så invitasjonene deres -kjempeflotte og veldig enkle - det liker jeg veldig godt.

Nå to mnd. igjen for dere og 9 dager igjen for oss icon_smile.gif

Jeg ønsker dere all lykke og hell vidre i planleggingen - syntes forøvrig at internett siden deres også var veldig bra. Vi har ikke lagt noe særlig arbeid i vår side - den er helst slik at min familie som bor utenlands kan se hvordan vi har det icon_cool.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i boka mi icon_smile.gif

Ja, er ikke mannen min søt? Så overraskene når jeg skulle titte i dagboka hehe icon_smile.gif

Gratulerer med overstått utdrikningslag!!

Lurer på hva som skjer med meg jeg *spent*

Kjolen min kommer jeg til å få i beg. av mai.. og jeg som har ventet såå lenge icon_frown.gif

Men men gleder meg KJEMPE MASSE!

Har du finni ut hvordan smykke du skal ha da?

Jeg må heller prøve når jeg får kjolen..

Nå er det ikke lenge igjen, begynner å få litt panikk jeg.. står helt stille, vil nesten få gjort ALT ferdig sånn at jeg/vi kan slappe av, men det er kanskje sånn forberedelsene skal være hehe icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

hvordan går det?

har ikke vært så aktiv her i de siste! men jeg har sett på innbydelsene deres. og de var jo såå nydelige icon_smile.gif

dere er kjempe dyktige icon_smile.gif

skriver mer når jeg er blidt helt friske icon_smile.gif

tusen takk for besøke, forresten icon_smile.gif

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!

Flotte innbydelser dere laget!!! Dere må være stolte av de!!!

Ja nå er det sannelig ikke lenge igjen til det er vår tid. Du blir jo fru en uke før meg men det er jo bare kos.

Vi har det meste under kontroll heldigvis. MEn det er mange detaljer som må ordnes i siste liten og det er litt strssende...

Håper alt går greit for dere og!

Lykke til videre!!

klem 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Først; Tusen Takk for besøk alle sammen! icon_smile.gif

Nå synes jeg det begynner å nærme seg, og jeg har ikke satt av tid til å gjøre ting ennå. Tenkte jeg skulle begynne etter påske, men dagene går bare alt for fort! Nå er det dette jeg skal ordne:

[*]time hos hudpleiesalong (får sponset dette fra en av søstrene mine! icon_smile.gif )

[*]talen

[*]sanger til festen

[*]sanger i krika

[*]få sløret mitt!!

[*]prøve kjole med undertøy og slør og hele pakka

[*]prøvetime

[*]bestemme brudebukett (samme dag som prøvetime)

[*]bestille blomster fra gartneri

[*]lage bordkort (har kjøpt inn sakene)

[*]lage sanghefte (har kjøpt inn sakene)

[*]samtale med prest

[*]kjøpe stay-up's

[*]smykke

[*]toastmaster!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen icon_smile.gif

hmm det ser ut at dere ikke har så mye igjen nå icon_smile.gif bare små ting er igjen, og det er herlig, ikke sant?

jenta mi er forsatt syk jeg er blidt mye bedre, men det er så fint vær ute, men nå ligger hun og sover så godt icon_frown.gif og jeg hadde lyst å gå på tur! orker ikke å vekke henne for da blir hun så sint på meg og det orker jeg ikke icon_frown.gif hun har vært så sint på meg og vært så pappadalt i de siste (det sårer fælt) men men jeg må bare leve med at hun er pappadal da icon_frown.gif

hmm det ble bare klaging på meg! skriver mer når jeg har mer positivt jeg skulle ha sagt jeg heller icon_smile.gif

*kleeeem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

hvordan går det? hvordan går det med examen lesing?

jeg kan skjønne at det må være hardt! men du kommer til å klare deg helt fint icon_smile.gif det er jeg 120% sikker på icon_smile.gif

nå blir jeg snart gal *SSS* har så lyst å ha kjolen min her i hus! uff du vet helt sikker hvordan jeg har det, siden du venta så lenge på din kjole`?

ja ja vennen, jeg håper at dere har det bra og lykke til med lesingen og selve examen icon_smile.gif

klem og kos fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...