Gå til innhold

Hva synes du om "weightless" buksene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei nei nei....bare nei! Jeg har ei veninne som har fin kropp og godt trent rumpe. Ho bruker de buksene der. Men rumpa hennes er mindre fin i en sånn bukse faktisk. Det blir alt for mye av det gode.

Anonymkode: 62776...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Link?

 

9 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Aner ikke hva det er

Har dere ikke Google på internettet deres, dere? Jeg vet jeg kaster stein i glasshus nå, men altså: det ville vært raskere for dere å google det enn å opprette et innlegg.

Se her, har jeg googlet for dere begge: 

https://www.google.com/search?q=weightless+jeans&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4M6pgtDhAhXJo4sKHRdBAXAQ_AUIDigB&biw=1440&bih=751

Anonymkode: 09473...2ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Har dere ikke Google på internettet deres, dere? Jeg vet jeg kaster stein i glasshus nå, men altså: det ville vært raskere for dere å google det enn å opprette et innlegg.

Se her, har jeg googlet for dere begge: 

https://www.google.com/search?q=weightless+jeans&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4M6pgtDhAhXJo4sKHRdBAXAQ_AUIDigB&biw=1440&bih=751

Anonymkode: 09473...2ce

Da kom det opp sporty bukser som er beregnet på tur.

Som Denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
Akkurat nå, WhisperingWind skrev:

Da kom det opp sporty bukser som er beregnet på tur.

Som Denne

Hahaha, så nå det var weightless ikke lighweight 🙈😂

Jeg er snart 40 så ajeg ikke vet hva all den nye ungdomstrenden er 😂😂😂

Og de buksene funker i tightversjon på trening. Til hverdags så de ikke bra ut 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Hahaha, så nå det var weightless ikke lighweight 🙈😂

Jeg er snart 40 så ajeg ikke vet hva all den nye ungdomstrenden er 😂😂😂

Og de buksene funker i tightversjon på trening. Til hverdags så de ikke bra ut 🙈

Ha ha! Ja, jeg forsto at det var noe som skurret ved søket ditt da du la ut lenken! 😂😂

 

Anonymkode: 09473...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha! Ja, jeg forsto at det var noe som skurret ved søket ditt da du la ut lenken! 😂😂

 

Anonymkode: 09473...2ce

😂😂😂🐒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rette jenta kan det være sexy som faen. Men så er det relativt langt mellom slike jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 13.4.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei....bare nei! Jeg har ei veninne som har fin kropp og godt trent rumpe. Ho bruker de buksene der. Men rumpa hennes er mindre fin i en sånn bukse faktisk. Det blir alt for mye av det gode.

Anonymkode: 62776...b0c

Har sett akkurat det samme, buksa ødelegger fullstendig fasongen. De som har fin rumpe fra før får sånn rumpe som muskuløse afrikanske damer fra friidrett. Hjelper heller ingen ting for de som ikke har fin rumpe fra før. Ser bare klumpete og merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Blodharry og ikke fine! Og jeg tenker mitt om de som bruker de - det er så opplagt hva de prøver på.. 

Anonymkode: b9fe0...23c


Hva er galt med å gå i en bukse man er fornøyd med passformen til? Er ikke det å se hvordan den sitter over rumpa noe ALLE gjør UANSETT hvordan bukse de prøver/kjøper? For oss som har små rumper og lommer på jeans sitter feil så man ser ut som et flatt rektangel , så er weightless buksene fantastiske. Gir illusjonen av litt rundere rumpe , og det er ikke for at andre skal syntes det og se på rumpa mi, men fordi at JEG SELV KAN FØLE MEG VEL og fornøyd med plagget jeg går med! 

Anonymkode: 9a7c4...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Hva er galt med å gå i en bukse man er fornøyd med passformen til? Er ikke det å se hvordan den sitter over rumpa noe ALLE gjør UANSETT hvordan bukse de prøver/kjøper? For oss som har små rumper og lommer på jeans sitter feil så man ser ut som et flatt rektangel , så er weightless buksene fantastiske. Gir illusjonen av litt rundere rumpe , og det er ikke for at andre skal syntes det og se på rumpa mi, men fordi at JEG SELV KAN FØLE MEG VEL og fornøyd med plagget jeg går med! 

Anonymkode: 9a7c4...77f

Det er så utrolig åpenlyst at de buksene er for folk med rumpe issues... 

Det er som ei dame uten pupper skulle gått rundt med et skilt rundt halsen hvor det stod PUSH UP T-SHIRT!! 

Så på en måte så gjlr du hele berden bevisst på hvor liten rumpedu har ved å gå rundt i de buksene

Anonymkode: 78588...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring her? Får man fin rumpe selv om den er flat som en pannekake?

Anonymkode: 75ab4...df5

 

På 11.4.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

De buksene er sååå FÆLE! Jeg klarer ikke å skjønne at noen frivillig går med disse..

Anonymkode: 971b5...aee

jeg er mann og kan med engang si at de buksene der er jevlig deilig på rette damen. som jeg sa rette damen, har du flat , utrent ræv så kan du bare glemme at du slipper unna med en slik bukse. du må nok få rumpa på gymmet og ta noe squats. men weightless ser ganske bra ut, de fleste gutta snur seg lett etter en digg rumpe i weightless bukse. 

Anonymkode: 38e38...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, WhisperingWind skrev:

Hahaha, så nå det var weightless ikke lighweight 🙈😂

Jeg er snart 40 så ajeg ikke vet hva all den nye ungdomstrenden er 😂😂😂

Og de buksene funker i tightversjon på trening. Til hverdags så de ikke bra ut 🙈

kjæresten min er 43 og bruker weightless så alder er vell ikke en unnskyldning ? hun har forresten jevlig bra trent rumpe så hun passer sykt bra i den buksen !

Anonymkode: 38e38...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjæresten min er 43 og bruker weightless så alder er vell ikke en unnskyldning ? hun har forresten jevlig bra trent rumpe så hun passer sykt bra i den buksen !

Anonymkode: 38e38...45f

En dame på 43 i sånn bukse 🤣

Oi oi oi....Harry alarm!! 

Anonymkode: 78588...3be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjæresten min er 43 og bruker weightless så alder er vell ikke en unnskyldning ? hun har forresten jevlig bra trent rumpe så hun passer sykt bra i den buksen !

Anonymkode: 38e38...45f

Jeg er også over 40, og har fast og godt trent rumpe som ikker henger. Etter min erfaring har en fin rumpe forutsetninger for å se smashing ut i «alle» bukser, også i pushup-bukser med merkelige sømmer på unaturlige steder, selv om det er det siste vi «trenger». 

Anonymkode: 09473...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke verdt mer enn maks 199,- 

Jeg har prøvd flere forskjellige av disse, jeg hat fulgt alle anvisninger og likevel ryker de etter kort tid. Bruker heller pengene mine på ei Levis bukse enn det der. Da får man fin rompe og buksa varer, jeg har hatt strømpebukser med bedre kvalitet enn de greiene der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...