Gå til innhold

Hva synes du om "weightless" buksene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring her? Får man fin rumpe selv om den er flat som en pannekake?

Anonymkode: 75ab4...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er kjempegode å gå med! Og man får en veldig fin fasong av de også. Tommel opp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode, bra passform, og får skikkelig rompe i dem. Trist de bare går til str. 42, UK 14. Begge mine raknet i skrittet etter bare få gangers bruk. Jeg er ett par størrelser opp, så trist de ikke fører større størrelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodharry og ikke fine! Og jeg tenker mitt om de som bruker de - det er så opplagt hva de prøver på.. 

Anonymkode: b9fe0...23c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Blodharry og ikke fine! Og jeg tenker mitt om de som bruker de - det er så opplagt hva de prøver på.. 

Anonymkode: b9fe0...23c

Jeg er så enig med deg!  De buksene ser helt for jævlige ut 😱

Anonymkode: 21a5c...fe4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker nesten bare de buksene. Super behagelige . 

Anonymkode: 6eb34...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med de som ønsker at folk skal tro de har to halve fotballer der bak?? 

Buksene funker, men de er kjempesnåle. De sier ikke «se, så fin rumpe jeg har». De sier «se, jeg  har dårlig selvbilde for rumpa og prøver å fremheve den». Det blir buksenes svar på en bush-up-bh, og du ville jo aldri gått med bh-en utenpå genseren for å vise at du dytter opp og fram puppene dine, ville du vel? 

Anonymkode: 09473...2ce

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: De er ikke in lenger, nå er de helt ut.

For det andre: Hvis du har litt rumpe fra før, får du ikke fin rumpe i dem, er min erfaring. Jeg er normalvektig, men med former, inkludert en relativt stor rumpe. Jeg prøvde en slik bukse en gang,og forventet å få skikkelig fin rumpe, men rumpa mi har aldri sett flatere ut. Den ble rett og slett presset flat.

Anonymkode: f11c4...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første: De er ikke in lenger, nå er de helt ut.

For det andre: Hvis du har litt rumpe fra før, får du ikke fin rumpe i dem, er min erfaring. Jeg er normalvektig, men med former, inkludert en relativt stor rumpe. Jeg prøvde en slik bukse en gang,og forventet å få skikkelig fin rumpe, men rumpa mi har aldri sett flatere ut. Den ble rett og slett presset flat.

Anonymkode: f11c4...98d

Samme her! Jeg trener mye og har alltid hatt en kraftig underkropp. Buksene satt ikke fint og gjorde rumpa flat, selv da jeg gikk opp en størrelse. Tror de buksene er ment for slanke fitnessjenter.

Anonymkode: bed81...448

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ser rett og slett ut som om du prøver for hardt. Har du ikke fin rumpe, så får du det ikke i de buksene heller. Er helt enig med den som skriver at de ser harry ut.

Anonymkode: 1c434...8ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene er sååå FÆLE! Jeg klarer ikke å skjønne at noen frivillig går med disse..

Anonymkode: 971b5...aee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevnt over her har buksene samme effekt som å gå med bhen på utsiden. Du lurer ingen med andre ord.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke fine bak nei, ser bare merkelig ut med to store kuler.

m

Anonymkode: e47ce...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva slags bukse det er, men tror ikke jeg har dem. Høres rare ut.

Anonymkode: 95a96...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...