Gå til innhold

Gratis bursdagsgaver fra kundeklubber


mariaolsen

Anbefalte innlegg

En venninne av meg har bursdag snart, og jeg prøver å finne på en litt annerledes/artig bursdagsgave. Vi er begge studenter, så alt som er gratis er derfor supert.

Tenkte derfor å skaffe en oversikt over flere kundeklubber/butikker som gir en gratis gave ved kundens bursdag - slik at vi kan «surre» rundt i byen og gå innom flere av disse stedene og plukke opp litt forskjellig.

Vet at typisk Narvesen og 7-eleven gir bolle og kaffe dersom man har appen. Har også tidligere fått av kitchen og enklere liv. Noen som vet om andre steder? 

Hjelp og tips mottas med takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, mariaolsen skrev:

En venninne av meg har bursdag snart, og jeg prøver å finne på en litt annerledes/artig bursdagsgave. Vi er begge studenter, så alt som er gratis er derfor supert.

Tenkte derfor å skaffe en oversikt over flere kundeklubber/butikker som gir en gratis gave ved kundens bursdag - slik at vi kan «surre» rundt i byen og gå innom flere av disse stedene og plukke opp litt forskjellig.

Vet at typisk Narvesen og 7-eleven gir bolle og kaffe dersom man har appen. Har også tidligere fått av kitchen og enklere liv. Noen som vet om andre steder? 

Hjelp og tips mottas med takk 🙂

Du vil snylte gaver til deg selv heter det.

Anonymkode: 6d05b...2be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantasjen får en vel roser, tror jeg det var. Ellers så er det vel rabatt en ofte kan få.

Anonymkode: d637d...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så morsomt, egentlig? Gratis gaver kan hun vel hente selv, hun er sikkert medlem av noen kundeklubber allerede. 

Jeg og venninnene mine pleier å spandere lunsj på hverandre når vi har bursdag, veldig hyggelig og trenger ikke å bli dyrt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vita har ja. Du får velge mellom en mini såpe eller håndkrem. I mitt tilfelle fikk jeg kjeft og beskjed om at alle tolker mailen feil, så dama i butikken plukka bare ut en såpe til meg før jeg fikk snudd......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitchn hadde i fjor i alle fall.

Mange av nettbutikkene har litt ekstra rabatt som bursdagsgave, men jeg tror ikke det nytter å melde seg inn noen få dager før. 

Anonymkode: f83e2...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg. Man får rabattkode på 300,- på bursdagen, dersom man er nyhetsbrevmottager.

Anonymkode: d01fc...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...