SUPERMIRI Skrevet 14. mai 2020 #6301 Del Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev: Hei alle fine damer her! ❤️ Tenkte å komme med en liten oppdatering her inne også, for de som ønsker å lese det da 😊 Va på OUL igår, og lille jenta vårres har det helt perfekt der inne 🥰 det var en stein som løsnet fra skuldrene mine i det jordmor sa at alt var i skjønneste orden! Og det at vi får ei jenta er bare ett pluss 😍 Jeg håper så for dere alle her inne at det klaffer snart! ❤️ Jeg følger med fra sidelinjen og håpe så at mange av dere snart har en spire som sitter! Jeg hadde også en kjemisk pp'n før spiren satt, så jeg tror man er mere fruktbar enn ellers etter en kjemisk! Men det er kanskje ikke tilfelle for alle, så her krysser jeg alt for at dere får oppleve ett slikt mirakel ganske snart! ❤️ Ønsker dere en fin dag 🥰 klem ❤️ Så hyggelig oppdatering! ❤️ Så godt å høre at alt er i orden. Stor klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 14. mai 2020 #6302 Del Skrevet 14. mai 2020 21 minutter siden, Mozarellalover skrev: Etter flere sykluser med svake og rare streker, og påfølgende blødninger, så ble det ampert her hjemme på siste runde letrozol. Har vært dårlig stemning pga hjemmekontor og sure barn. Likevel sp tror jeg at jeg denne gangen kan gratulere meg selv Dette ser uten tvil lovende ut! 😍 Gratulere så masse! ❤️ Når jeg hadde slik strek med sønnen vår, fikk jeg 2-3 på den digitale dagen etterpå 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 14. mai 2020 #6303 Del Skrevet 14. mai 2020 48 minutter siden, Mozarellalover skrev: Etter flere sykluser med svake og rare streker, og påfølgende blødninger, så ble det ampert her hjemme på siste runde letrozol. Har vært dårlig stemning pga hjemmekontor og sure barn. Likevel sp tror jeg at jeg denne gangen kan gratulere meg selv Herlig! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 14. mai 2020 #6304 Del Skrevet 14. mai 2020 GRATULERER @Mozarellalover ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 14. mai 2020 #6305 Del Skrevet 14. mai 2020 @Ønskebarnnr2 Gratulerer så mye med jenta ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. mai 2020 #6306 Del Skrevet 14. mai 2020 58 minutter siden, Mozarellalover skrev: Etter flere sykluser med svake og rare streker, og påfølgende blødninger, så ble det ampert her hjemme på siste runde letrozol. Har vært dårlig stemning pga hjemmekontor og sure barn. Likevel sp tror jeg at jeg denne gangen kan gratulere meg selv Gratulerer 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 14. mai 2020 #6307 Del Skrevet 14. mai 2020 Hei jenter! Jeg har faktisk lest hele denne tråden!! Ja alt sammen! Så spennende å følge med dere! Gratulerer C og M dere som startet opp hele denne tråden. Og alle dere andre 😘 nå er jeg ganske i fyr og flamme her, men ser dere det jeg ser?? 😱😱😱 jeg er bare 7 dpo... JA jeg veeeet det er tidlig å teste men jeg klarte ikke dy meg 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 14. mai 2020 #6308 Del Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, Eris skrev: Hei jenter! Jeg har faktisk lest hele denne tråden!! Ja alt sammen! Så spennende å følge med dere! Gratulerer C og M dere som startet opp hele denne tråden. Og alle dere andre 😘 nå er jeg ganske i fyr og flamme her, men ser dere det jeg ser?? 😱😱😱 jeg er bare 7 dpo... JA jeg veeeet det er tidlig å teste men jeg klarte ikke dy meg 🙈 Jeg ser, jeg ser! 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 14. mai 2020 #6309 Del Skrevet 14. mai 2020 6 minutter siden, Sinsiew skrev: Jeg ser, jeg ser! 😀 Takk kjære deg! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. mai 2020 #6310 Del Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, Eris skrev: jeg er bare 7 dpo... JA jeg veeeet det er tidlig å teste men jeg klarte ikke dy meg Jaa jeg ser! Svakt, men det er noe der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 14. mai 2020 #6311 Del Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, Amatariel skrev: Jaa jeg ser! Svakt, men det er noe der. 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 14. mai 2020 #6312 Del Skrevet 14. mai 2020 @Eris så hyggelig sagt av deg! Og jeg ser en svaaaaak test som er positiv ja! Kan du se rødfarge i den? Dette blir spennende😍 hold oss oppdaterte da!🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozarellalover Skrevet 15. mai 2020 #6313 Del Skrevet 15. mai 2020 Takk for gratulasjoner Jeg kommer ikke til å ta flere tester faktisk, verken ukesindikator eller strips. Orker ikke utsette meg for en enten svakere strek eller uforventet lavt på ukeantall. Foreløpig termin er rundt 18 januar, så jeg skal på ultralyd hos gynekologen min i slutten av juni. Tenker det får briste eller bære nå😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 15. mai 2020 #6314 Del Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, Mozarellalover skrev: Takk for gratulasjoner Jeg kommer ikke til å ta flere tester faktisk, verken ukesindikator eller strips. Orker ikke utsette meg for en enten svakere strek eller uforventet lavt på ukeantall. Foreløpig termin er rundt 18 januar, så jeg skal på ultralyd hos gynekologen min i slutten av juni. Tenker det får briste eller bære nå😅 Det tror jeg er kjempelurt. Det skal jeg også gjøre når jeg en gang blir gravid igjen! Ble helt psyka ut av testinga. Og jeg så streken ble svakere, og la det bort, men så kom det jo SA ganske fort etter. Likså greit at man har troa på at det går bra ❤️ Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6315 Del Skrevet 15. mai 2020 40 minutter siden, PepsiFlax skrev: Det tror jeg er kjempelurt. Det skal jeg også gjøre når jeg en gang blir gravid igjen! Ble helt psyka ut av testinga. Og jeg så streken ble svakere, og la det bort, men så kom det jo SA ganske fort etter. Likså greit at man har troa på at det går bra ❤️ Lykke til ❤️ Svarer anonymt fra vanligbrukern min nå. Ja, orker ikke mer testing, jeg venta tilogmed til 4 dager etter ikm med å teste. Jeg orker bare ikke. Jeg blir ikke mer gravid av å teste konstant og ei heller bidrar det til en mer vellykket graviditet eller ikke. Det blir bare til at jeg blir stressa og det orker jeg ikke. Så da jeg fikk den sterke streken igår så kasta jeg resten av testene helt enkelt. Jeg orker ikke tyde, tolke, tenke mer på streker. Nå håper jeg bare det går bra! Mozzie Anonymkode: a2f00...b20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 18. mai 2020 #6316 Del Skrevet 18. mai 2020 Æhr. Dårlig følelse denne syklusen. Positiv eltest fredag, da kom mannen min hjem fra reise. Fikk lagt inn aksjer. Positiv på morgenen på lørdag, men negativ på kvelden. Ideelt sett skulle vi lagt inn aksjer når guttungen sov luren sin, men da vi hadde besøk var ikke det mulig. Når vi skulle legge oss, og endelig hadde muligheten, våknet guttungen og nektet å sove i egen seng - så det ble kun ligging fredag kveld. I går var vi så slitne, og jeg tenkte også at det sikkert var for sent likevel da eggløsning var ettermiddag lørdag. Blæææ. Jeg vet jo at jeg kan bli gravid likevel, men det føles ikke som at vi har fått utnyttet denne syklusen. Herrejemini så toki man kan bli av dette. Er vel fordi at jeg tenker at jeg nesten skulle vært seks mndr, hadde det ikke vært for at forrige graviditet endte i MA. Blåmandag eller 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. mai 2020 #6317 Del Skrevet 18. mai 2020 @Eris, hvordan går det? Har du testet noe mere? 😊 @Mumsa, det er lov å føle seg slik! Men så er det jo fortsatt sjangse for at det sitter for det om 😊 jeg hadde samme tankene den måneden jeg ble gravid, vi var syke og hadde rett og slett en måned med lite sengkos spesielt rundt EL, men allikevel klarte lille pia å klore seg fast 😍 så dere har gode odds med å ha lagt inn aksjer dagen før EL ❤️ krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 18. mai 2020 #6318 Del Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev: @Mumsa, det er lov å føle seg slik! Men så er det jo fortsatt sjangse for at det sitter for det om 😊 jeg hadde samme tankene den måneden jeg ble gravid, vi var syke og hadde rett og slett en måned med lite sengkos spesielt rundt EL, men allikevel klarte lille pia å klore seg fast 😍 så dere har gode odds med å ha lagt inn aksjer dagen før EL ❤️ krysser fingrene 🤞 Takk! Ja, jeg vet det, men godt å høre at du har hatt det på samme måte med godt resultat ❤❤ Så nå kan bare tiden sneeeegle seg av gårde 😆 Er du prøver nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. mai 2020 #6319 Del Skrevet 18. mai 2020 7 minutter siden, Mumsa skrev: Takk! Ja, jeg vet det, men godt å høre at du har hatt det på samme måte med godt resultat ❤❤ Så nå kan bare tiden sneeeegle seg av gårde 😆 Er du prøver nå? Nei, jeg sitter her nå 20+1 på vei og kjenner lille snuska sparke 🥰 vi prøvde i 1 og 1/2 år før hun satt. Så du kan tru at jeg begynte å tvile på at sønnen vår skulle få bli storebror. Men her inne fikk jeg så masse støtte og forståelse at jeg har valgt å være her sånn av og til for å bistå! For det er så kjipt å gå i lang tid å vente og føle seg nedfor uten å ha noen å snakke med som faktisk forstår! Her inne er alle i samme båt og forståelsen er større enn andre plasser! ❤️ Jeg følger godt med fra sidelinjen og er inne kanskje 1 gang i uken 😅 blir lite tid når man pusser opp og ja, livet bare skjer 😊 Ja, tiden mellom EL og IKM er den leeengste tiden av hele syklusen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 18. mai 2020 #6320 Del Skrevet 18. mai 2020 5 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: Nei, jeg sitter her nå 20+1 på vei og kjenner lille snuska sparke 🥰 Så koselig! Gratulerer! Det tok tid da.. må ha vært vanskelig! Guttungen samt MAen (hvis man kan kalle de det 😆) ble til på PP1, så jeg kjenne jeg er utålmodig - men uten grunn egentlig, vi er jo bare i startgropa!! Jeg er ikke så flink til å kommentere alle dere fine damer her inne, det er så mange som skriver og livet skjer. Men jeg setter veldig pris på å lese hvordan det går med dere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå