Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Arwina skrev:

Altså, jeg kan nesten ikke tro det!!😭Positiv test i dag, og jeg er GRAVID ♥️😃🎉

Hadde egentlig ikke troa denne pp'en, men åååh så glad jeg er nå 😃🎉🎉 

IMG_20200410_100519.jpg

@Arwina GRATULERER!!!! ❤️❤️❤️ 

Herlighet så godt å se at det klaffer for fler og fler her inne ❤️ alle skal få det til ❤️ 

hvor mange dpo er du?

Herlig nyhet! God klem 😄❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Det der var en fin babystrek😍 Gratulerer!!! ❤️❤️

Tusen tusen takk!! Er så takknemlig nå 🥰

17 minutter siden, -C- skrev:

@Arwina GRATULERER!!!! ❤️❤️❤️ 

Herlighet så godt å se at det klaffer for fler og fler her inne ❤️ alle skal få det til ❤️ 

hvor mange dpo er du?

Herlig nyhet! God klem 😄❤️ 

Tuusen takk gode -C- ♥️♥️ Ja jeg ble helt skjelven når jeg så det, skikkelig overrasket og glad!! Nå kan jeg joine gravid-gjengen 😍

Er vel 14 dpo i dag 😁 Har en CB digital også, og tar den nok i helga for må bare se det på den også 😅

Endret av Arwina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arwina skrev:

IMG_20200410_100519.jpg

GRATULERE så masse @Arwina😍 dette ble en skikkelig fin påske 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innpå her hvertfall! 

Gratulerer så utrolig mye @Førstegangs og @Arwina 😄 For en utrolig fin gave å få nå i påsken!

Koselig med en oppdatering @-C- 🥰 Synd å høre at formen er sånn som den er, håper det blir bedre med tiden? Du må huske på at det er lov å klage og synes synd på seg selv, selv om dette er et høyt ønsket barn som endelig har kommet for å vokse seg stor nok til å komme ut i verden.

Hvordan går det med deg @Ønskebarnnr2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Carjo4, tusen takk som spørr 🥰

Det går så som så. Har fått bekkenløsning og hverdagen er litt slitsomt ettersom minsten er hjemme fra barnehagen. Kvalmen er av og på, men vekten min vil ikke gå opp. Gått ned 5 kilo. Har kjøpt oss doppler og hører av og til på lille hjertet ❤️ det er så koselig ❤️ har begynt å kjenne bevegelsene til lille, men det kjennes ikke utenpå enda 🤭 1 uke tidligere enn da jeg gikk med sønnen vår 🥰 skal på OUL den 13 mai, og vi gleder oss masse til å få vite hvem det er som gjemmer seg inni der 🥰

Hvordan står det til med deg? ❤️

Sender en klem til alle dere ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Det går så som så. Har fått bekkenløsning og hverdagen er litt slitsomt ettersom minsten er hjemme fra barnehagen. Kvalmen er av og på, men vekten min vil ikke gå opp. Gått ned 5 kilo. Har kjøpt oss doppler og hører av og til på lille hjertet ❤️ det er så koselig ❤️ har begynt å kjenne bevegelsene til lille, men det kjennes ikke utenpå enda 🤭 1 uke tidligere enn da jeg gikk med sønnen vår 🥰 skal på OUL den 13 mai, og vi gleder oss masse til å få vite hvem det er som gjemmer seg inni der 🥰

Ååå, så gøy det blir med OUL. Hold oss oppdatert! ❤️ Håper formen din blir bedre også, og at det bare går fremover fra nå 🤗 Klem 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Arwina skrev:

IMG_20200410_100519.jpg

GRATULERER SÅ MYE❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer. Jeg er så bekymret for at det ikke går riktig vei denne gangen heller. Var bekymret for svak strek på onsdag, CD 27, 13-14 DPO. Måtte i dag ty til RFSU og synes streken er alt for svak til å være 2 dager etter IKM. Burde vel egentlig få meg en dagbok, men skriver til dere, da vi er en så fin gjeng❤️

FD7B6596-04E4-4FD3-B250-1538CA119F45.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Førstegangs skrev:

Hei, damer. Jeg er så bekymret for at det ikke går riktig vei denne gangen heller. Var bekymret for svak strek på onsdag, CD 27, 13-14 DPO. Måtte i dag ty til RFSU og synes streken er alt for svak til å være 2 dager etter IKM. Burde vel egentlig få meg en dagbok, men skriver til dere, da vi er en så fin gjeng❤️

@Førstegangs, jeg synest det er en fin strek selvom det er 2 dager over ikm! ❤️ Om du har kjøpt rfsu test ofte, kan du jo teste hver dag fremover nå så du får se en fin økning 🥰 redselen din er så absolutt forståelig! ❤️ Men jeg har troen på at det sitter for godt i ni mnd nå! ❤️ Det kan jo også være at du hadde el noen dager senere? 😊 Hold oss oppdatert! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Førstegangs skrev:

Åå, kjære fine du! Jeg har full forståelse for at du er redd, jeg hadde helt sikkert vært likedan selv❤️ Det er ikke godt å sitte å bekymre seg sånn! 

Likevel håper jeg at du kan prøve å tenke at "strek er strek", selv om jeg vet hvor vanskelig det er. Det kan være at du hadde EL senere, eller at du produserer HCG litt senere f.eks. Akkurat i skrivende stund så er du gravid! ❤️ Forsøk å legg bort testene i et par dager, hvis du klarer. Personlig så syns jeg streken ser sterkere ut enn for to dager siden, noe som er positivt! 😍 

Hold oss oppdatert! 

Sender deg en stor klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Arwina skrev:

Tusen tusen takk!! Er så takknemlig nå 🥰

Tuusen takk gode -C- ♥️♥️ Ja jeg ble helt skjelven når jeg så det, skikkelig overrasket og glad!! Nå kan jeg joine gravid-gjengen 😍

Er vel 14 dpo i dag 😁 Har en CB digital også, og tar den nok i helga for må bare se det på den også 😅

Gratulerer! :)

Har du noen symptomer? Har du testet negativt på de andre DPO? Er på 11 DPO og kun fått negative.. Sjekker du livmortappen? Er så spent selv nemlig :)

Anonymkode: 2f53c...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Så koselig å høre hjertet til den lille ❤️ så synd at bekkenløsningen allerede har kommet, og man har vel i perioder behov for egenpleie som kanskje er vanskelig i disse dager ja. Så gøy at du kjenner bevegelser allerede 😍 gleder meg til å kjenne den lille etter hvert, vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter 🤭

Her går det bra, har selvfølgelig litt plager men skal absolutt ikke klage da jeg vet det er mange som nærmest er sengeliggende. Venter også på OUL som er få dager før deg, var på TUL for en ukes tid siden og da så det ut som ei lita jente så vi er spente på hva de ser i mai ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag, men bare 1-2 uker på clearblue. Får så utrolig dårlig magefølelse av dette, da jeg mistet i høst stoppet den også på 1-2 uker. 

DAF476FF-043E-4AB3-BCE2-A471C6B5C50C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Carjo4, så koselig med at det mest sannsynlig er en liten jente 🥰 jeg hadde magefølelsen på jente en god stund, helt til jeg hørte hjertet og det slår like mye som det gjord på sønnen vår 😅 så jeg begynner å tru at det er en lillebror i magen 😅 det bobbler på en måte og jeg kjenner at lille "bølle" seg ut, altså at hele mageregionen nede er steine hard og det kjennes godt 🤭🥰 lille bruke å kile meg innimellom og når vi høre bevegelse på doppleren så kjenner jeg det som bobbler (myke spark) om du skjønne. 🤭 Man har jo en tendens til å kjenne det litt tidligere om man har vært igjennom ett svangerskap tidligere, så jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter 🤭 håper du får kjenne lille snart du også 🥰 for det er så koselig 😍 synd at du også skal være plaget med diverse, men altså helt rett som du skriver, vi skal ikke klage 😊 ❤️

@Førstegangs, jeg synest streken din er kjempefin! ❤️ Ei flott økning! Prøv med den digitale om noen dager igjen, så skal du se at du får 2-3 ❤️ det er mange som forstår din frykt og vi er her for å støtte deg! ❤️ Men slik testene dine øker har nok den lille kloret seg fast ja 🥰 det skal mye hcg til for at den digitale øker i styrke, så bare vent noen dager til ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Førstegangs skrev:

Fikk denne i dag, men bare 1-2 uker på clearblue. Får så utrolig dårlig magefølelse av dette, da jeg mistet i høst stoppet den også på 1-2 uker. 

DAF476FF-043E-4AB3-BCE2-A471C6B5C50C.jpeg

Synes streken ser fin ut jeg 😍

Og jeg ville ikke stolt blindt på ukesindikatoren. Jeg fikk opp ukene men fikk aldri 3+, det va unødvendig stress fordi jeg var absolutt 3+. Akkurat nå er du gravid til det motsatte blir bevist endten med blødning eller ultralyd, kos deg og gjør det beste for kroppen din de neste dagene ❤️ håpe spiren klorer seg fast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 10.46, Carjo4 skrev:

Synes streken ser fin ut jeg 😍

Og jeg ville ikke stolt blindt på ukesindikatoren. Jeg fikk opp ukene men fikk aldri 3+, det va unødvendig stress fordi jeg var absolutt 3+. Akkurat nå er du gravid til det motsatte blir bevist endten med blødning eller ultralyd, kos deg og gjør det beste for kroppen din de neste dagene ❤️ håpe spiren klorer seg fast. 

Tusen takk for svar❤️ Må prøve å puste med magen og slappe litt av. Får ikke kontrollert dette uansett. Håper det står bra til med deg💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 10.22, Ønskebarnnr2 skrev:

@Carjo4, så koselig med at det mest sannsynlig er en liten jente 🥰 jeg hadde magefølelsen på jente en god stund, helt til jeg hørte hjertet og det slår like mye som det gjord på sønnen vår 😅 så jeg begynner å tru at det er en lillebror i magen 😅 det bobbler på en måte og jeg kjenner at lille "bølle" seg ut, altså at hele mageregionen nede er steine hard og det kjennes godt 🤭🥰 lille bruke å kile meg innimellom og når vi høre bevegelse på doppleren så kjenner jeg det som bobbler (myke spark) om du skjønne. 🤭 Man har jo en tendens til å kjenne det litt tidligere om man har vært igjennom ett svangerskap tidligere, så jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter 🤭 håper du får kjenne lille snart du også 🥰 for det er så koselig 😍 synd at du også skal være plaget med diverse, men altså helt rett som du skriver, vi skal ikke klage 😊 ❤️

@Førstegangs, jeg synest streken din er kjempefin! ❤️ Ei flott økning! Prøv med den digitale om noen dager igjen, så skal du se at du får 2-3 ❤️ det er mange som forstår din frykt og vi er her for å støtte deg! ❤️ Men slik testene dine øker har nok den lille kloret seg fast ja 🥰 det skal mye hcg til for at den digitale øker i styrke, så bare vent noen dager til ❤️

Tusen takk for svar, gode du. Blir så forferdelig bekymret, er en skikkelig bekymret og tenkende type, så jeg må prøve å tenke litt mindre og slappe av. Håper så inderlig at dette går bra. Stor klem til deg❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...