Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser jo alle inne på tolketråden også sier de er positive, nei her må du nok bare pent tro 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Førstegangs skrev:

Legger ut her og, har lagt det ut i tolketråden allerede. Beklager hvis jeg maser😞 Synes dere at disse ser positive ut? Er ikke disse litt svake til å være 13-14 DPO? Er babyplan vanlige tester. 

32E4EB8E-658A-44F1-B49D-6A49163772FF.jpeg

Æææ, der er det to streker jo!! 😍🤩 Du mååå bare ta en til i morra, du veit det? 😂😍 Hurraaa!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, J1994 skrev:

Gratulerer så mye, @Førstegangs!! 😁 Endelig deres tur igjen 😍😍 For en herlig start på påska 🐣🌸

Tusen takk❤️ Det var en herlig og snål start på påska. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette!

3 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Æææ, der er det to streker jo!! 😍🤩 Du mååå bare ta en til i morra, du veit det? 😂😍 Hurraaa!! 

Ja, det er faktisk to streker!!! Vi får se om jeg ryker på en test i morgen og. Jeg er så redd for at det ikke skal gå veien at jeg egentlig ikke tør teste mer😆😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Tusen takk❤️ Det var en herlig og snål start på påska. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette!

Ja, det er faktisk to streker!!! Vi får se om jeg ryker på en test i morgen og. Jeg er så redd for at det ikke skal gå veien at jeg egentlig ikke tør teste mer😆😞

Hehe, ser den. Dette var en skikkelig koselig start på påska synes jeg 😍 Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenurin. Våknet såklart kl. 0650 og fikk ikke sove mer. Denne streken er jo alt for svak til å være 14 DPO?🤦🏽‍♀️

06ADAE5A-9A88-409D-85B6-9D8626B8C8E4.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Førstegangs skrev:

Morgenurin. Våknet såklart kl. 0650 og fikk ikke sove mer. Denne streken er jo alt for svak til å være 14 DPO?🤦🏽‍♀️

Kjære @Førstegangs❤️

Denne streken er jo sterkere enn igår, og jeg synest det er en fin strek på 14 dpo! ❤️ Gratulere så masse! Jeg har troen for at det sitter denne gangen 😍 min vanlige var vel litt svakere på 14 dpo, og den digitale slo jo ikke ut før 15 dpo. Det er jo så individuell med hcg økningen. 😊 Du skal se, at nå er det deres tur ❤️ sender deg en påskeklem! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Førstegangs skrev:

Du har brukt vanlig test her ikke sant? De fleste tar jo med tidligtest og da får man jo sterkere strek raskere. Så om du syns den er svak sammenlignet med andres tidligtester så er den jo det, og det er helt i orden, uten at noe er feil. 

Når jeg ble gravid fikk jeg lignende strek på vanlig test 14 dpo som det du har her. Så jeg ville ikke bekymret meg for det 😊 og i dag er jeg 15+2. Og som nevnt over, den er sterkere enn i går! Og det er et godt tegn!😍

Håper den klorer deg fast og at alt går i orden ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Ååå dette er jo ikke tvil!! Her er det babystrek 😃 GRATULERER så mye 😃🎉🎉 

Nå ble jeg veldig glad på deres vegne ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Dette er en skikkelig fin babystrek! 😍 Gratulerer så mye!! 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Kjære @Førstegangs❤️

Denne streken er jo sterkere enn igår, og jeg synest det er en fin strek på 14 dpo! ❤️ Gratulere så masse! Jeg har troen for at det sitter denne gangen 😍 min vanlige var vel litt svakere på 14 dpo, og den digitale slo jo ikke ut før 15 dpo. Det er jo så individuell med hcg økningen. 😊 Du skal se, at nå er det deres tur ❤️ sender deg en påskeklem! ❤️ 

Tusen takk❤️❤️❤️ Håper så inderlig at det går denne gangen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, autorain skrev:

Du har brukt vanlig test her ikke sant? De fleste tar jo med tidligtest og da får man jo sterkere strek raskere. Så om du syns den er svak sammenlignet med andres tidligtester så er den jo det, og det er helt i orden, uten at noe er feil. 

Når jeg ble gravid fikk jeg lignende strek på vanlig test 14 dpo som det du har her. Så jeg ville ikke bekymret meg for det 😊 og i dag er jeg 15+2. Og som nevnt over, den er sterkere enn i går! Og det er et godt tegn!😍

Håper den klorer deg fast og at alt går i orden ❤

Brukt de vanlige testene, ja! Tusen takk for svar, det gjør meg litt roligere💗 Jeg krysser alt jeg har for at den klorer seg fast!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arwina skrev:

Ååå dette er jo ikke tvil!! Her er det babystrek 😃 GRATULERER så mye 😃🎉🎉 

Nå ble jeg veldig glad på deres vegne ♥️ 

Tusen takk for det, så snill du er💗❤️😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Smashy skrev:

Dette er en skikkelig fin babystrek! 😍 Gratulerer så mye!! 🤩 

Tusen takk❤️😍🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @Førstegangs!!!❤️ Er så glad på dine vegne nå! For en hyggelig start på påsken😍

Krysser både fingre og tær for at den klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Førstegangs skrev:

Jeg synes streken ser bra ut 😍 Jeg mener jeg hadde lignende streker på mine tester med samme følsomhet rundt denne tiden! Tror dette er en vaskeekte babystrek jeg altså 🤞🏼😃  Du har sikkert svart på dette før, men når er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan nesten ikke tro det!!😭Positiv test i dag, og jeg er GRAVID ♥️😃🎉

Hadde egentlig ikke troa denne pp'en, men åååh så glad jeg er nå 😃🎉🎉 

IMG_20200410_100519.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Arwina skrev:

Altså, jeg kan nesten ikke tro det!!😭Positiv test i dag, og jeg er GRAVID ♥️😃🎉

Hadde egentlig ikke troa denne pp'en, men åååh så glad jeg er nå 😃🎉🎉 

IMG_20200410_100519.jpg

Det der var en fin babystrek😍 Gratulerer!!! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...