J1994 Skrevet 4. april 2020 #6061 Del Skrevet 4. april 2020 Så koselig å lese oppdateringer her inne - fra både de som er gravide og ikke-gravide Her har vi kommet oss til 23+4 i dag, synes dagene og ukene går veldig fort Ny ul i uke 32 for å se om morkaken har flyttet seg, blir spennende. Gleder oss også til å få bekreftet helt kjønn da hun lå med sammenkrøket føtter på oul og jordmor ikke var heelt sikker på om det var ei jente hun så (men tatt utgangspunkt i jente..)🙈💖 Ønsker alle her inne ei riktig god påske - ta vare på hverandre ❤🐣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6062 Del Skrevet 6. april 2020 Så koselig med oppdateringer her inne, jeg synes det er veldig fint å både høre fra gravide og ikke gravide! Noen vil dele gode nyheter, andre dårlige, eller så har man spørsmål og vil høre andres erfaringer. 🌸 Men tror noe av grunnen til at tråden har dødd litt ut i det siste er at folk rett og slett er ganske opptatte nå! Jeg har prøvd å skrive noen innlegg med spørsmål og diverse, men har ikke vært noe respons, så da slutter man jo å skrive selv også. Men man kan ikke skylde på at det er fordi "de gravide snakker sammen", det blir veldig smålig. Om man ønsker en aktiv tråd får man delta selv 😊 Nå har jeg hvert fall endelig fått mensen etter en veldig forvirrende forrige syklus (mistet tidlig i mars, rask positiv EL test for så å ha EL slim i to uker, mensen en uke på overtid regnet fra positiv EL test, men negativ graviditetstest). Håper denne syklusen oppfører seg bedre og at en liten spire klamrer seg fast 🥰 Anonymkode: 571d0...d0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 6. april 2020 #6063 Del Skrevet 6. april 2020 Gah!!!! Når jeg skriver fra mobilen så er AB funksjonen plutselig slått på! Ser det aldri før etter jeg har sendt 🤭 meg over her hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. april 2020 #6064 Del Skrevet 6. april 2020 Update etter dagens OUL: it’s s baby girl 🌸 Alt så veldig fint ut. Flyttet frem én uke, så ny termindato blir 26/8 💛 Så var jeg visst plutselig 20+1 i dag isf 19+1 🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 6. april 2020 #6065 Del Skrevet 6. april 2020 1 hour ago, Patriotpaula said: Update etter dagens OUL: it’s s baby girl 🌸 Alt så veldig fint ut. Flyttet frem én uke, så ny termindato blir 26/8 💛 Så var jeg visst plutselig 20+1 i dag isf 19+1 🙊 Ååh gratulerer 🥰 så bra alt så fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. april 2020 #6066 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, VaniIIe skrev: Ååh gratulerer 🥰 så bra alt så fint ut! Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwina Skrevet 6. april 2020 #6067 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Hei alle sammen! Så utrolig koselig å høre at alle dere fortsatt er gravide og at alt står bra til med svangerskapene så langt, selv om det er noen litt voldsomme symptomer hos noen så er jo det bra tegn i bunn og grunn. 😊 Her har det blitt en pp uten temping og bare litt mer chill på grunn av situasjonen. Sluttet ikke å prøve, men tok litt fri fra alt "styr". Så har bevisst tatt litt "fri" fra å tenke så mye på babylaging 😅 venter mensen denne uka da, så er jo litt spennende om det blir noe nå eller ikke. @vanille hvilken pp er du i?😊 Endret 6. april 2020 av Arwina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 7. april 2020 #6068 Del Skrevet 7. april 2020 På 3.4.2020 den 16.09, SUPERMIRI skrev: @Lille,My Jaa, det er synd det har vært stille en stund, men er nok som @Førstegangs sier, at det er nok litt pga situasjonen som er nå og at folk er litt i sin egen boble 🤗 Veldig koselig å se oppdateringer fra flere her inne da, så det var ålreit at noen spurte 😍 Kjedelig å se at formen har vært dårlig, @-C-! Men samtidig er jeg glad for å se at alt står bra til med spiren. Dette er koselig ❤️ @Patriotpaula Du må oppdatere oss da, når OUL er unnagjort 😍 @Fiva Gratulerer med en gutt i magen! SÅÅ utrolig stas!! ❤️ Jeg er forøvrig ikke gravid jeg heller, @Førstegangs, hehe. Vi er inne i PP3 nå 😊 Hvordan går det med deg? Håper alle får en fin fredag ❤️ Hei, du! Det går bra med meg. Venter mensen i morgen og har skikkelige menskramper😆 Så jeg regner med at tanta er på vei. Har fått kortere syklus etter SA i november, så det er ikke så lenge til vi kan prøve igjen heldigvis. Spent på om samboeren min er hjemme rundt EL, han jobber på sjøen. Håper det klaffer. Hvordan går det med deg?❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 7. april 2020 #6069 Del Skrevet 7. april 2020 16 timer siden, Patriotpaula skrev: Update etter dagens OUL: it’s s baby girl 🌸 Alt så veldig fint ut. Flyttet frem én uke, så ny termindato blir 26/8 💛 Så var jeg visst plutselig 20+1 i dag isf 19+1 🙊 En liten jente😍😍 Så stas!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. april 2020 #6070 Del Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Førstegangs skrev: En liten jente😍😍 Så stas!!! Veldig ❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. april 2020 #6071 Del Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Førstegangs skrev: Hei, du! Det går bra med meg. Venter mensen i morgen og har skikkelige menskramper😆 Så jeg regner med at tanta er på vei. Har fått kortere syklus etter SA i november, så det er ikke så lenge til vi kan prøve igjen heldigvis. Spent på om samboeren min er hjemme rundt EL, han jobber på sjøen. Håper det klaffer. Hvordan går det med deg?❤️ @Førstegangs Det er godt å høre, at det går bra. Menskramper er noe dritt, håper det går fort over 💕 Krysser fingrene for at det klaffer neste gang 🥰 Meg går det også bra med! 🤗 Er litt spent på hvordan eggløsningen er etter den kjemiske, for etter den gikk det litt lenger til EL (CD18), imens den vanligvis er på CD14. Så nå er jeg spent på om den dukker opp til helgen, eller om det er CD18 som er normalen nå. Eeeller om syklusen ikke er særlig normal i det heletatt fremover 😂 Huff! Utrolig hvordan kroppen kan kludres til altså😅 @Patriotpaula Gratulerer så mye med ei lita jente i magen ❤️ På 6.4.2020 den 4.08, AnonymBruker skrev: Håper denne syklusen oppfører seg bedre og at en liten spire klamrer seg fast 🥰 Anonymkode: 571d0...d0d Satser på at denne syklusen blir en lykkesyklus! 🤩🤗 God påske til alle sammen ❤️💐🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. april 2020 #6072 Del Skrevet 7. april 2020 Takk @SUPERMIRI 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6073 Del Skrevet 7. april 2020 20 timer siden, Patriotpaula skrev: Update etter dagens OUL: it’s s baby girl 🌸 Alt så veldig fint ut. Flyttet frem én uke, så ny termindato blir 26/8 💛 Så var jeg visst plutselig 20+1 i dag isf 19+1 🙊 Gratulerer. Er ikke du gravid ved ivf? Dette viser jo bare hvor tullete det er å sette termin på OUL 🙈 Anonymkode: 678a8...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. april 2020 #6074 Del Skrevet 7. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer. Er ikke du gravid ved ivf? Dette viser jo bare hvor tullete det er å sette termin på OUL 🙈 Anonymkode: 678a8...cea Takk 😊 Jo, dette er en ICSI-baby 😬 Jeg skjønner jo ikke selv hvordan det er mulig å flytte på meg en hel uke, når man i slike tilfeller er100% sikker på befruktningen fant sted 🤷♀️ Prøvde å spørre jordmor som utførte ul i går om hvordan det er mulig, men fikk et heller diffust svar tilbake 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 7. april 2020 #6075 Del Skrevet 7. april 2020 21 hours ago, Arwina said: Her har det blitt en pp uten temping og bare litt mer chill på grunn av situasjonen. Sluttet ikke å prøve, men tok litt fri fra alt "styr". Så har bevisst tatt litt "fri" fra å tenke så mye på babylaging 😅 venter mensen denne uka da, så er jo litt spennende om det blir noe nå eller ikke. @vanille hvilken pp er du i?😊 Jeg er i PP8 tror jeg, eller var det 9 nå 🤭 Gått lit ut av tellingen! Hva med deg? Krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp 😄 Prøver også å ta det litt mer chill her nå også, følger på med på kroppen omtrent når eggløsning er, så prøver jeg å ikke tenke på det i det hele tatt de to ukene. Lettere sagt enn gjort så klart, men jeg synes de to ukene er så psykisk vanskelig, så prøver å ikke følge med i kalender osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwina Skrevet 8. april 2020 #6076 Del Skrevet 8. april 2020 17 timer siden, VaniIIe skrev: Jeg er i PP8 tror jeg, eller var det 9 nå 🤭 Gått lit ut av tellingen! Hva med deg? Krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp 😄 Prøver også å ta det litt mer chill her nå også, følger på med på kroppen omtrent når eggløsning er, så prøver jeg å ikke tenke på det i det hele tatt de to ukene. Lettere sagt enn gjort så klart, men jeg synes de to ukene er så psykisk vanskelig, så prøver å ikke følge med i kalender osv. Hehe, ja det er ikke bare bare å holde styr på tellingen 😅Jeg er i PP4 (teller ikke med den første hvor vi misset helt med timingen). Tenker det blir en test på fredag hvis ikke mensen har dukket opp, med tanke på om jeg kan drikke vin 😁 Ja, jeg er helt enig der! Synes det er veldig slitsomt ukene etter eggløsning og har vært mye mye mer avslappende nå når jeg ikke ser i kalenderen og husker på hvor mange dpo jeg er hele tiden 😅 Er det første barn for deg?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 8. april 2020 #6077 Del Skrevet 8. april 2020 Legger ut her og, har lagt det ut i tolketråden allerede. Beklager hvis jeg maser😞 Synes dere at disse ser positive ut? Er ikke disse litt svake til å være 13-14 DPO? Er babyplan vanlige tester. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 8. april 2020 #6078 Del Skrevet 8. april 2020 FØRSTEGANGS!!!!!!! De er POSITIVE!!!!!!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 8. april 2020 #6079 Del Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, -C- skrev: FØRSTEGANGS!!!!!!! De er POSITIVE!!!!!!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 De er det????? Fytti katta! Synes de er så svake og jeg tør på ingen måte juble😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 8. april 2020 #6080 Del Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Førstegangs skrev: De er det????? Fytti katta! Synes de er så svake og jeg tør på ingen måte juble😞 Nei herlighet - disse er jo utvilsomt positive! Hadde det vært bare én, men det er jo to slike!!!!! Husk at de vanlige lavere sensitivitet enn early sine, derfor jeg bare kjøper early. Gir så mye bedre utslag! Men nei - jeg ville aldri sagt noe annet enn at disse er positive! Jeg velger faktisk å si GRATULERER ❤️ sendte deg en PM også! Denne dagen har jeg gledet meg til ❤️ STOR klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå