Gjest VaniIIe Skrevet 20. mars 2020 #6041 Del Skrevet 20. mars 2020 @-C- Og deg også, C 💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwina Skrevet 20. mars 2020 #6042 Del Skrevet 20. mars 2020 Åh herremin så utrolig mange hyggelige nyheter der var her inne!!! GRATULERER såå mye @Ønskebarnnr2 og @-C- ♥️♥️ veldig glad på deres vegne🎉😃 Jeg har tatt litt pause fra å være her inne, og det har vært veldig godt. Ingenting nytt å meddele ellers, prøver fortsatt 😊 Er det noen igjen her inne som ikke er gravid?😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille,My Skrevet 2. april 2020 #6043 Del Skrevet 2. april 2020 Hvordan går det med folk her inne? Synd at tråden dør ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 3. april 2020 #6044 Del Skrevet 3. april 2020 På 21.3.2020 den 0.27, Arwina skrev: Åh herremin så utrolig mange hyggelige nyheter der var her inne!!! GRATULERER såå mye @Ønskebarnnr2 og @-C- ♥️♥️ veldig glad på deres vegne🎉😃 Jeg har tatt litt pause fra å være her inne, og det har vært veldig godt. Ingenting nytt å meddele ellers, prøver fortsatt 😊 Er det noen igjen her inne som ikke er gravid?😅 9 timer siden, Lille,My skrev: Hvordan går det med folk her inne? Synd at tråden dør ut.. Jeg er ikke gravid!!😂 Kjempesynd at tråden dør ut. Tipper det er en kombinasjon av den rare situasjonen vi befinner oss i og at mange her inne er blitt gravide🥰 Håper det står bra til med dere alle🌟💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6045 Del Skrevet 3. april 2020 Heeeeeeei dere, kjapp tur innom bare ❤️ Håper alt står bra til med alle, gravid eller ei ❤️ Jeg for min del er i dag 9+6 og jeg er virkelig i eleeeeeendig form. Klager ikke, bare forklarer hvorfor jeg ikke er her. Jeg kaster ikke opp, men jeg føler meg ekstremt kvalm 24/7, tungpusten, vanskelig å puste inn, sliten i hele kroppen, veldig veldig trøtt. Jeg er sånn kvalm hvor det føles som om jeg er spyklar. Slik følelse man har RETT før man kaster opp rett og slett. Og sånn har jeg det hele tiden. Jeg sitter ofte bare i sofaen med hendene i panna og prøver å puste, komme meg gjennom det. Svimmel som fy og føler gang på gang jeg skal gå i bakken! Kan sove flere ganger om dagen. Må tisse rundt 6-8 ganger fra jeg har lagt meg til jeg står opp. Tilværelsen er bare en kamp akkurat nå, så da er noe så lite som selv det å feks skrive innlegg tungt for meg. Skal til lege til uken og få sjekket diverse, da jeg nå er helt udugelig. Jeg var jo helt lik med begge jentene, eneste forskjellen med dem var at jeg da også kastet opp mange ganger per døgn. Var for en uke siden på ultralyd og fikk se en liten tass med små tutter til armer og bein, er stort hodet. Man kunne til og med skimte en liten munn, nese så man også:) Så jeg er veldig glad, men helt satt ut over hvor dårlig jeg er! Sender en stooooooor påskeklem til dere alle sammen ❤️ Litt rart å tenke på at jeg for 1 år siden var gravid, og mistet. Nå er jeg det igjen og det ser ut som om det iallfall foreløpig skal gå bra! Klem klem klem 🐣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. april 2020 #6046 Del Skrevet 3. april 2020 @-C- Så koselig med update fra deg 🥰❤️ Sååå fint å høre at du har kommet så langt allerede, tiden flyyyrr 🙏 Jeg føler med deg, første trimester for meg var er lite mareritt og det føltes ut som det aldri skulle ta slutt. Hadde jeg ikke visst at jeg hadde vært gravid, så hadde jeg sikkert trodd at jeg hadde vært alvorlig syk. Tror jeg aldri har følt meg så dårlig og hanglet over en så lang periode... Men det ble bedre, heldigvis! I dag er jeg 18+5 og jeg skal til OUL på mandag 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6047 Del Skrevet 3. april 2020 9 minutter siden, Patriotpaula skrev: @-C- Så koselig med update fra deg 🥰❤️ Sååå fint å høre at du har kommet så langt allerede, tiden flyyyrr 🙏 Jeg føler med deg, første trimester for meg var er lite mareritt og det føltes ut som det aldri skulle ta slutt. Hadde jeg ikke visst at jeg hadde vært gravid, så hadde jeg sikkert trodd at jeg hadde vært alvorlig syk. Tror jeg aldri har følt meg så dårlig og hanglet over en så lang periode... Men det ble bedre, heldigvis! I dag er jeg 18+5 og jeg skal til OUL på mandag 🥰 Heeei du ❤️ @Patriotpaula Takk i lige sååå ❤️ herlighet, tenk - 18+5!!! Spennende! Alle får OUL, men jeg får faktisk ikke ta KUB eller får tidlig UL pga corona. De kan ikke gi meg det nå sier de, jeg er veldig skuffet. For meg er det relevant å få vite om barnet et friskt eller ei. Man har rett på det om man er 38 ved termin, hvilket jeg rekker akkurat å bli. Ja jeg tenker akkurat som deg, at om jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg tenkt jeg var alvorlig syk og reist til lege med en gang. Hadde heller født 7 dager på rad, enn å gå sånn her 24/7 jeg! Når bedret det seg for deg om jeg kan spørre? Lever i håp om at det roer seg etterhvert!!! Riktig lykke til på OUL ❤️ klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. april 2020 #6048 Del Skrevet 3. april 2020 16 minutter siden, -C- skrev: Heeei du ❤️ @Patriotpaula Takk i lige sååå ❤️ herlighet, tenk - 18+5!!! Spennende! Alle får OUL, men jeg får faktisk ikke ta KUB eller får tidlig UL pga corona. De kan ikke gi meg det nå sier de, jeg er veldig skuffet. For meg er det relevant å få vite om barnet et friskt eller ei. Man har rett på det om man er 38 ved termin, hvilket jeg rekker akkurat å bli. Ja jeg tenker akkurat som deg, at om jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg tenkt jeg var alvorlig syk og reist til lege med en gang. Hadde heller født 7 dager på rad, enn å gå sånn her 24/7 jeg! Når bedret det seg for deg om jeg kan spørre? Lever i håp om at det roer seg etterhvert!!! Riktig lykke til på OUL ❤️ klem! Ååh, så utrolig kjedelig at du ikke får KUB/ tidlig ul pga omstendighetene 😕 Spesielt når det er en rett man har... Mye som er snudd på hodet, dessverre. Her roet det seg ned rundt uke 15. Nå har jeg ikke kastet opp på over en uke, så nå håper jeg virkelig det har roet seg ned for godt 🤞🏻 Kan fortsatt ha kvalmeblaff, men går som regel over av seg selv innen rimelig tid. Takk for lykkeønskning ❤️ Klem tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 3. april 2020 #6049 Del Skrevet 3. april 2020 Kjekt med oppdateringer fra folk! 🥰 @-C- så fælt det må være å ha det sånn 😫 Glad jeg slapp unna det verste! Håper det slipper taket snart, slik at det blir mulig å nyte litt mer 😊 @Patriotpaula godt at det går bedre med deg! Spennende med OUL! 🤩 Jeg har nå kommet meg til 19+3! Var på OUL forrige uke, og fikk vite at jeg skal bli mamma til en liten gutt! Jeg gleder meg 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6050 Del Skrevet 3. april 2020 En av grunnene til at det er så dødt her er jo fordi dere såm er gravide kun snakker med hverandre, og ikke snakker med di som ikke e gravide. Gidd ikke være ikke-anonym, da dere bare hakker på dem som er uenige med dåkker. Anonymkode: 59bc2...1ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 3. april 2020 #6051 Del Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, -C- skrev: Heeeeeeei dere, kjapp tur innom bare ❤️ Håper alt står bra til med alle, gravid eller ei ❤️ Jeg for min del er i dag 9+6 og jeg er virkelig i eleeeeeendig form. Klager ikke, bare forklarer hvorfor jeg ikke er her. Jeg kaster ikke opp, men jeg føler meg ekstremt kvalm 24/7, tungpusten, vanskelig å puste inn, sliten i hele kroppen, veldig veldig trøtt. Jeg er sånn kvalm hvor det føles som om jeg er spyklar. Slik følelse man har RETT før man kaster opp rett og slett. Og sånn har jeg det hele tiden. Jeg sitter ofte bare i sofaen med hendene i panna og prøver å puste, komme meg gjennom det. Svimmel som fy og føler gang på gang jeg skal gå i bakken! Kan sove flere ganger om dagen. Må tisse rundt 6-8 ganger fra jeg har lagt meg til jeg står opp. Tilværelsen er bare en kamp akkurat nå, så da er noe så lite som selv det å feks skrive innlegg tungt for meg. Skal til lege til uken og få sjekket diverse, da jeg nå er helt udugelig. Jeg var jo helt lik med begge jentene, eneste forskjellen med dem var at jeg da også kastet opp mange ganger per døgn. Var for en uke siden på ultralyd og fikk se en liten tass med små tutter til armer og bein, er stort hodet. Man kunne til og med skimte en liten munn, nese så man også:) Så jeg er veldig glad, men helt satt ut over hvor dårlig jeg er! Sender en stooooooor påskeklem til dere alle sammen ❤️ Litt rart å tenke på at jeg for 1 år siden var gravid, og mistet. Nå er jeg det igjen og det ser ut som om det iallfall foreløpig skal gå bra! Klem klem klem 🐣 Uæææ, 9+6. Det er helt fantastisk! Kjipt å høre at du føler deg så dårlig. Det blir heldigvis verdt det til slutt🌟❤️ Stor klem til deg - håper påska blir så bra som mulig for deg og dine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 3. april 2020 #6052 Del Skrevet 3. april 2020 1 time siden, Patriotpaula skrev: @-C- Så koselig med update fra deg 🥰❤️ Sååå fint å høre at du har kommet så langt allerede, tiden flyyyrr 🙏 Jeg føler med deg, første trimester for meg var er lite mareritt og det føltes ut som det aldri skulle ta slutt. Hadde jeg ikke visst at jeg hadde vært gravid, så hadde jeg sikkert trodd at jeg hadde vært alvorlig syk. Tror jeg aldri har følt meg så dårlig og hanglet over en så lang periode... Men det ble bedre, heldigvis! I dag er jeg 18+5 og jeg skal til OUL på mandag 🥰 Tenk at du snart er halvveis! Fint å høre fra deg, og godt at det ble bedre etter første trimester🌟🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 3. april 2020 #6053 Del Skrevet 3. april 2020 36 minutter siden, Fiva skrev: Kjekt med oppdateringer fra folk! 🥰 @-C- så fælt det må være å ha det sånn 😫 Glad jeg slapp unna det verste! Håper det slipper taket snart, slik at det blir mulig å nyte litt mer 😊 @Patriotpaula godt at det går bedre med deg! Spennende med OUL! 🤩 Jeg har nå kommet meg til 19+3! Var på OUL forrige uke, og fikk vite at jeg skal bli mamma til en liten gutt! Jeg gleder meg 😍 Åh, en liten gutt🤩😍 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6054 Del Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, Førstegangs skrev: Uæææ, 9+6. Det er helt fantastisk! Kjipt å høre at du føler deg så dårlig. Det blir heldigvis verdt det til slutt🌟❤️ Stor klem til deg - håper påska blir så bra som mulig for deg og dine! Hei @Førstegangs ❤️ savnet deg!! Ja det er sprøtt, men for meg går tiden saaaakte. Er i overlevelsesmodus hehe! Men klager ikke Håper det går bra med deg også, tenker masse på deg! Det vet du ❤️ Gooood påske! Klem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6055 Del Skrevet 3. april 2020 39 minutter siden, Fiva skrev: Kjekt med oppdateringer fra folk! 🥰 @-C- så fælt det må være å ha det sånn 😫 Glad jeg slapp unna det verste! Håper det slipper taket snart, slik at det blir mulig å nyte litt mer 😊 @Patriotpaula godt at det går bedre med deg! Spennende med OUL! 🤩 Jeg har nå kommet meg til 19+3! Var på OUL forrige uke, og fikk vite at jeg skal bli mamma til en liten gutt! Jeg gleder meg 😍 @Fivatusen takk for det ❤️ så koselig med en liten gutt! Tenk at du snart er halvveis! Utrolig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6056 Del Skrevet 3. april 2020 13 timer siden, Lille,My skrev: Hvordan går det med folk her inne? Synd at tråden dør ut.. Hei @Lille,My hvordan er det med deg? Ja det er synd, men folk må jo bare skrive. Jeg for min del er normalt sett alltid aktiv her inne, men har grunnet formen ikke klart. Klokken er nå 13:44 og jeg har enda ikke klart å dusje sånn går dagene mine. Det er faktisk riktig ille, så da henger jeg automatisk mindre her også da. Håper det står bra til med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille,My Skrevet 3. april 2020 #6057 Del Skrevet 3. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av grunnene til at det er så dødt her er jo fordi dere såm er gravide kun snakker med hverandre, og ikke snakker med di som ikke e gravide. Gidd ikke være ikke-anonym, da dere bare hakker på dem som er uenige med dåkker. Anonymkode: 59bc2...1ec Eh, det har vært stille her i uker 😂 Her har det da blir snakket på kryss og tvers av gravide og ikkegravide fra start.. Så den der må du lengre ut på landet med.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 3. april 2020 #6058 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av grunnene til at det er så dødt her er jo fordi dere såm er gravide kun snakker med hverandre, og ikke snakker med di som ikke e gravide. Gidd ikke være ikke-anonym, da dere bare hakker på dem som er uenige med dåkker. Anonymkode: 59bc2...1ec Vært her i over 1 år jeg, og meget aktiv... og i 12 av de mnd var jeg ikke gravid... så denne tar jeg ikke til meg! Er jo ens eget ansvar å skrive her inne. Jeg holder da ikke andre ansvarlig for min aktivitet eller ei.. Endret 3. april 2020 av -C- 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. april 2020 #6059 Del Skrevet 3. april 2020 Så koselig med en liten gutt @Fiva 💚 Det så ut som ei lita jente på sist UL her, så er spent på om det fortsatt ser slik ut på oul. Men altså, like velkommen om det er gutt eller jente ❤️💚 Magefølelsen min sa at det var en gutt som gjemte seg inni der, så ble rimelig overrasket over at gyn sa at det så ut som ei jente 🙊 Takk for fine ord @Førstegangs ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 3. april 2020 #6060 Del Skrevet 3. april 2020 @Lille,My Jaa, det er synd det har vært stille en stund, men er nok som @Førstegangs sier, at det er nok litt pga situasjonen som er nå og at folk er litt i sin egen boble 🤗 Veldig koselig å se oppdateringer fra flere her inne da, så det var ålreit at noen spurte 😍 Kjedelig å se at formen har vært dårlig, @-C-! Men samtidig er jeg glad for å se at alt står bra til med spiren. Dette er koselig ❤️ @Patriotpaula Du må oppdatere oss da, når OUL er unnagjort 😍 @Fiva Gratulerer med en gutt i magen! SÅÅ utrolig stas!! ❤️ Jeg er forøvrig ikke gravid jeg heller, @Førstegangs, hehe. Vi er inne i PP3 nå 😊 Hvordan går det med deg? Håper alle får en fin fredag ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå