Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for fin UL, @-C- ❤️🥰 Vi kaller også vår for lille trille 🙊😅

Hihi lille trille ja! Søtt navn hihi ❤️ Tusen takk  @Patriotpaula! Ja det var veldig gøy å se!! Hvor langt er du nå da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, -C- skrev:

Hihi lille trille ja! Søtt navn hihi ❤️ Tusen takk  @Patriotpaula! Ja det var veldig gøy å se!! Hvor langt er du nå da?

Kommet til uke 17 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Kommet til uke 17 🥰

Tenk!!! Så herlig! Kjenner du spark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -C- skrev:

Tenk!!! Så herlig! Kjenner du spark?

Veldig deilig å ha kommet så langt 😊 Har ikke kjent noen sikker bevegelse enda. Vi var på UL forrige uke og vedkommende som utførte den sa at det ikke er lenge til jeg vil kjenne noe. Morkaken ligger på bakveggen, så den ligger «rett» mtp å kjenne bevegelse 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Veldig deilig å ha kommet så langt 😊 Har ikke kjent noen sikker bevegelse enda. Vi var på UL forrige uke og vedkommende som utførte den sa at det ikke er lenge til jeg vil kjenne noe. Morkaken ligger på bakveggen, så den ligger «rett» mtp å kjenne bevegelse 🙏

Såååå spennende! Godt det da, at den ligger rett! Du må si ifra når du kjenner noe da! 😄

Når kjente dere andre spark for første gang ca?

Med nr 1 mener jeg det var uke 17/18 for min del, mens med nr to følte jeg det en god stund før altså! (Med mindre man innbilte seg ting da hehe)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, -C- skrev:

Har siden 20+2 hatt flere rare og merkelige bevegelser i magen, som jeg selvsagt relaterer til bevegelser fra vesla 🥰 Førstegangsfødende og morkaken er på fremre vegg :) 21+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, J1994 skrev:

Har siden 20+2 hatt flere rare og merkelige bevegelser i magen, som jeg selvsagt relaterer til bevegelser fra vesla 🥰 Førstegangsfødende og morkaken er på fremre vegg :) 21+0 i dag.

Utrolig spennende @J1994 ❤️ når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, -C- skrev:

Såååå spennende! Godt det da, at den ligger rett! Du må si ifra når du kjenner noe da! 😄

Med nr 1 mener jeg det var uke 17/18 for min del, mens med nr to følte jeg det en god stund før altså! (Med mindre man innbilte seg ting da hehe)

Jeg kjente bevegelse og mindre dulter 17 uker på vei. Nå er jeg 22 uker på vei og det har begynt å bli harde spark! Får ordentlig vondt av og til 😂 men må jo bare le. Er helt absurd og fint hele greia. Lurer på hvorvidt mine indre organ er skapt for å tåle så mye støt 😂 Har forøvrig morkaka på bakre vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det så bra ut på tul, @-C-

Har kjent noe bevegelser de siste ukene, men de siste dagene har det tatt seg veldig opp, spesielt etter jeg har spist. Jeg har livmor på fremre vegg, men kjenner noe dult her og der.

Det slo meg nettopp at om et par dager er det bare fire måneder til termin! Tiden går så fort, så er spent på de neste ukene 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle fine damer her 🥰

Tenkte å oppdatere litt jeg også 🥰 kvalmen har begynt å avta, og jeg er kvalm stortsett bare på morgen og kveld. Har idag vært på TUL, og fikk se et mini menneske 😍 ble riktignok satt tilbake en hel uke men termin ble ikke flyttet så masse. 13.10.2020 🥰 er da altså 10+4 idag (noe litt usikker var han siden lille bolle lå så krøkete 😅) så det blir nok sikkert mere korrekt ved den OUL 😊 

Håper dere andre har det fint og holder avstand 😉🥰 klem fra meg og lille bolle 😍

Ps: lille bolle pga den store magen 😅

IMG_20200318_125303.jpg

IMG_20200318_125311.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei alle fine damer her 🥰

Tenkte å oppdatere litt jeg også 🥰 kvalmen har begynt å avta, og jeg er kvalm stortsett bare på morgen og kveld. Har idag vært på TUL, og fikk se et mini menneske 😍 ble riktignok satt tilbake en hel uke men termin ble ikke flyttet så masse. 13.10.2020 🥰 er da altså 10+4 idag (noe litt usikker var han siden lille bolle lå så krøkete 😅) så det blir nok sikkert mere korrekt ved den OUL 😊 

Håper dere andre har det fint og holder avstand 😉🥰 klem fra meg og lille bolle 😍

Ps: lille bolle pga den store magen 😅

IMG_20200318_125303.jpg

IMG_20200318_125311.jpg

Ååå så hyggelig oppdatering! ❤️ Der er det jo et mini menneske, wihuu😍 Så utrolig koselig å se! Godt at formen din ikke er så verst heller. 

Stor klem til deg og lille bolla i magen ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Ååå så hyggelig oppdatering! ❤️ Der er det jo et mini menneske, wihuu😍 Så utrolig koselig å se! Godt at formen din ikke er så verst heller. 

Stor klem til deg og lille bolla i magen ❤️

16 timer siden, Smashy skrev:

Dette var koselige oppdateringer @-C- og @Ønskebarnnr2 😍 ❤️

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Så fine bilder av lille bolle @Ønskebarnnr2 🥰

Tusen takk, dere ❤️

Men jeg lurer litt på om han tenkte på alderen til babyen? 🤔 Han satt meg tilbake med en hel uke, men jeg får det ikke til å stemme. Han målte lille bolle til 4,2 cm og på alle appene jeg har er babyen 4 cm i uke 11+.. Så jeg vet ikke helt hva han tenker når han sa 10+4 igår 🤔

Jeg lot appene mine stå slik dem var, og får da størrelsen på lille bolle mere korrekt 🤭 så jeg påstår at jeg er 11+5 ❤️

Klem til dere alle ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk, dere ❤️

Men jeg lurer litt på om han tenkte på alderen til babyen? 🤔 Han satt meg tilbake med en hel uke, men jeg får det ikke til å stemme. Han målte lille bolle til 4,2 cm og på alle appene jeg har er babyen 4 cm i uke 11+.. Så jeg vet ikke helt hva han tenker når han sa 10+4 igår 🤔

Jeg lot appene mine stå slik dem var, og får da størrelsen på lille bolle mere korrekt 🤭 så jeg påstår at jeg er 11+5 ❤️

Klem til dere alle ❤️ 

Det er jo ikke noe verre enn at du blir satt tilbake på OUL :) Påstå at du er 11+5 i dag  du ❤️ Jeg har heller ikke endret appene mine før jeg har vært på OUL, begge de siste ultralydene viser mål som tilsier at jeg blir satt frem 3-5 dager, så får jeg se om det er tilfellet på OUL også 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk, dere ❤️

Klem til dere alle ❤️ 

Er fosteret målt til 4,2 cm skal du være akkurat 11 uker på vei. 

received_1080417018987698.png

Anonymkode: 678a8...cea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe

Vært noen skikkelig hektiske uker så fikk aldri takket dere som kom med trøstende ord 💕 

Mistet rundt en uke over ikm, men blødde siden ikm så startet kanskje allerede da.. 

Fem dager etter det fikk jeg plutselig eggløsning (positive tester), det er en uke siden og jeg har hatt masse eggløsningslim siden dette? Ikke positive EL tester siden forrige uke. I dag var det så mye som jeg aldri har hatt før, men fremdeles negativ test og livmorstappen er høy, men ganske hard og føles ikke åpen.

Veldig forvirret. Noen som har noen erfaring med dette? Tenker at kroppen kanskje prøvde å ha eggløsning for en uke siden, men at drt aldri skjedde, så kroppen prøver fremdeles? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...