Førstegangs Skrevet 18. februar 2020 #5501 Del Skrevet 18. februar 2020 20 minutter siden, -C- skrev: Jeg har jo ikke notert meg utflod denne måneden, bare fordi jeg ikke har orket å notere meg noen symptomer rett og slett, da jeg er lei. Vel, jeg forsøkte nå å legge inn "Watery" på CD9, da endrer FF til EL på CD9 med en gang. Ville bare si det, dersom det faktisk også kan bety noe. Iallfall gikk FF da fra stiplet linje begge gangene fra før, til nå hel rød linje, hvilket indikerer at den er veldig veldig sikker. Nå kan ikke jeg garantere at jeg hadde sånn eller sånn utflod da eller da, for jeg har ikke fulgt med for å være helt ærlig =/ Men jeg bare testet for å se om det gjorde meg noe klokere. Hmmm, tror jeg ville tatt bort «watery» med mindre det faktisk stemmer at du hadde det. Det betyr vel egentlig bare at med watery utflod så er den helt sikker på at du hadde EL på CD9? Eller misforstår jeg? Jeg synes absolutt det ser ut som du har hatt EL på dag 9, den ser bare annerledes ut enn de andre fordi du har EL så tidlig. Jeg er ikke så god på grafer, men det er min tolkning! Skjønner at du blir tullerusk. Du gjør så godt du kan og det er godt nok❤️ Dette er ikke så lett å forstå seg på! Så lenge dere har hatt sex rundt EL er det det viktigste. Og du har jo garantert hatt EL nå, som dere ikke hadde sex i går, går nok det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5502 Del Skrevet 18. februar 2020 19 minutter siden, Førstegangs skrev: Hmmm, tror jeg ville tatt bort «watery» med mindre det faktisk stemmer at du hadde det. Det betyr vel egentlig bare at med watery utflod så er den helt sikker på at du hadde EL på CD9? Eller misforstår jeg? Jeg synes absolutt det ser ut som du har hatt EL på dag 9, den ser bare annerledes ut enn de andre fordi du har EL så tidlig. Jeg er ikke så god på grafer, men det er min tolkning! Skjønner at du blir tullerusk. Du gjør så godt du kan og det er godt nok❤️ Dette er ikke så lett å forstå seg på! Så lenge dere har hatt sex rundt EL er det det viktigste. Og du har jo garantert hatt EL nå, som dere ikke hadde sex i går, går nok det helt fint. Hei @Førstegangs Tusen takk for svar snille deg ❤️ Ja jeg har tatt det bort, men det var bare for å teste marginene på FF. De er jo sånn sett små.Ville bare teste hva FF mente dersom jeg satt inn noe på utflod, som Watery i dette tilfellet. Jeg har jo ikke ført inn symptomer eller utflod, så den har ikke noe å gå etter annet enn kun tempen. Så for å sjekke hva den sa om jeg endret på utflod, gjorde jeg det som test. Dersom jeg tar bort Watery, mener den at jeg hadde eggløsning på CD13. Så jeg er da enten 7 eller 3 dpo i dag. Det er jo ganske stor forskjell egentlig. Jeg liker jo å tro at jeg har hatt EL med tanke på hvor høy tempen er nå. Den ble feks aldri så høy forrige syklus når jeg aldri hadde EL. Og den har aldri i tidligere grafer vært så høy før EL. Så jeg velger å håpe og tro på det! Håper også at det er som du sier, at jeg uansett har hatt EL nå og at det ikke ville forandret noe om vi hadde sex i går eller ei. Takk beste ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. februar 2020 #5503 Del Skrevet 18. februar 2020 46 minutter siden, -C- skrev: Jeg har jo ikke notert meg utflod denne måneden, bare fordi jeg ikke har orket å notere meg noen symptomer rett og slett, da jeg er lei. Vel, jeg forsøkte nå å legge inn "Watery" på CD9, da endrer FF til EL på CD9 med en gang. Ville bare si det, dersom det faktisk også kan bety noe. Iallfall gikk FF da fra stiplet linje begge gangene fra før, til nå hel rød linje, hvilket indikerer at den er veldig veldig sikker. Nå kan ikke jeg garantere at jeg hadde sånn eller sånn utflod da eller da, for jeg har ikke fulgt med for å være helt ærlig =/ Men jeg bare testet for å se om det gjorde meg noe klokere. Hmm 🤔 den her var litt kinkig. Meen jeg vil nok tro (med et stort tro) at EL var på cd9. Ettersom du aldri før har hatt så høy temp før EL hadde jeg nok trudd at det første stemte. Han endret nok sikkert bare siden den ble usikker mtp utfloden som ikke var ført på. For om EL var på cd9, så har jo tempen holdt seg godt over den røde linjen. Og siden du på en måte selv har kjent på kroppen (brystene) at EL har vært ville jeg gått ut ifra det. FF var likens med meg no sist, hadde tempdropp rundt dpo4 som han senere anså som EL etter egentlig å ha vært sikker på EL tidligere. Men til syvende og sist så er det snakk om 4 dager fra eller til. Så jeg ville ha latt det stå på cd9 og heller sett an symptomer frem mot mens. Eller helst ikke kommende mens 😉🙏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5504 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev: Hmm 🤔 den her var litt kinkig. Meen jeg vil nok tro (med et stort tro) at EL var på cd9. Ettersom du aldri før har hatt så høy temp før EL hadde jeg nok trudd at det første stemte. Han endret nok sikkert bare siden den ble usikker mtp utfloden som ikke var ført på. For om EL var på cd9, så har jo tempen holdt seg godt over den røde linjen. Og siden du på en måte selv har kjent på kroppen (brystene) at EL har vært ville jeg gått ut ifra det. FF var likens med meg no sist, hadde tempdropp rundt dpo4 som han senere anså som EL etter egentlig å ha vært sikker på EL tidligere. Men til syvende og sist så er det snakk om 4 dager fra eller til. Så jeg ville ha latt det stå på cd9 og heller sett an symptomer frem mot mens. Eller helst ikke kommende mens 😉🙏❤️ Tusen takk @Ønskebarnnr2 Hadde du tempdip syklusen du ble gravid? Ja la oss håpe det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5505 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) Ok NEWS! @Førstegangs @Ønskebarnnr2 Jeg tok jo progesteronprøve på legekontoret fredag 14 februar, som var min CD12. Sjekk resultatene, det må jo bety at jeg omtrent med sikkerhet kan si at EL må ha vært iallfall? Altså før CD12 en gang, og da mest sannsynlig på CD9? Kom akkurat på at jeg hadde tatt den prøven, men glemt å sjekke resultat! ÅÅÅÅÅH så glad jeg ble nå! Sukk 😄 Håper logikken min stemmer nå, hva tenker dere? Endret 18. februar 2020 av -C- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. februar 2020 #5506 Del Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, -C- skrev: Tusen takk @Ønskebarnnr2 Hadde du tempdip syklusen du ble gravid? Ja la oss håpe det ❤️ Tja, min gikk under den røde linjen. Men jeg var ganske sikker på EL med tanke på symptomene" etter EL. Men så hadde et dipp til på 7dpo. Men synest det svingte mye den her gangen. Kan legge med grafen så du får se 😊 så kan du jo dømme litt selv med tanke på din graf 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5507 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev: Tja, min gikk under den røde linjen. Men jeg var ganske sikker på EL med tanke på symptomene" etter EL. Men så hadde et dipp til på 7dpo. Men synest det svingte mye den her gangen. Kan legge med grafen så du får se 😊 så kan du jo dømme litt selv med tanke på din graf 😊 Takk takk @Ønskebarnnr2 Husker jo denne nå som jeg ser den Ja ser ut som om du hadde festedipp på dpo 7, det er alltid positivt for meg iallfall, om jeg får dip da! Tenk at det ble babyrafen din 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. februar 2020 #5508 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, -C- skrev: Takk takk @Ønskebarnnr2 Husker jo denne nå som jeg ser den Ja ser ut som om du hadde festedipp på dpo 7, det er alltid positivt for meg iallfall, om jeg får dip da! Tenk at det ble babyrafen din 😍 Ja, enda jeg avskrev den allerede 10dpo. 🤭 Men så kom den kvalmen når jeg skulle bake brød da, som gjorde meg mistenksom 🤭🥰 Jeg vet ikke hva progesteron skal ligge på, men det produseres jo ikke før etter EL så da har du nok hatt EL på cd 9 😀😁😍 sååå bra 😁 jeg ble gla nå på dine vegne og håper det går din vei nå ettersom EL var tidligere enn vanlig 🤞😉🥰 @-C- Endret 18. februar 2020 av Ønskebarnnr2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5509 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev: Ja, enda jeg avskrev den allerede 10dpo. 🤭 Men så kom den kvalmen når jeg skulle bake brød da, som gjorde meg mistenksom 🤭🥰 Jeg vet ikke hva progesteron skal ligge på, men det produseres jo ikke før etter EL så da har du nok hatt EL på cd 9 😀😁😍 sååå bra 😁 jeg ble gla nå på dine vegne og håper det går din vei nå ettersom EL var tidligere enn vanlig 🤞😉🥰 Ja sant @Ønskebarnnr2, det er som meg hver syklus det, avskriver det før jeg har begynt å prøve. Det er jo en forsvarsmekanisme også det. Ja om du ser på oversiktene fra Fürst over, ser man at progesteron skal ligge på 15+ etter eggløsning. Så jeg tolker uten tvil dette til at jeg har hatt eggløsning. Forrige måned kom jeg meg aldri mer enn til 5 på progesteron, og det stemte jo godt med det faktum at jeg ikke hadde EL. Håper @Førstegangs kan bekrefte det jeg tenker DERSOM dere er enige i at jeg har hatt EL på CD9, med tanke på progesteronet, burde jeg da bare overkjøre FF og føre inn EL på den dagen? Sånn at jeg står med riktig dpo osv? Er jo tullete å være på dpo 3 når det egentlig skal være dpo7 nå =/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5510 Del Skrevet 18. februar 2020 @Ønskebarnnr2 Hihi må le forresten, tenk at noe så lite som at en kvinne baker kan gjøre så hun mistenker graviditet. Altså kvalme ved baking. Det er så sprøtt hvor tidlig mange av oss mistenker ting! Kroppen er jaggu merkelig 😄 😛❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 18. februar 2020 #5511 Del Skrevet 18. februar 2020 Ok, da slenger jeg meg med på skravletråden. Kjenner jeg trenger noen som er i samme situasjon som meg..Legger ved en liten intro .. Jeg er 28 år gammel, mannen er 27. Jeg sluttet på p piller i juni 2018 etter å ha brukt dem i ca 7 år. Fikk mensen 6 uker etter pilleslutt, og startet prøvingen i desember 2018. Har ikke hatt så mye kluss med syklusene, bortsett fra at de ble litt lengre ca 35 dager. Jeg fikk EL rundt dag 23-25 med tydelige EL smerter og positive tester. I februar startet jeg å tempe og fant eggløsningen hver syklus, men ingen graviditet. Fikk time til utredning i september. Der konstaterte hun med at ingenting var galt med meg. Mannen fikk også sjekket seg, og der var kvaliteten på topp. På grunn av det, sluttet jeg med temping og ble gravid den syklusen (oktober 2019). Ble selvsagt overlykkelig og følte meg som verdens heldigste! Lykken var dessverre kortvarig. Fikk en blødning i uke 8 og fikk en time til privat UL hvor jeg fikk bekreftet at dette var en SA. Fikk piller i to omganger som ikke fungerte, og måtte derfor inn til utskrapning. Blødde kun en ukes tid, og fikk EL på dag 27 igjen. Jeg gikk til oppfølgingstime hos privat gyn en måned etter. Han fant en liten muskelknute i livmoren på 1,5 cm. Han sa at jeg ikke skulle bekymre meg så mye for den, men satte meg på Letrozol for å booste EL og forhåpentlig korte ned på syklusene. Den første syklusen med Letrozol, glemte jeg en pille, så jeg vet ikke helt om kuren ga effekt. Jeg fikk EL på dag 23, ingen graviditet. Er på min andre runde med letrozol nå og på CD 30. Har ikke merket NOE til EL, verken smerter eller positive tester. Dette er sinnsykt irriterende! I går kom det en liten dråpe blod på papiret, etterfulgt av veldig lite brunt utflod. Idag tidlig fikk jeg også noe brunt, som har avtatt nå. Jeg skjønner INGENTING av hva som skjer, og jeg er bare sååå klar for å få en liten gullklump..Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, og skjønner at det ble langt. Men tenker at det sikkert er noen som har vært gjennom liknende, og håper jeg kan dele litt erfaringer med noen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. februar 2020 #5512 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, -C- skrev: Ja sant @Ønskebarnnr2, det er som meg hver syklus det, avskriver det før jeg har begynt å prøve. Det er jo en forsvarsmekanisme også det. Ja om du ser på oversiktene fra Fürst over, ser man at progesteron skal ligge på 15+ etter eggløsning. Så jeg tolker uten tvil dette til at jeg har hatt eggløsning. Forrige måned kom jeg meg aldri mer enn til 5 på progesteron, og det stemte jo godt med det faktum at jeg ikke hadde EL. Håper @Førstegangs kan bekrefte det jeg tenker DERSOM dere er enige i at jeg har hatt EL på CD9, med tanke på progesteronet, burde jeg da bare overkjøre FF og føre inn EL på den dagen? Sånn at jeg står med riktig dpo osv? Er jo tullete å være på dpo 3 når det egentlig skal være dpo7 nå =/ @-C-, overkjør bare du FF 😉 du har det jo svart på hvitt nå at EL har vært før cd 12 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5513 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev: @-C-, overkjør bare du FF 😉 du har det jo svart på hvitt nå at EL har vært før cd 12 🥰 Sant:) Takk! Glad jeg har dere ❤️ @Ønskebarnnr2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 18. februar 2020 #5514 Del Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, -C- skrev: @Ønskebarnnr2 Hihi må le forresten, tenk at noe så lite som at en kvinne baker kan gjøre så hun mistenker graviditet. Altså kvalme ved baking. Det er så sprøtt hvor tidlig mange av oss mistenker ting! Kroppen er jaggu merkelig 😄 😛❤️ Hehe.. Ja, når man egentlig ikke bruke å reagere på brøddeigen ellers så blir det fort sånt. 😅 Eller andre ting også, er jo såå forskjellig med tanke på hva man reagerer på.. 😅 Kvinnekroppen er et mysterium som ingen klarer å løse 😅 ikke vi selv en gang 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5515 Del Skrevet 18. februar 2020 @Havfrue8 Hei og velkommen hit ❤️ Så koselig at du vil være med her! Jeg skal svare deg om litt, må bare få i meg noe lunsj først:) Som vi skrev før i tiden på msn, "BRB" 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 18. februar 2020 #5516 Del Skrevet 18. februar 2020 35 minutter siden, Havfrue8 skrev: Ok, da slenger jeg meg med på skravletråden. Kjenner jeg trenger noen som er i samme situasjon som meg..Legger ved en liten intro .. Jeg er 28 år gammel, mannen er 27. Jeg sluttet på p piller i juni 2018 etter å ha brukt dem i ca 7 år. Fikk mensen 6 uker etter pilleslutt, og startet prøvingen i desember 2018. Har ikke hatt så mye kluss med syklusene, bortsett fra at de ble litt lengre ca 35 dager. Jeg fikk EL rundt dag 23-25 med tydelige EL smerter og positive tester. I februar startet jeg å tempe og fant eggløsningen hver syklus, men ingen graviditet. Fikk time til utredning i september. Der konstaterte hun med at ingenting var galt med meg. Mannen fikk også sjekket seg, og der var kvaliteten på topp. På grunn av det, sluttet jeg med temping og ble gravid den syklusen (oktober 2019). Ble selvsagt overlykkelig og følte meg som verdens heldigste! Lykken var dessverre kortvarig. Fikk en blødning i uke 8 og fikk en time til privat UL hvor jeg fikk bekreftet at dette var en SA. Fikk piller i to omganger som ikke fungerte, og måtte derfor inn til utskrapning. Blødde kun en ukes tid, og fikk EL på dag 27 igjen. Jeg gikk til oppfølgingstime hos privat gyn en måned etter. Han fant en liten muskelknute i livmoren på 1,5 cm. Han sa at jeg ikke skulle bekymre meg så mye for den, men satte meg på Letrozol for å booste EL og forhåpentlig korte ned på syklusene. Den første syklusen med Letrozol, glemte jeg en pille, så jeg vet ikke helt om kuren ga effekt. Jeg fikk EL på dag 23, ingen graviditet. Er på min andre runde med letrozol nå og på CD 30. Har ikke merket NOE til EL, verken smerter eller positive tester. Dette er sinnsykt irriterende! I går kom det en liten dråpe blod på papiret, etterfulgt av veldig lite brunt utflod. Idag tidlig fikk jeg også noe brunt, som har avtatt nå. Jeg skjønner INGENTING av hva som skjer, og jeg er bare sååå klar for å få en liten gullklump..Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, og skjønner at det ble langt. Men tenker at det sikkert er noen som har vært gjennom liknende, og håper jeg kan dele litt erfaringer med noen ❤️ Hei igjen @Havfrue8 Jeg forstår inderlig godt hvordan du har det, nå er jeg en god del eldre enn deg (37år), og har to barn fra før av, men vi har nå prøvd siden 2018 selv og får ikke påvist noen feil annet enn potensielt alder. Allikevel er alle nivåer og prøver + sæd bra. Vi har mistet to ganger på 7 mnd og ja, man blir helt oppgitt! Det bærer mot IVF for vår del nå! Dette blir vel siste måned vi prøver naturlig. Antagelig starter vi opp med IVF neste syklus, med tungt hjerte sagt. Man vil jo helst klare det naturlig. Jeg tenker at du jo har ganske sen EL, så det å prøve Letrozol er nok helt riktig tenkt av legene. Derimot fungerer det jo kanskje ikke så bra for deg. Går du på enkel eller dobbel dose? Det er det første jeg ville tatt opp med legen, kan hende du må over på dobbel dose. Det kan hjelpe! Har du satt opp noen oppfølgingstime hos gynekolog nå? Om ikke tror jeg at jeg hadde gjort det, og forklart situasjonen på ny og sjekket opp doseringen. Jeg vil jo tro dere kvalifiserer til offentlig IVF også? Sender deg en god klem ❤️ Skjønner deg SÅ godt! Hold ut og vit at jentene her inne er helt supre til å støtte opp og hjelpe der de kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasmin19 Skrevet 18. februar 2020 #5517 Del Skrevet 18. februar 2020 16 timer siden, -C- skrev: Hei @Yasmin19 Jeg er litt travel, så svaret blir deretter 😛 årsak til at FF tror det er fordi du har lagt inn eggwhite utflod fra dag 20-22. Prøv å ta bort denne infoen, så ser du hva som skjer med grafen. Gi meg gjerne beskjed om hva den sier da:) jeg tror fu har hatt EL på dag 23 eller 24, men litt vanskelig å tyde da du har hatt veldig høye målinger før EL også. Kanskje du kan sende meg oppdatert graf? Takk for at du tok deg tid til å svare! Ja, du har rett. Nå er den flyttet til CD24. Temperaturene mine tidlig i syklusen var all over the place 🙇♀️ kjenner håpet minsket litt ettersom vi kun hadde sex tiiidlig morgen (kl 5....😂) CD 22, men det gjenstår å se! Håper eggløsningen din bærer frukter! Med den progesteron-verdien kan du føle deg trygg på at den har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 18. februar 2020 #5518 Del Skrevet 18. februar 2020 9 minutter siden, -C- skrev: Hei igjen @Havfrue8 Jeg forstår inderlig godt hvordan du har det, nå er jeg en god del eldre enn deg (37år), og har to barn fra før av, men vi har nå prøvd siden 2018 selv og får ikke påvist noen feil annet enn potensielt alder. Allikevel er alle nivåer og prøver + sæd bra. Vi har mistet to ganger på 7 mnd og ja, man blir helt oppgitt! Det bærer mot IVF for vår del nå! Dette blir vel siste måned vi prøver naturlig. Antagelig starter vi opp med IVF neste syklus, med tungt hjerte sagt. Man vil jo helst klare det naturlig. Jeg tenker at du jo har ganske sen EL, så det å prøve Letrozol er nok helt riktig tenkt av legene. Derimot fungerer det jo kanskje ikke så bra for deg. Går du på enkel eller dobbel dose? Det er det første jeg ville tatt opp med legen, kan hende du må over på dobbel dose. Det kan hjelpe! Har du satt opp noen oppfølgingstime hos gynekolog nå? Om ikke tror jeg at jeg hadde gjort det, og forklart situasjonen på ny og sjekket opp doseringen. Jeg vil jo tro dere kvalifiserer til offentlig IVF også? Sender deg en god klem ❤️ Skjønner deg SÅ godt! Hold ut og vit at jentene her inne er helt supre til å støtte opp og hjelpe der de kan Hei 🎈 Hyggelig at du tar deg tid. Dette med barneønske er tungt uansett om man har barn fra før eller ikke, særlig når man bare får beskjed om at det ikke er noe galt en gang. Skjønner veldig at dere bil prøve naturlig, for jeg er litt der selv. Foreløpig har jeg mest kontakt med privat gynekolog. Er satt opp på oppfølging i det offentlige i april, så jeg tenker at jeg kan vente til da..I mellomtiden tror jeg at jeg skal ta en telefon til den private og høre om han anbefaler dobbel dose, det kan jo være noe der Har sett at jeg fortsatt har litt brunt utflod nå. Kan jo være at mens er på vei og at jeg har oversett EL helt? Takk og god klem til deg også. Ser frem til å følge med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #5519 Del Skrevet 18. februar 2020 14 timer siden, -C- skrev: @Ønskebarnnr2 Heeeei ❤️ Godt å høre fra deg også! Så kjipt at du er svimmel og kvalm + oppkast, men jeg skulle gitt mye for å være der akkurat nå, så prøv å tenk på det å være prøver og ikke gravid HVER gang du føler deg uggen ❤️ Alternativet er å være sliten og triiiiiist og lei prøver 😛 Spennende med ultralyder! Gleder meg masse til å høre hvordan det gikk! Såååå spennende og moro! Skal komme innom av og til, dersom det er noe å melde:) Det tyngste for meg nå er å vite om jeg skal kjøpe medisiner før jeg er lengre ut i dpo land eller ikke. Til IVF. Jeg KAN jo hypotetisk sett bli gravid denne mnd, selv om jeg ikke har troa. Da er det GREIT kjedelig å ha kjøpt medisiner til 15000 kr som aldri kan bli brukt. Det som er dumt er at det er et apotek som har medisinen, og kun det apoteket, og de har ikke åpent i helger. Så om man plutselig får mensen alt for tidlig, eller tidligere enn ventet, på en lørdag eller søndag, utsettes hele forsøket med en HEL syklus! Samtidig kan jeg ikke gamble med alle de pengene! Blæh! Så det er def et dilemma! God klem! Har du snakket med Hausken om hvilke medisiner du må hente ut i første omgang? Mest sannsynlig trenger du bare en type medisin som skal brukes de første dagene, før du trenger flere etterhvert. Altså trenger du bare å hente ut litt nå før menstruasjon, det vil spare deg for mange, mange tusen om du skulle bli gravid naturlig. Anonymkode: 9abfb...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 18. februar 2020 #5520 Del Skrevet 18. februar 2020 Heisann jenter! Ser jeg har et par sider her inne å oppdatere meg på, gleder meg på litt lesing ❤️. Jeg har vært å målt hcg med 5 dagers mellomrom. 6+6 = 23 409 og 7+4 = 45 137. Med andre ord en dobling i løpet av 5 dager, i mitt hode skal det dobles annenhver dag? men så leser jeg noen plasser som sier at doblingen avtar etter uke 6. Jeg ser også på ulike oversikter hvor normalverdiene har stort spenn så det skal mye til for å ikke ligge innenfor. Jeg fikk heller ikke pratet med legen, det var kun sekretæren som kunne fortelle meg verdiene. Jeg hadde helst sett å blitt ringt opp av legen og eventuelt fått en tidlig UL pga dette, men en får kanskje ikke i pose og sekk.. så nå tenker jeg på å bestille privat denne uka bare for å slippe å gruble, jeg vil heller vite det med en gang. Hva tenker dere damer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå