Patriotpaula Skrevet 30. januar 2020 #5161 Del Skrevet 30. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg bestilt G-tester. Og angrer. Føler at hver gang jeg gjør det så er jeg garantert å ikke være gravid. Flere som har det sånn? Anonymkode: a2f00...b20 Du får sende de tilbake da? 🤷♀️ Så blir du gravid, siden du ikke har noen tester du kan bruke. Jeg tenker jo at det er veldig smart å ha noen tester liggende hvis man prøver, det er vesentlig mye rimeligere enn å kjøpe clearblue fra apoteket hver gang man føler for å teste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. januar 2020 #5162 Del Skrevet 30. januar 2020 @-C- De skoene er svarte 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5163 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) 9 minutter siden, Patriotpaula skrev: @-C- De skoene er svarte 🙊 😂haha det er sååå rart hvordan man ser det der forskjellig altså! Hørte du brainstorm eller green needle da?? @Patriotpaula Endret 30. januar 2020 av -C- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5164 Del Skrevet 30. januar 2020 16 minutter siden, -C- skrev: Skjønner følelsen litt. Grøsser ved tanken på hvor mye penger jeg har brukt på det der på et år..🙈 Jeg føler liksom at når jeg bestiller tester så kommer mensen før den skal eller at jeg curser noe. Haha. Også er jeg så utrolig testoman🤮 Jeg begynner gjerne å teste 5dpo, kjøper 20 tester og når jeg er dag over ikm så har ejg 1 test igjen... Og så kommer mensen. Men jeg prøver helgardere meg ved å dra på apoteket og hente ut cyklokapron, kjøpe tamponger osv. Haha. Dette høres sykere ut enn jeg vil innrømme Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5165 Del Skrevet 30. januar 2020 17 minutter siden, Patriotpaula skrev: Du får sende de tilbake da? 🤷♀️ Så blir du gravid, siden du ikke har noen tester du kan bruke. Jeg tenker jo at det er veldig smart å ha noen tester liggende hvis man prøver, det er vesentlig mye rimeligere enn å kjøpe clearblue fra apoteket hver gang man føler for å teste 😊 Haha. Jeg har som sagt en sånn overtro på at om jeg kjøper tamponger, bind og henter ut cyklokapron mot blødninger så er det en medvirkende faktor i å bli gravid 🤪🤪 så nå jevner jeg ut testkjøpet! Anonymkode: a2f00...b20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5166 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler liksom at når jeg bestiller tester så kommer mensen før den skal eller at jeg curser noe. Haha. Også er jeg så utrolig testoman🤮 Jeg begynner gjerne å teste 5dpo, kjøper 20 tester og når jeg er dag over ikm så har ejg 1 test igjen... Og så kommer mensen. Men jeg prøver helgardere meg ved å dra på apoteket og hente ut cyklokapron, kjøpe tamponger osv. Haha. Dette høres sykere ut enn jeg vil innrømme Anonymkode: a2f00...b20 Haha du er helt sikkert ikke alene om dette! Hvor lenge har du prøvd da? Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nesten må tvinge meg selv til å teste. Er så lei negativt svar at det bare ikke frister lengre. Eggløsningstest derimot tar jeg, for å være sikker bare nå som syklusen min er psykotisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5167 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, -C- skrev: Haha du er helt sikkert ikke alene om dette! Hvor lenge har du prøvd da? Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nesten må tvinge meg selv til å teste. Er så lei negativt svar at det bare ikke frister lengre. Eggløsningstest derimot tar jeg, for å være sikker bare nå som syklusen min er psykotisk! Offisielt har vi vel forsøkt 13pp nå tror jeg. Jeg tar også eggløsningstester, av samme grunn som deg, jeg vil vite at jeg har El. Syklusen min varierer mellom 28-32 dager, og vet at lutealfasen min er eksakt på klokka 14 dager. Jeg får alltid mensen klokka 23!!! Jeg har også veldig tydelige menssymptomer så jeg vet feks 12dpo at nå kommer mensen, for ryggen slår seg helt vrang og jeg får løs mage 🥵 og jeg får tidenes kviser. Så om jeg er 13dpo pleier jeg legge meg tidlig fordi jeg innbiller meg at da får jeg ikke mensen, da blir jeg magisk kvitt det 🤪 men sånn er det jo ikke. Shrug Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5168 Del Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Offisielt har vi vel forsøkt 13pp nå tror jeg. Jeg tar også eggløsningstester, av samme grunn som deg, jeg vil vite at jeg har El. Syklusen min varierer mellom 28-32 dager, og vet at lutealfasen min er eksakt på klokka 14 dager. Jeg får alltid mensen klokka 23!!! Jeg har også veldig tydelige menssymptomer så jeg vet feks 12dpo at nå kommer mensen, for ryggen slår seg helt vrang og jeg får løs mage 🥵 og jeg får tidenes kviser. Så om jeg er 13dpo pleier jeg legge meg tidlig fordi jeg innbiller meg at da får jeg ikke mensen, da blir jeg magisk kvitt det 🤪 men sånn er det jo ikke. Shrug Anonymkode: a2f00...b20 13pp er lenge nok til å gå møkk lei, jeg er faktisk usikker, men tror jeg er i pp12 nå. Må sjekke etterpå haha! Sier vel sitt om hvor lei jeg er nå... Men har dere sjekket om noe kan være galt? I og med at du har prøvd over et år tenkte jeg:) Vær glad for at du har så regelmessig syklus, det er mye bedre enn om ikke. Også fint at du kjenner kroppen din så godt, for da blir det nok enklere for deg å kjenne noe den dagen du faktisk er gravid 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 30. januar 2020 #5169 Del Skrevet 30. januar 2020 27 minutter siden, -C- skrev: Helt tåpelig og har ingenting med prøving eller graviditet å gjøre haha, men ser dere sort eller hvit sko her? Jeg ser hvit! Og hører dere brainstorm eller green needle? Jeg hører akkurat det jeg bestemmer meg for å høre! 😳😂 Sort eller hvit sko?: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24778353/dette-bildet-tar-av-paa-twitter-ser-du-hvit-eller-svart-sko Hører du brainstorm eller green needle eller akkurat det du vil høre? Skoen ser hvit ut for meg. Jeg hører brainstorm hvis jeg vil eller green needle hvis jeg vil høre det. Tror begge ordene sies med ulike frekvenser, og hjernen kan bestemme hvilken du vil høre. Jeg kan også høre brain needle😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovilove Skrevet 30. januar 2020 #5170 Del Skrevet 30. januar 2020 @Ønskebarnnr2 Gratulerer sååå mye! Jeg hadde virkelig en god følelse på at den ville vise det i dag! Yeeesss!!😍 Håper spiren klore seg fast i ni måneder!🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5171 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, Førstegangs skrev: Skoen ser hvit ut for meg. Jeg hører brainstorm hvis jeg vil eller green needle hvis jeg vil høre det. Tror begge ordene sies med ulike frekvenser, og hjernen kan bestemme hvilken du vil høre. Jeg kan også høre brain needle😂 Haha da er du helt lik som meg! Så du blå eller hvit kjole back in the days? Jeg så blå! @Førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5172 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, -C- skrev: 13pp er lenge nok til å gå møkk lei, jeg er faktisk usikker, men tror jeg er i pp12 nå. Må sjekke etterpå haha! Sier vel sitt om hvor lei jeg er nå... Men har dere sjekket om noe kan være galt? I og med at du har prøvd over et år tenkte jeg:) Vær glad for at du har så regelmessig syklus, det er mye bedre enn om ikke. Også fint at du kjenner kroppen din så godt, for da blir det nok enklere for deg å kjenne noe den dagen du faktisk er gravid 😄 Ja, vet at alt er fint og tipp topp her. Jeg hadde faktisk et håp om at PCOSen jeg hadde før skulle være årsaken til dette, men jeg har ingen tegn til PCOS etter vi fikk barn sist. Ingen cyster, ingen overvekt osv. Det som gjør meg mest sint nå om dagen er faktisk appen Flo. Blir så sur av den. Anonymkode: a2f00...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 30. januar 2020 #5173 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, vet at alt er fint og tipp topp her. Jeg hadde faktisk et håp om at PCOSen jeg hadde før skulle være årsaken til dette, men jeg har ingen tegn til PCOS etter vi fikk barn sist. Ingen cyster, ingen overvekt osv. Det som gjør meg mest sint nå om dagen er faktisk appen Flo. Blir så sur av den. Anonymkode: a2f00...b20 Synes FF (Fertility Friend) sin er mye bedre, prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 30. januar 2020 #5174 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, -C- skrev: Haha da er du helt lik som meg! Så du blå eller hvit kjole back in the days? Jeg så blå! @Førstegangs Hvit! Hahaha😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5175 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, -C- skrev: Synes FF (Fertility Friend) sin er mye bedre, prøvd den? Det har jeg ikke faktisk:) Føler liksom at hver gang jeg logger noe I Flo så får jeg bare teit piss på Innsikt. Sånn som nå har jeg logget kviser og creamy, og da pusher den på for risk of cervical cancer og benefits of workout for your sleep. Liksom hallo, fortell meg at jeg er gravid, ikke at jeg kan få kreft elelr må trene Anonymkode: a2f00...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 30. januar 2020 #5176 Del Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, J1994 skrev: Se der ja, endelig ❤ Man ser jo tydelig at strimlene er positive, men er liksom noe annet når man får det svart-på-hvitt! Når blir termin? 😁 Tusen takk @J1994 😍 det er noe eget når det står svart på hvitt 🤭 føler at jeg kan slappe mere av no, ingen mere testing og måle tempen kanskje bare sånn innimellom 🤭 slipp å bruke penger på g-test og i d heile tatt 😅 terminen blir vel rundt den 11.10.20 😍😍 2 timer siden, -C- skrev: @Ønskebarnnr2 G R A T U L E R E R 😍 Så utrolig fortjent og puh så letta jeg ble nå!!! Sender deg verdens største klem og håper spiren klooooorer seg fast nå for det fortjener du, mannen din og ditt første barn som nå skal bli storesøsken ❤️ Tusen takk @-C- 😍 jeg var sikker på at den kom til å si "ikke gravid" idag også 😅 bare for at det tok så lang tid, så du kan tro at jeg var lettet og så på gråten når jeg leste den av 😍 ja, tenk.. Lille skatten vår skal bli storebror 😍😍😍 53 minutter siden, Nommy skrev: @Ønskebarnnr2 Jaaaaaa!!!! ❤️ Det er fantastisk!! Jeg håpet sånn for deg Det kom noen hormonelle tårer her også. Jeg har nylig kjent de første sparkene til veslejenta i magen min, men jeg husker det som i går da jeg også fikk en "1-2 uker gravid" ❤️❤️ Gratulerer så mye til dere Tusen takk @Nommy😍 og så stas å kjenne de første sparkene! ❤️ Det gjør det hele mere virkelig 😍 har ei venninne som ammer og hun gråt minst like mye som meg 😭❤️😍😅 men hun er den nærmeste venninnen min, så det er kun hun og mine foreldre vi har sagt det til idag 🤭🥰😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 30. januar 2020 #5177 Del Skrevet 30. januar 2020 7 minutter siden, Lovilove skrev: @Ønskebarnnr2 Gratulerer sååå mye! Jeg hadde virkelig en god følelse på at den ville vise det i dag! Yeeesss!!😍 Håper spiren klore seg fast i ni måneder!🤞🏼 Tusen takk @Lovilove 😍 ja, det her var virkelig en super start i det nye året 😍 da blir det høst baby istede for vår, men det gjør ingenting 😍 så lenge det blir baby 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovilove Skrevet 30. januar 2020 #5178 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev: Tusen takk @Lovilove 😍 ja, det her var virkelig en super start i det nye året 😍 da blir det høst baby istede for vår, men det gjør ingenting 😍 så lenge det blir baby 🥰❤️ Ja det er sant!❤️ Du vil ha termin i slutten av oktober ca, eller?😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5179 Del Skrevet 30. januar 2020 I tillegg stusser jeg på det fertile vinduet til Flo og hvordan den beregner ting? Jeg hadde eggløsning to dagee før Flo regnet det, samtidig sa Flo dagen før El at jeg hadde El dagen før det sto i appen. Føler at denne sppen gjør meg sprø. Hvorfor regner den feil på dette? Har lagt inn lutealfase Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 30. januar 2020 #5180 Del Skrevet 30. januar 2020 @-C-, skoene er svarte med hvitt mønster 😝 og jeg hører brainstorm, green needle og brainneedle 😂😂 dagens det der 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå