Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Se der ja @Ønskebarnnr2 ❤️ Svart på hvitt - gratulerer 😁❤️

Tuuusen takk @Patriotpaula😍 jeg ble så glad at tårene bare spratt 😭❤️ no slipper jeg å teste noe mere 🥰 sambo ble også veldig glad når han våknet til beskjeden om at han skal bli pappa igjen 😍 da er endelig den lange prøvetiden vårres over 😍 jeg klarer ikke helt å fatte det enda 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

😍😭😍😭😍😭😍😭😍❤️❤️❤️

IMG_20200130_053146.jpg

Oi 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Gratulerer @Ønskebarnnr2 !!!

- M 

Endret av Bærblå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bærblå skrev:

Oi 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Gratulerer @Ønskebarnnr2 !!!

Tusen takk @Bærblå😍 endelig er den lange prøvetiden over 😍

5 minutter siden, Arwina skrev:

Ååå gratulere så mye @Ønskebarnnr2 ♥️🎉😁  så deilig at det endelig gikk!! Jeg er såå glad for dere😃👏

Tusen takk @Arwina😍 jeg klarer ikke helt å tro det enda, men de der testene kan man ikke ta feil på 🤭😍

Endret av Ønskebarnnr2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk @Bærblå😍 endelig er den lange prøvetiden over 😍

Tusen takk @Arwina😍 jeg klarer ikke helt å tro det enda, men de der testene kan man ikke ta feil på 🤭😍

Aah så gøy @Ønskebarnnr2 😊

Nå begynner den spennende tiden fremover 😊 Masse å glede seg til. Du må prøve å kose deg masse til lille trille kommer til verden 👏🏼 

Føler du deg bra ellers? Noen symptomer 😃 ?

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, -C- skrev:

Jeg er såååå usikker nå altså!

Jeg tok en EL test i dag som var negativ. Så nå håper jeg bare det egget faktisk slipper snart!

Plutselig så får man dumme tanker og spør seg selv: kan det være en cyste hun gynekologen så? Og ikke et egg/follikel? Men en gynekolog vet nok sikkert forskjellen tror dere ikke haha!? Herregud så tåpelig man blir... Må le av meg selv!

Men hadde dere gått for sex i kveld eller ikke? Altså de gangene vi faktisk ble gravide hadde vi sex hver dag, i perioden hvor eggløsning skulle være. Det gikk jo bra! Jeg klarer bare ikke se logikken i å ikke ha det hver dag!

Blir ikke enig med meg selv!

En ting at sædceller lever lenge, men hva om mine forhold ikke er optimale og de feks dør fortere inni meg? Ville det ikke da vært lurt å ha sex i kveld også - sånn tenker jeg!

Blir sprø!!!

Jeg ville hørt på legen🙊 grunnen til at en skal ha sex annenhver dag er fordi sædcellene skal bygge seg opp. Tar 72 timer før de er optimale, og noen kan skyte løskrutt, for å si det sånn, når det er forhyppi tømming, leste noe om at minimum 24 timer, men helst mer før de begynner å kunne duge til noe🙊 masse lykke til også håper jeg egget har sluppet, og alt blitt befruktet av svømmerne som lå klar😂🤞😊

Anonymkode: f3aef...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

😍😭😍😭😍😭😍😭😍❤️❤️❤️

IMG_20200130_053146.jpg

ENDELIG❤️❤️❤️❤️ Den trengte bare litt tid. Så fantastisk! Sender deg en god klem der oppe i nord!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bærblå skrev:

Aah så gøy @Ønskebarnnr2 😊

Nå begynner den spennende tiden fremover 😊 Masse å glede seg til. Du må prøve å kose deg masse til lille trille kommer til verden 👏🏼 

Føler du deg bra ellers? Noen symptomer 😃 ?

- M 

Jeg føler meg helt fantastisk idag 😍 jeg har vært en del kvalm og svimmel de siste dagene, og puppene begynner å bli større 🤭 ellers så kjenner jeg lite 🥰 kjenner at det bobbler på en måte i nedre magen 🤭 men om det er innbilning eller fakta vet jeg ikke 😅 er litt sånn overalt idag, har fått bestilt meg legetime og ser frem til å få det skrevet ned 😍

Jeg håper du koser deg masse med tvillingene 😍 klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Førstegangs skrev:

ENDELIG❤️❤️❤️❤️ Den trengte bare litt tid. Så fantastisk! Sender deg en god klem der oppe i nord!

Tuuusen takk 😍 ja, den trengte bare tid 🤭 tusen takk for klemmen 😍 sender en i retur til deg ❤️🥰😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smashy skrev:

@Ønskebarnnr2 Så bra at testen viste riktig i dag! 😍 Gratulerer såååå mye! ❤️ 

Tusen takk 😍 helt i ekstase no 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

😍😭😍😭😍😭😍😭😍❤️❤️❤️

IMG_20200130_053146.jpg

Se der ja, endelig ❤ Man ser jo tydelig at strimlene er positive, men er liksom noe annet når man får det svart-på-hvitt! Når blir termin? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Ønskebarnnr2

G R A T U L E R E R 😍

Så utrolig fortjent og puh så letta jeg ble nå!!! Sender deg verdens største klem og håper spiren klooooorer seg fast nå for det fortjener du, mannen din og ditt første barn som nå skal bli storesøsken ❤️ 

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Førstegangs skrev:

@-C- når skal du teste etter eggløsning i dag? Jeg er så spent😅

Førstegaaaaangs, hei!

Ja der sa du noe @Førstegangs haha hadde helt glemt det selv! Får vel gjøre det rundt kl 15 ca. Da kan jeg ikke tisse etter kl 11, som er nå! Grøss! Det blir spennende☺️ Jeg temper, så håper at tempingen kan fortelle meg det om det er slik at jeg ikke får utslag på eggløsningstest.

Håper virkelig dette egget slipper uansett om jeg ser det på en graf eller eltest 😛

Lover å holde deg oppdatert ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Ønskebarnnr2  Jaaaaaa!!!! ❤️ Det er fantastisk!!  Jeg håpet sånn for deg :)  Det kom noen hormonelle tårer her også. Jeg har nylig kjent de første sparkene til veslejenta i magen min, men jeg husker det som i går da jeg også fikk en "1-2 uker gravid" ❤️❤️ Gratulerer så mye til dere :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt G-tester. Og angrer. Føler at hver gang jeg gjør det så er jeg garantert å ikke være gravid. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: a2f00...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tåpelig og har ingenting med prøving eller graviditet å gjøre haha, men ser dere sort eller hvit sko her? Jeg ser hvit!

Og hører dere brainstorm eller green needle? Jeg hører akkurat det jeg bestemmer meg for å høre! 😳😂

Sort eller hvit sko?:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24778353/dette-bildet-tar-av-paa-twitter-ser-du-hvit-eller-svart-sko

Hører du brainstorm eller green needle eller akkurat det du vil høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg bestilt G-tester. Og angrer. Føler at hver gang jeg gjør det så er jeg garantert å ikke være gravid. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: a2f00...b20

Skjønner følelsen litt. Grøsser ved tanken på hvor mye penger jeg har brukt på det der på et år..🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...