Gå til innhold

La oss snakke om ditt syn på FRP-velgere og politikere!


Limahl

Anbefalte innlegg

 

De minst intelligente i samfunnet etter min mening. Og jeg kan ikke fordra dem!!

 

 

Endret av Limahl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste FRP-politikerne er realistiske og kaller en spade for en spade. Synes de får mye ufortjent ris i media fordi media somregle er rødt/venstrevridd. men enkelte velgere virker som sofaslitere som ikke har evne til kildekritikk og som hauser hverandre opp med fake-news-propaganda. Det er min mening.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Limahl skrev:

 

De minst intelligente i samfunnet etter min mening. Og jeg kan ikke fordra dem!!

 

 

Det er vel både idioter og oppegående mennesker blant FrP’erne også, slik det er i de fleste grupper i samfunnet.

Hvorfor kan du ikke fordra dem?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Limahl skrev:

 

De minst intelligente i samfunnet etter min mening. Og jeg kan ikke fordra dem!!

 

 

Frp var i utgangspunktet ett populistisk høyreparti som fridde både til høyre og venstre. De snakket vakre ord om mindre byråkrati, billigere bensin, røyk og brennevin. Med Frp i regjering  ble det  ikke billigere røyk, bensin og brennevin. Bompengene ble dyrere enn noensinne, og islamistisk innvandring er ikke stoppet.  

Frp lover mer enn de leverer, og det har de til felles med de fleste partier. De har forlatt populismen og blitt assimilert av regimepartiene/regimemiljøet og står lojalt sammen med dem  mot populasjonen.

Frp er på vei ut. Deres nasjonale ryggrad har sklidd ut og ligger brukket hos EU. 

Velgerne? Velgerne har det bra, men jeg tror mange av dem er skuffet og er på full fart over til  alternative partier. AP /H /V KRF er ikke noe alternativ, det er jo samme smørja, men Senterpartiet vokser kraftig. Mulig de har tatt over en del av disse velgerene.

Når jeg var tenåring så hadde jeg disrespekt for Frp og deres velgere. Det er noe jeg ikke er stolt av. Politisk var jeg like mye på bærtur selv. I dag liker jeg Carl I Hagen, og er i ferd med å overvinne Sylvi-disrespekt. Jeg må jobbe litt mer med meg selv for å like Siv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stinepetrine skrev:

De fleste FRP-politikerne er realistiske og kaller en spade for en spade. Synes de får mye ufortjent ris i media fordi media somregle er rødt/venstrevridd. men enkelte velgere virker som sofaslitere som ikke har evne til kildekritikk og som hauser hverandre opp med fake-news-propaganda. Det er min mening.

Jeg er veldig uenig i at media er venstrevridd og rødt. Min oppfatning er at de er vridd mot EU, Washington og New York, og at de ukritisk tar det som kommer fra den kanten som sannhet. Media ser ut til være helt på linje med det dominerende politiske miljøet, og Frp har etablert sine folk dypere inn i propaganda-apparatet og har f.eks. mange viktige ledere i NRK.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp politikere er en gjeng løgnere og hyklere akkurat som alle andre politikere.

Er like mange idioter blant andre velgere som det er blant Frp velgere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, I Grosny skrev:

Jeg er veldig uenig i at media er venstrevridd og rødt. Min oppfatning er at de er vridd mot EU, Washington og New York, og at de ukritisk tar det som kommer fra den kanten som sannhet. Media ser ut til være helt på linje med det dominerende politiske miljøet, og Frp har etablert sine folk dypere inn i propaganda-apparatet og har f.eks. mange viktige ledere i NRK.

Undersøkelser viser år etter år at de fleste journalister stemmer på et parti på venstresiden. Noen stemmer også Høyre og Venstre, men svært få om noen på Frp. 

Det er klart de blir farget av dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Limahl said:

 

De minst intelligente i samfunnet etter min mening. Og jeg kan ikke fordra dem!!

 

 

Tror neppe at man måler intelligens riktig etter personlig preferanse. hva er det som er problemet konkret? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Det er vel både idioter og oppegående mennesker blant FrP’erne også, slik det er i de fleste grupper i samfunnet.

Hvorfor kan du ikke fordra dem?

 

Kan ikke fordra dem fordi de bygger ned den norske modellen. Jobber med EØS og EU og står for et arbeidsliv med arbeidsinnvandring som fører med seg sosial dumping. Som er lavere lønninger, dårligere pensjonsrettigheter osv. De er også for privatisering av alt mulig akkurat som Høyre. Dette er noe alle har skjønt! Den "friheten" og "valgmulighetene" H. og FRP. snakker om er at folk skal ha mulighet til å velge noe annet enn offentlige skoler og sykehus blant annet. Det vil si at det skal opprettes private skoler og sykehus. Det har ikke de nederst på rangstigen råd til. Det skjønner alle. Det vil skape et større skille i samfunnet mellom fattig og rik. Fordi de private skolene vil bli mer attraktive da de vil ha mulighet til å gi høyere lønn til de beste lærerne som da vil gå over i det private. Taperen blir offentlige skoler og de små og fattige.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stinepetrine skrev:

De fleste FRP-politikerne er realistiske og kaller en spade for en spade. Synes de får mye ufortjent ris i media fordi media somregle er rødt/venstrevridd. men enkelte velgere virker som sofaslitere som ikke har evne til kildekritikk og som hauser hverandre opp med fake-news-propaganda. Det er min mening.

Enig!

Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...