Gå til innhold

Jeg mistet mitt ufødte barn i dag, i morgen må jeg ta abort og jeg gråter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så tom, i dag fikk jeg vite på ultralyd at det lille barnet mitt i magen ikke lever lenger. Jeg ar grått i ett sett og jeg føler at jeg aldri kommer til å gå tom for disse tårene. Jeg har det så ubeskrivelig vondt, jeg skjelver i hele kroppen, jeg klarer ikke å spise, jeg føler at livet mitt har stoppet opp. Jeg har aldri følt på så mye sorg som det jeg gjør nå, og i morgen må jeg på sykehuset for "å tømme livmoren" slik det ble fortalt. Jeg vet ikke hva jeg har i vente, jeg vet at de smertene jeg må kjenne på i morgen ikke kan sammenlignes med den smerten jeg kjenner på nå. Jeg er redd, jeg gruer meg så ubeskrivelig mye. Jeg ønsker ingen å måtte gå gjennom det jeg går gjennom nå. Livet er skjørt, jeg gråter, jeg er tom for ord. 

Anonymkode: 0c514...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer. Det må være jævlig å gå gjennom det 😞 Ikke begrav sorgen din, bruk dagene fremover til å sørge og gråte, krev to ukers sykemelding. 

Anonymkode: af5f9...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Så grusomt. Håper du får god oppfølgning i tida som venter deg. Husk at de er der for å ta vare på deg på sykehuset. 

Føler med deg i sorgen, og håper du har noen å snakke med og lene deg på nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var du på vei? Kanskje en prest kan hjelpe deg i sorgen og holde en liten begravelse hvis du føler for det. Da blir jo det livet som har levd mer verdig på en måte.

Anonymkode: af5f9...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Stor klem til deg 💕💕

Anonymkode: 8b43f...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen. Det er så mange gode mennesker her inne, dette er det vanskeligste jeg noen gang har opplevd og jeg hadde allerede sett for meg hvordan livet skulle bli fremover. Jeg kjenner på tapet, sorgen, og jeg vil alltid kjenne på et savn etter det lille barnet mitt som aldri fikk muligheten. 

 

Tusen takk for omsorg og støtte.

Anonymkode: 0c514...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sende en stor varm klem til den i denne vanskelige tiden ❤️. Jeg vet at det ikke finnes en trøst når en del av deg selv blir så brått revet fra deg, men om det kan gi deg et lite skimt av lys så vil jeg si at kjærligheten vil alltid bestå, og selv om den lille ikke fikk mye tid her på jorden så husk at det båndet dere skapte mens han/hun lå i din mage vil vare for evig. Når sorgen kommer, tenk på den kjærligheten dere delte, føl på den. Vit at det båndet, og den kjærligheten fortsatt eksisterer. Det er et symbol på det vakreste man har.

Jeg har mistet noen, ikke i samme omstendigheter, men jeg opplevde og opplever fremdeles sorg og savn. Å tenke på og ta vare på det båndet, og holde det hellig i hjertet gjør at jeg kjenner på den gaven han gav meg, å føle en så ubetinget og rå kjærlighet. Å vite at det båndet vi delte representerer det største av alt. 

Du delte, og du deler fortsatt dette med den lille. Vi sørger dypt når vi elsker så høyt, fordi det rører ved de dypeste og mest sårbare kroker i vårt hjerte. Men minnet, og det båndet vi har lever videre for alltid, i vårt hjerte og i vår sjel.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg håper det går bra etter forholdene ❤️ jeg hadde en dødfødsel noen uker før termin for snart 6 måneder siden. Det er ikke før nå at jeg begynner å komme ovenpå igjen. Sorgen av å ikke kunne ta med barnet mitt hjem fra sykehuset etter fødsel kan ikke beskrives. Selvom du ikke ser noe ende i sorgen, så lover jeg at den blir lettere å leve med. Vet ikke hvor langt på vei du var, men for oss har det å ha en grav å gå til vært veldig fint. Du kan også ta kontakt med LUB, de er fantastiske. Sender mange klemmer ❤️ 

Anonymkode: 95542...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 11.4.2019 den 15.33, Puselusk skrev:

Vil sende en stor varm klem til den i denne vanskelige tiden ❤️. Jeg vet at det ikke finnes en trøst når en del av deg selv blir så brått revet fra deg, men om det kan gi deg et lite skimt av lys så vil jeg si at kjærligheten vil alltid bestå, og selv om den lille ikke fikk mye tid her på jorden så husk at det båndet dere skapte mens han/hun lå i din mage vil vare for evig. Når sorgen kommer, tenk på den kjærligheten dere delte, føl på den. Vit at det båndet, og den kjærligheten fortsatt eksisterer. Det er et symbol på det vakreste man har.

Jeg har mistet noen, ikke i samme omstendigheter, men jeg opplevde og opplever fremdeles sorg og savn. Å tenke på og ta vare på det båndet, og holde det hellig i hjertet gjør at jeg kjenner på den gaven han gav meg, å føle en så ubetinget og rå kjærlighet. Å vite at det båndet vi delte representerer det største av alt. 

Du delte, og du deler fortsatt dette med den lille. Vi sørger dypt når vi elsker så høyt, fordi det rører ved de dypeste og mest sårbare kroker i vårt hjerte. Men minnet, og det båndet vi har lever videre for alltid, i vårt hjerte og i vår sjel.

 

Dette tror jeg er det vakreste jeg har lest på KG noensinne. For et fint menneske du er ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.  Har vært i samme situasjon og vet hvor tungt og trist dette er. ❤ klem til deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du vil snakke så har jeg akkurat opplevd det samme og kjenner på de samme følelsene. Jeg er her ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist ❤️ Sender deg masse styrke og kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...