AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 heisann! vi har fått inngravert navnet til ene ungen på et klesplagg med tråd. Denne er veldig stram og veldig tett i tett. Det er ikke noe man bare kan sprette opp med en nålspretter. Det jeg lurte på er om noen kanskje vet om slikt er mulig å fjerne? Vet dere om det kan fjernes selv eller om man kan dra til en skredder? Ha en fin kveld! Anonymkode: 75fff...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Del Skrevet 8. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: heisann! vi har fått inngravert navnet til ene ungen på et klesplagg med tråd. Denne er veldig stram og veldig tett i tett. Det er ikke noe man bare kan sprette opp med en nålspretter. Det jeg lurte på er om noen kanskje vet om slikt er mulig å fjerne? Vet dere om det kan fjernes selv eller om man kan dra til en skredder? Ha en fin kveld! Anonymkode: 75fff...7c1 Om du får bort tråden, så vil det være merker igjen fra der tråden har stått. Så navnet vil fortsatt stå der. Den typen brodering av navn eller andre ting, er uhyre tidkrevende å fjerne om noen har tolmodighet til å gå i gang med et slikt krosjekt. Hva er formålet med fjerningen? Å få bort navnet eller er tråden til sjenanse? Kan du sette en strykelapp over? Anonymkode: a706f...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Del Skrevet 8. april 2019 Det går an, men vær veldig forsiktig med det. Jeg har gjort det på noen gensere, og måtte sende dem inn til reparasjon hos skredder pga det. Anonymkode: 74de6...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Del Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går an, men vær veldig forsiktig med det. Jeg har gjort det på noen gensere, og måtte sende dem inn til reparasjon hos skredder pga det. Anonymkode: 74de6...951 Oi, hva slags gensere har man om man sender dem til reparasjon hos skredder? Minner meg litt om Reitan som sendte sine slitte skjorter til England for at skredder der skulle sy på nye mansjetter Anonymkode: ddb90...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr123 Skrevet 8. april 2019 #5 Del Skrevet 8. april 2019 Helt normale folk sender vell genser til skredder for å få det reparert om det er noe man ikke får fikset selv. Du ringer kanskje ikke rørlegger heller du? Fikser vell det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Del Skrevet 8. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du får bort tråden, så vil det være merker igjen fra der tråden har stått. Så navnet vil fortsatt stå der. Den typen brodering av navn eller andre ting, er uhyre tidkrevende å fjerne om noen har tolmodighet til å gå i gang med et slikt krosjekt. Hva er formålet med fjerningen? Å få bort navnet eller er tråden til sjenanse? Kan du sette en strykelapp over? Anonymkode: a706f...40b Poenget er å få fjernet navnet... Anonymkode: 75fff...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 8. april 2019 #7 Del Skrevet 8. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, hva slags gensere har man om man sender dem til reparasjon hos skredder? Minner meg litt om Reitan som sendte sine slitte skjorter til England for at skredder der skulle sy på nye mansjetter Anonymkode: ddb90...e79 Det var ikke Reitan, det var Stein Erik Hagen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Del Skrevet 8. april 2019 4 timer siden, Mr123 skrev: Helt normale folk sender vell genser til skredder for å få det reparert om det er noe man ikke får fikset selv. Du ringer kanskje ikke rørlegger heller du? Fikser vell det selv? Jeg vil tro at å fikse sånt hos en skredder koster mer enn å kjøpe en ny genser, - derfor gjør ikke normale folk det. Anonymkode: 673b3...0e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Del Skrevet 8. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro at å fikse sånt hos en skredder koster mer enn å kjøpe en ny genser, - derfor gjør ikke normale folk det. Anonymkode: 673b3...0e7 Enig. Om genseren er verdt en tur til skredderen er den i utgangspunktet temmelig dyr. Anonymkode: 2cc12...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå