Gå til innhold

40-årslag - MÅ man ha det???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke, det er vel kanskje mer vanlig å feire 30 og 50 års dagene litt ekstra?

Anonymkode: 605ec...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen her blir også snart 40, han ønsker ikke fest og ikke jeg heller;) Skal bare servere pizza til nærmeste familien vi.... men det faller nok ikke god jord hos moren hans da- men, men.....

Anonymkode: 5d2ce...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bestemmer helt selv! Ingen fasit for hvordan en vellykket 40-årsfeiring skal være. Jeg har stor familie, hadde vanlig bursdagsselskap med kaffe og kaker med dem som gjester slik som hvert år.

Mannen min fylte 50 for noen år siden. Han ønsket 'stor fest', og det skjønner jeg. Han er tilflytter til byen her, og har mesteparten av slekta andre steder i landet. Denne feiringen ble en fin anledning til å treffe alle disse med et hyggeligere påskudd enn en begravelse fex.. Det var slitsomt definitivt: i tillegg til mye praktisk arbeid og logistikk, hadde vi huset fullt av gjester ei langhelg. Jeg er også nokså introvert, men det var bare å stå på. 

Når jeg fyller 50 om noen år, vil jeg ikke ha ei slik stor feiring. Men så treffer jeg min familie i det daglige, så det blir noe annet. Jeg vil reise bort med mann og barn og feire med et spennende reisemål 😊 Månge måter å løse det på. 

Anonymkode: d0336...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...