Gå til innhold

Man «må» ha instagram hvis man er pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags mannfolk er det du henger med? 

Anonymkode: 0c27d...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker at dette egentlig er et "problem" TS lufter for å få fram at hun er veldig pen :P 

Anonymkode: 3b519...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Mistenker at dette egentlig er et "problem" TS lufter for å få fram at hun er veldig pen :P 

Anonymkode: 3b519...ef8

Og poenget med det som anonymbruker er? 🤪 ingen her som vet hvem jeg er. Jeg syns det er en ekkel utvikling når noen måler verdi av utseende på den måten, og faktisk tenker at det ikke er vits å være pen om man ikke får kringkastet det og tjent penger på det. At selvdiggende bilder skal være et kriterie for enkelte.

Anonymkode: 554f3...f78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mennesker som er så pene at de ikke ser ekte ut er kjedelige å se på.

Forstårt ikke denne besettelsen helt ærlig.

 

Anonymkode: fd57b...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det samme som deg. Jeg har ikke instagram, og de fleste blir veldig overrasket når de får vite at jeg ikke har det. Jeg er ganske pen og ser litt ut som en typisk ''basic bitch''. Bruker omtrent ikke sminke, men klesstilen min er veldig BB. Men jeg har rett og slett aldri hatt noe interesse for å legge ut bilder av meg selv eller andre. Jeg har virkelig ikke et behov for det. Tror det har sammenheng med at jeg var en veldig grå mus frem til universitetet. Brukte masse tid på skolearbeid og var lite sosial. Hadde også regulering store deler av tiden. Opplever det som veldig uvanlig ikke å ha instagram i dag. Har bare møtt én på min egen alder som ikke har det. 

Anonymkode: 32414...008

Hæ? Er det så uvanlig altså? Jeg er en jente i tjueårene... Lurer på hvor gammel du er når det er så uvanlig å ikke ha insta liksom.

 

Men synes det er flott at du ikke føler noe behov for det pga alle andre har det.

Anonymkode: fd57b...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ansett som «veldig pen» og kunne tjent meg søkkrik på Instagram ifølge mange jeg kjenner. Er ikke på Instagram eller noen andre sosiale medier. Folk får helt sjokk når jeg forteller de det. Jeg har null eksponeringsbehov.

For et bakvendtland vi lever i.. 

Du er ikke alene om disse tankene, TS:vetikke:

Anonymkode: 5d1be...d45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får stadig høre "du har vel blogg,du?" Atte hæh? (Nå er jeg i midten av trettiårene, så menn på min alder og oppover refererer til sosiale medier som "blogg", de vet ikke hva insta er, men anyway). Tydeligvis en greie at jeg ikke kan ha det utseendet jeg har uten å måtte dokumentere det? Ja, bruker tid og penger på utseendet, men det er ikke for å dokumentere det. Synes det ser helt bak mål ut å pose slik på bilder som instababes gjør, jeg synes ikke det er pent. Gi meg naturlige og ekte smil, uten teite poseringer og oppkonstruerte bilder. Håper den hypen der går over snart.

Anonymkode: fe09a...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være pen på instagram uten å være pen.

Anonymkode: fa342...db3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2019 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ansett som «veldig pen» og kunne tjent meg søkkrik på Instagram ifølge mange jeg kjenner. Er ikke på Instagram eller noen andre sosiale medier. Folk får helt sjokk når jeg forteller de det. Jeg har null eksponeringsbehov.

For et bakvendtland vi lever i.. 

Du er ikke alene om disse tankene, TS:vetikke:

Anonymkode: 5d1be...d45

Hvordan ser du ut? :)

Anonymkode: 1bc2e...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...